Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest marthepia
Skrevet

Ei som spurte meg om jeg visste hva det kunne være når hun hadde blod i urinen. Hun er 10 uker på vei og lurer på om det kan være farlig.

Jeg har ingen anelse.. Har aldri hørt om blod i urinen under svangerskapet. Om det i det hele tatt har noe med graviditeten å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blod i urinen kan være UVI. Det var det til meg.

Skrevet

Tenkte umiddelbart på UVI. Det kan være farlig for gravide, så hun bør oppsøke lege umiddelbart!

Skrevet

Blod i urinen kan være tegn på urinveisinfeksjon, ja. Og, det bør man ikke gå så lenge med hvis man er gravid.

Gjest marthepia
Skrevet

Takk for svar!

Hva gjør UVI så spesielt farlig når man er gravid?

Skrevet

Jeg vet at det kan framkalle rier! Men vet ikke hva forskjellen vil være så tidlig som 10 uker kontra slutten av ett svangerskap..

Gjest marthepia
Skrevet

Ok. Fikk svar av søstra mi nå om at hun hadde vært til lege, men de fant ikke noe. Rart synes jeg..

Gjest marthepia
Skrevet

Ja.. Blod i urinen må da bety noe? Rart at de ikke fant noe..

Skrevet

Sikker at det kom fra urinen? Og ikke en blødning fra skjeden? Når man tørker seg er det kanskje ikke lett å skille hva som kommer hvorfra...

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg vet ikke. Det var søstra mi som spurte for ei som er gravid. Jeg kjenner henne ikke.

Gjest bente85
Skrevet

Det jeg mener er at dem bør undersøke henne skikkelig, sånn at dem er sikker på at alt er som det skal være.

Med det at det er blod i urinen, er jo det litt rart synes jeg..

Skrevet
Takk for svar!

Hva gjør UVI så spesielt farlig når man er gravid?

Gå til legen!!!

Skrevet
Med det at det er blod i urinen, er jo det litt rart synes jeg..

Helt vanlig ved UVI det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...