Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg gikk på yasmin p-pille for et par år siden, og siden da (sluttet for ca. 2 år siden) så har jeg ikke hatt noe sexlyst...da mener jeg rett og slett null sexlyst! Noen andre som har opplevd dette? Har tatt det opp med legen, men er ikke stort han får gjort..Tok det også opp med gynekologen.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 http://www.newscientist.com/article.ns?id=mg18625015.600 http://www.news-medical.net/?id=10471 Det er ikke ukjent at det kan skje, men jeg vet ikke om det er noe som kan gjøres med det...
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Det jeg har funnet ut etterhvert er at sexuallysten sitter i hodet mer enn noe annet, kansje du kan utforske nye muligheter innen sex livet ditt. Dvs. prøv nye ting og vær åpen for nye aktiviteter. Hvis ikke dette fungerer prøv å tenk tilbake til tiden før og mens du gikk på jasmin, hva gav deg lyst og i hvilke situasjoner. Er det noe som ellers har endret seg i sex livet/ forholdet? Alternativt er jo å begynne på jasmin igjen og se om det hjelper..
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor være så opptatt av å ha lyst på noe man ikke har lyst på? Hvorfor MÅ man absolutt ha lyst på sex? Er det det viktigste i hele verden? His jeg mister lysten på sjokolade, så...OK! men mister jeg lysten på sex er det liksom totalt krise! Livet består av så mye flotte ting, damer! Ikke vær så opphengt i den sexen!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Til deg ovenfor.. Det er faktisk et problem å miste lysten på sex - dersom man er i et forhold om ikke annet.. Sex er en viktig del av et intimt forhold. For menn er nok dette vikigere enn for de fleste damer, så det kan slite på forholdet om damen ikke vil.. Har selv hatt det litt slik. For meg ble det bedre med mindre stress. Stresser du fælt kan det ta drepen på sexlysten..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå