Gå til innhold

Hund fastbundet til en jekk


Kylling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vet du at det er en han?

Står i en av de andre artiklene.

Stakkars hunden, at noen kan være så hjerteløse! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste at eieren var på ferie, tror jeg.

Men uansett, det er så jævlig sykt og gjøre sånn!

Hunder er som mennesker på en måte.

Jeg kan ikke fatt og begripe at noe gjør noe så fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er virkelig sjokkerende hva folk får seg til å gjøre :sjokkbla:

Kast og bruk mentaliteten, samt manglende empati blant enkelte dyreeiere er intet mindre enn fryktelig! Straffene burde heves, og den fjerde statsmakt må fortsette å sette fokus på den slags historier. Dyrevernet bør bygges ut, og det bør settes sterkere fokus på dyrs rettigheter og behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyremishandlig er det noe det værste jeg vet,da får jeg stygge om hva jeg ville gjort med sånne folk.Hadde jeg blitt vitnet til dette brutale avlivningen hadde det klikket for meg.

Mennesker er noen ondskapsfulle vesener. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingen ting om hvorvidt det er eieren selv som har behandlet hunden slik, men dette vitner uansett om en holdning til dyr som er helt forferdelig. Jeg har rett og slett ikke ord.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BLIR USTYRTELIG TRIST NÅR JEG LESER OM SLIKE TING, BLIR JO HELT SATT UT!!! :tristbla:

Skulle ønske at vi hadde eget dyrepoliti i Norge, sånn som de har i andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt!! :frustrert:

Det hjelper ikke sette fokus på slike forferdelig saker, uten at noe forbyggende blir gjort. Gang på gang hører vi slike fæle dyremishandlingshistorier. Det er på tide med strengere straffer, strengere krav for dyrehold og ikke minst mindre tilgjengelighet for å skaffe seg gratis dyr. Dyr burde ikke være gratis, de har verdi og bør behandles deretter.

Jeg blir så sint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ihvertfall burde det foretas strengere sjekk og kontroll av personer som vil skaffe seg dyr, dyr er som barn - de er på en måte gratis, man betaler ikke for å få de, men de krever at man er i stand til å ta seg av dem! Og en person med alvorlige aggresjonsproblemer bør nektes å skaffe seg dyr... Og hvis eieren var på ferie, burde vedkommende tenkt på hvem han etterlater hunden sin til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble noe provosert av lederen i Fævennens papirutgave mandag. Det har vært mye engasjement på nettsidene deres i forbindelse med denne saken. Budskapet til redaktøren i lederen var at vi heller må bruke engasjementet vårt når barn dør, gjerne barn i fattige land. Hvorfor må man sammenligne disse sakene? :forvirret:

Jeg synes det er BRA at folk engasjerer seg når et dyr blir mishandlet på dette viset!

Endret av Kylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Uff ja jeg leste den artikkelen forleden... grusomt, helt forferdelig. Skjønner ikke at noen kan ville en voff så vondt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...