My Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Jeg skal skrive et refleksjonsnotat etter et endt gruppearbeid. Men hva er det egentlig? Skal jeg reflektere over de faglige tingene i oppgaven eller om gruppearbeidet generelt?
abelille Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Du kan skrive om det du vil egentlig (jeg studerer ved nki og skal skrive refleksjonsnotat ved hver modul). Vanligvis skriver jeg litt om hva jeg har lært, ting jeg har reagert på, ting jeg har problemer med. I en gruppeoppgave vil jo samarbeidet i gruppen være en naturlig ting å ta med i refleksjonsnotatet.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har skrevet reflektsjonsnotat etter hver praksis på sykepleierstudiet, og har da skrevet om det som har opptatt meg mest. Enten teori knyttet opp mot praksis, eller en bestemt pasientsituasjon. Hovedsaken er at en reflekterer rundt problemstillingen og viser at en er i stand til å argumentere for eventuelle valg en gjorde. Men om du er i tvil om du skal reflektere rundt gruppearbeidet generelt eller rundt problemstillingen så burde du kanskje snakket med dine medstudenter om hva de tenker rundt det?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Der skal du ikke ha med hva slags klær dere hadde på dere, eller hva dere spiste til middag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå