Gå til innhold

På Løvebakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, så klart - pent er jo mer interessant...? eller... mer morsomt.. eller hva mener du egentlig?

Jeg synes de er morsomme, men alle har jo ikke samme form for humor, det gjelder på alle plan.

Skal en først være på TV, er det jo noen minstekrav til skjerm-sjarm da...

Som denne Blindern-nerden på ingen måte oppfyller! Og denne Beranek Holm likner bare på en bilselger fra Drammen.

Jeg ønsker som TV-seer morsomme, smarte og kjekke menn i programmene. Programlederen er en dott.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deg om det - jeg synes de ser helt greie ut. Har aldri tenkt på dem som verken mindre pene eller uten sjarm.

Det dreier seg nok rett og slett om en smakssak, både når det gjelder utseende, viktigheten av dette og humoren.

For meg er ikke utseendet på tv-ansiktene viktig.

Verden ville vært et bedre sted om vi alle var blinde, eller hadde varmesyn. ;)

Skrevet
Deg om det - jeg synes de ser helt greie ut. Har aldri tenkt på dem som verken mindre pene eller uten sjarm.

Det dreier seg nok rett og slett om en smakssak, både når det gjelder utseende, viktigheten av dette og humoren.

For meg er ikke utseendet på tv-ansiktene viktig.

Verden ville vært et bedre sted om vi alle var blinde, eller hadde varmesyn.  ;)

Ja, men denne Paul hadde faktisk ikke behøvd å se ut som en kjedelig alien heller.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg glemmer alltid når det går, men jeg liker Espen Beranek Holm og Kari Slåtsveen veldig godt.

Skrevet

Jan Paul Brekke er hysterisk morsom.

Når det gjelder Pia, så tror jeg hun er der som lærling - hun blir kanskje morsom om et par år hun også, hvis hun er lærenem.

Skrevet
Kim Haugen, gift med Nadia Hasnaoui. Må nok tilstå at jeg liker Kari Slaatsveen masse, masse. Nesten like godt som Paul, jeg og dattern hyler av latter av han. :)

Ja, det er det han heter ja, takk! :) Synes han er knallbra, jeg :)

Skrevet
Skal en først være på TV, er det jo noen minstekrav til skjerm-sjarm da...

Som denne Blindern-nerden på ingen måte oppfyller! Og denne Beranek Holm likner bare på en bilselger fra Drammen.

Jeg ønsker som TV-seer morsomme, smarte og kjekke menn i programmene. Programlederen er en dott.

Huff. Har du friends-abstinenser?

Skrevet
jeg syns løvebakken er utrolig morsomt. Liker alle som er med, for de utfyller hverandre. Men jeg syns både Pernille Sørensen og kari Slåtsveen er hakket bedre enn mennene. Jeg syns de er modigere på å være skikkelig tulle-morsomme og "ta helt av".

Enig!

Har merka at det blå laget vinner oftere...hmm...her i heimen heier guttene på guttene og jenta på jentene ;)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
Enig!

Har merka at det blå laget vinner oftere...hmm...her i heimen heier guttene på guttene og jenta på jentene  ;)

I denne heimen heier vi jentene på gutta. Og mannen sikler litt stilltiende på Pernille og Kari, tenker jeg. ;)

Vurderer nå å starte Jan Paul Brekke-fanclub. :)

Skrevet
Vurderer nå å starte Jan Paul Brekke-fanclub. :)

Får jeg bli medlem der?

Har stor sans for hans vittigheter, i tillegg er han en glimrende akademiker.

Skrevet
Får jeg bli medlem der?

Også det trynet da. Han trenger ikke si et ord, kan bare sitte og holde kjeft og likevel være morsom :ler:

Skrevet
Også det trynet da.  Han trenger ikke si et ord, kan bare sitte og holde kjeft og likevel være morsom :ler:

Er i grunnen enig med deg i det ja :ler2:

Skrevet
Får jeg bli medlem der?

Nemlig. Noe som forklarer hans manglende sjarme, sosiale antenner og elendige forsøk på humor.

Skrevet
Nemlig. Noe som forklarer hans manglende sjarme, sosiale antenner og elendige forsøk på humor.

Er du Pia? :ler:
Gjest Primula
Skrevet

jeg liker det programmet kjempegodt, men jeg har ike så veldig stor sans for Kari jeg da..

Men vhor mye av programmet tror dere er skrevet på forhånd? De sitter jo med papirer foran seg og enkelte ganger synes jeg noen av dem titter vel mye ned i papirene sine..

Skrevet
Hvem, Pia Haraldsen?  ;)

Det forklarer hvorfor jeg synes hun er så dårlig :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...