Sukkersøta Skrevet 8. oktober 2006 #1 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er mange av oss. Men likevel så ensomt å savne noen som aldri kommer tilbake. Vil bare gi dere en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk. En klem tilbake til deg også. Det skulle ikke mer enn den overskriften for at jeg fikk et par tårer i øyekroken må jeg innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 tilbake Sukkersøta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geena Skrevet 8. oktober 2006 #4 Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 10. oktober 2006 #5 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 10. oktober 2006 #6 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frua Skrevet 10. oktober 2006 #7 Del Skrevet 10. oktober 2006 Takk, den klemmen trengte jeg! Her er en stor tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå