Kylling Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 De siste dagene har jeg fått noen bittesmå sår i hodebunnen. De klør ikke, men jeg kjenner det er skorpe på dem. Hva kan dette komme av? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Har du byttet sjampo el? Mygg eller lopper?
Kylling Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Hadde det vært myggstikk eller lopper, så ville det klødd. Dette klør ikke. Det begynte med et par stk, men nå teller jeg fem. Det er noe som formerer seg!
Scorpina Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Formerer seg????? Å hjelpes.... Hatt dette lenge eller? Tenkte først psoriasis eller no' sånt. Men det klør vel vil jeg tro....Nei, hvis du ikke blir kvitt gugga må du jo kontakte legen/apoteket som kan gi deg råd for å bli kvitt disse "formerings-skorpene"....uhg... :icon_neutral:
Kylling Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Usj, formeringsskorper! Får se det an litt og håpe det ikke blir flere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå