Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noe sted der man kan kjøpe klær/sko spesielt beregnet på dansing (tenker spesielt på jazzballet)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LaDance i Oslo. Jeg tror også de har ei nettside hvor du kan bestille direkte. Har vært der flere ganger og handlet for min datter, og det er lett å få bytte hvis det ikke har passet (sendt i posten).

Skrevet

Bor på sørlandet...

Skrevet

Det har åpnet en ny butikk i Larvik som kommer på nett snart. Det de ikke har i butikken kan ofte skaffes. Den heter Flex.

Skrevet

Takk for tips! ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hmm, bruker du joggesko på jazzballett? Vil anbefale deg canvazsko/ tøysko istedenfor. Da får du utviklet beina mye bedre, får bedre balanse og sånn. Men dere bruker kanskje sko på timene du går på? :)

Ellers har La Danse mye bra ja, de har også nettbutikk på www.landanse.no. Ellers er det mange andre nettbutikker som selg er danseklær. Imidlertidig blir det fort dyrt, så jeg vil rett og slett anbefale H&M. De har mye bra, slitesterke bomullsklær, spesielt i Logg-serien. Jeg har en god del Rönisch-klær (aerobic-klær), som er ganske dyre, men de bruker jeg lite. Eneste "dyrekjøpte" plaggene jeg bruker nå er tightsene (de fikk jeg på halv pris, så de var jo egentlig ikke dyre) og en leotard som jeg faktisk kjøpte på La Danse. Ellers går det i bomullsklær, de er mest behagelig!

• 1 år senere...
Gjest House of Dance
Skrevet

www.houseofdance.no

har alt man trenger av danseutstyr til rimelige priser.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...