Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:vinke: Hallais folkens, og kjekt å se liv i boka, selv om det ikke akkurat her her det "skjer" for tida. Ekstrahallais til deg, Kosejoker. :sjarmor:

Charmis, vi skal nok fort nok få ræva i gir. Vi bare kuuuuulern litt, sånn at jeg slipper å være spyautomat i bryllupet, for sånn der "kan du ikke holde buketten min litt,jeg må bare spy" tror jeg ikke at jeg orker...i tillegg er jeg litt for glad i champagne. Men øøøøøøve,det skal vi. :sjarmor:

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:sjarmor: Det gjør jeg også, Glow.

Jeg har forresten sagt ifra til min mor om at jeg har lyst på den gamle sitronkremgule 40talls barnesengen som står i huset til bestemor. Den er bare så fiiiiiin. Og så vil jeg ha det store gamle englebildet som jeg var så glad i da jeg var liten.

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest lillelou

Såh, da er det denne dagboken som teller igjen! :juhu:

Bryllupet er vel overstått,og vi er klare for nye "prosjekt". :sjarmor:

Denne sommeren skal ikke gå med til telling og slimsjekking og andre ugne ting, vi bare "praktiserer ektekapet" og lar det stå til. :sjarmor:

Men nå er jeg altså her igjen! :tommel:

Gjest lillelou

Ja, kjører vi ikke alle et veldig lurt opplegg, Glow? :sjarmor: Jeg tror ihvertfall jeg fort ville blitt stresset og rar i hodet (Og O også) hvis vi skulle begynne med sånt "teknisk" stress, og så syns jeg det er mye koseligere på "urmetoden" :sjarmor:

Forøvrig er IKM en av de nærmeste dagene (3-4 juli), men jeg tror ikke det har skjedd noe spennende denne mnd, til det var det litt for lite action og litt for mye (bryllups)stress i den "hotte" perioden. Menmen, vi har det ikke akkurat travelt.

Annonse

• 3 uker senere...
Gjest frulou

Svigerinne og svigermor i naborommet et god prevensjon. :sjenert: Men allikevel klarte vi å få til noe :humpe: rundt el-tid, så nå er det bare å vente og se. Jeg er litt sån halvveis avventende,men allikevel sikker på at vi får blink i løpet av høsten. Planen er ihvertfall klar. :sjarmor:

Annonse

Annonse
Gjest frulou

:vinke: hallais!

Ikke noe tegn til verdens teiteste tante, ihvertfall så langt....:sjenert: .Men jeg er så få dager forsinket,og så kynisk,at jeg ikke vil teste før tidligst i midten av uka.Våger liksom ikke å håpe eller tro verken det ene eller det andre. Enn med deg?Alt bra? Jeg er skikkelig lite aktiv her inne for tida-tror det er sommermodus som gjør det. :sol:

Jeje, så ble det ikke denne måneden heller.September er jo også en finfin måned, så her er det bare å stå på!

Syns jeg ser gravide over alt,og kjenner det berømmelige suget i magen. :sjenert:

I dag blir forresten Hildegard mamma! Keisersnitt. For alt jeg vet,kan det jo godt være at lille bøllefrø er ute i verden i dette øyeblikk. :hjerte:

Endret av frulou

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...