Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har sett en del episoder av "På Løvebakken" gjennom siste året, og lurer på hva som er så morsomt med de to herrene på det blå laget. Den ene heter Paul et-eller-annet og den andre er kjent fra "Hallo i uken" på radio, Espen Beranek Holm. Han er veldig morsom på radio og flink til å imitere der - men hva gjør han på TV? Det samme gjelder han ved navn Paul- et- eller annet: hva er sjarmerende ved ham? Greit at den usjarmerende programlederen hele tiden understreker at denne Paul har universitetsutdannelse, men so what: han er jo verken sjarmerende eller morsom! Den eneste som er virkelig flink, skarp, konsentrert og morsom er hun som heter Pernille, hun stand-up-komikeren. Jeg forstår ikke hva programmet skal med programlederen, og de to herrene på det blå laget: de er kjedelige.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Paul-et-eller-annet er den morsomste av dem alle! Utrolig vittig, spør du meg. Beranek er også morsom, men på en mer laid-back måte. Pernille er pen og se på, morsom også, men mer ujevn enn de andre.
celice Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Paul-et-eller-annet er den morsomste av dem alle! Utrolig vittig, spør du meg. Beranek er også morsom, men på en mer laid-back måte.← enig! Programmet blir ikke like morsomt hvis ikke disse to er med. Men jeg liker Kari Slaatsveen mye bedre enn han som var med i stedet for henne i dag......
Gjest Lea Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Paul-et-eller-annet er den morsomste av dem alle! Utrolig vittig, spør du meg. Beranek er også morsom, men på en mer laid-back måte. Pernille er pen og se på, morsom også, men mer ujevn enn de andre. ← Helt enig. Synes faktisk at Pernille er den som er minst morsom, jeg. Det betyr ikke at hun IKKE er morsom, men hun er ikke like rappkjefta som de andre. Selv om de av og til bytter litt på lagene, så er det en god mix av ulike personligheter.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Så merkelig med så mange såpass ulike oppfatninger. Jeg synes nå det motsatte: Pernille har de skarpeste kommentarene, og det at hun er "ujevn" som en her sier, (er hun det?), er i såfall bare et pluss. "Ujevn" betyr kreativt og spennende, "jevn" betyr i denne settingen kjedelig... Paul og Espen sier jo nesten ingenting, og det de sier er forutsigbart og kjedelig...de virker som to trette halvgamle grå menn som aldri har vært det spor kreative i sitt liv. Vel, Espen har vært kjempeflink (og er!) i radio da. Paul ser ut som den kjedligste av alle byråkrater som er å oppspore: han likner jo ikke på en dårlig karikatur av seg selv en gang...han mangler nå liksom alt. Går det ikke an å få inn folk som faktisk kan noe og som også kan være morsomme?
Tiit Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 jeg syns løvebakken er utrolig morsomt. Liker alle som er med, for de utfyller hverandre. Men jeg syns både Pernille Sørensen og kari Slåtsveen er hakket bedre enn mennene. Jeg syns de er modigere på å være skikkelig tulle-morsomme og "ta helt av".
nostalgia Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Paul-et-eller-annet er den morsomste av dem alle! Utrolig vittig, spør du meg. Beranek er også morsom, men på en mer laid-back måte. Liker også godt han som var på det røde laget i dag, men husker ikke navnet hans?
aimee Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg liker Løvebakken kjempegodt jeg! Og synes de to gutta er de morsomste! Sånn deilige tørre og treffer bra i kommentarene. Jeg ler spesielt godt når de skal snakke i kor! Synes Pernille er hely okey, litt ujevn kanskje og den jeg ler minst av. Men jeg liker henne og da.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Så merkelig med så mange såpass ulike oppfatninger. ← Ja, veldig rart at noen synes noe annet enn deg. :klø: Jeg synes nå det motsatte: Pernille har de skarpeste kommentarene, og det at hun er "ujevn" som en her sier, (er hun det?), er i såfall bare et pluss. "Ujevn" betyr kreativt og spennende, "jevn" betyr i denne settingen kjedelig... ← Det jeg la i ordet "ujevn" var at hun ikke alltid klarer å være morsom, "jevn" betyr i denne settingen morsom hver gang. Liker også godt han som var på det røde laget i dag, men husker ikke navnet hans? ← Kim Haugen, gift med Nadia Hasnaoui. Må nok tilstå at jeg liker Kari Slaatsveen masse, masse. Nesten like godt som Paul, jeg og dattern hyler av latter av han. Endret 7. oktober 2006 av Hedda Gabler
SniperCat! Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Kari Slåtsveen er aller best. Hadde gifta meg på flekken!
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Bra program, synes jeg, selv om originalen er bedre! Jan Paul Brekke er en av heltene mine, han er en genial teatersporter! Ellers er jeg forsåvidt enig i at originalbesetningen er best, om ikke annet er Kari Slaatsveen enda penere enn Kim Haugen.
LilleBille Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg synes også de fire "originale" er absolutt best - og likker det blå laget best. Synes programmet er strålende.
Usikker Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg liker programmet jeg - og synes faktisk alle er morsomme og har fine replikker -hver på sin måte. Det er tydelig at de har det morsomt sammen også......... og det er smittsomt
Gjest Very Victoria Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 Jan Paul Brekke er jo hysterisk morsom. Han er ansatt ved UiO. Særlig gøy er det når Jan Paul og Espen roter seg helt vekk og det hele enter opp i noe skikkelig homoerotisk :D
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 Jan Paul Brekke er så sinnsykt dritkjedelig i programmet. Kan ikke forstå at han skal være morsom. Hvordan kan man være a4 tørrpinn og morsom liksom... Det hadde vært mer gøy om de var kjekke i tillegg, de to mennene.
tommeline Skrevet 8. oktober 2006 #17 Skrevet 8. oktober 2006 Å, På Løvebakken er jo bare supermorsomt! Syns alle er morsomme på sin måte, er jo litt det som gjør det morsomt, at de har litt forskjellige stiler.
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg syns det er kjedelig jeg..................
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #19 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg syns det er kjedelig jeg.................. ← Enig, dritkjedelig program.
mysan Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Det hadde vært mer gøy om de var kjekke i tillegg, de to mennene. ← Ja, så klart - pent er jo mer interessant...? eller... mer morsomt.. eller hva mener du egentlig? Jeg synes de er morsomme, men alle har jo ikke samme form for humor, det gjelder på alle plan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå