Gå til innhold

Til jenter med fast følge!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er egentlig en grusom bekjennelse:

Jeg jobber til daglig i en stor mannsdominert bedrift, og er ofte utenlands. Når vi er utenlands virker det som om at guttene kan gjøre hva som helst, kjøpe seg hore, knulle villt med hva og hvem som helst, selv om de har kjæreste osv.

Jeg har aldri "benyttet" meg av sjansen av å "få meg noe" når jeg er på forretningsreise utenlands, men jeg vet at mange av mine kolleger benytter sjansen. Selv eldre menn jeg jobber sammen med, som har vært gift i 25 år, jobber 100% for å få seg noe fremmed på staken, selv om kjærringa ligger hjemme å venter.

Dette er en forferdelig innrømmelse for dere damer, men er den gjensidig??

Videoannonse
Annonse
Gjest squeeky
Skrevet

Ikke for min del...har reist mye i jobb, og har fått nok av "middagsinvitasjoner"....Men takker alltid nei....Kan ikke snakke for andre, men vil vel tro at damene ikke er så prektige som mennene liker å tro....

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Vi er ikke kjærester men faste pulingsvenner (vulgært ord, emn jeg orker ikke kverulering)

Jeg sier alltid NEI til sleske sjekkefolk fordi en går ikke bak rygg!

Skrevet

Jeg reiser mye i forbindelse med jobben,og invitasjoner er det nok av. Men jeg gidder rett og slett ikke; arbeid hele dagen, ny by, nye hotell, stress og kjas, og jeg vil bare hjem fortest mulig.

Skrevet

"hvis man ikke oppholder seg i samme postnummer samme postummer, teller det ikke" har jeg hørt mange gutter si.

Jeg håper og tror virkelig ikke at min mann er sånn, og jeg er det definitivt ikke.

Gjest Sniken (uinlogget)
Skrevet

Jeg har en jobb med over 100 reisedøgn i året, og de aller fleste jeg reiser sammen med eller treffer utenlands oppfører seg langt i fra slik trådstarter beskriver. Som regel sitter man i baren og tar en øl eller to sammen, men som oftest ender man opp på en fotballpub. Så noen vil alltid benytte seg av sjansen til å få seg ett nummer, men de gjør det bare fordi de er borte fra kjæresten og ikke fordi de er utenlands. De ville ha gjort det samme her hjemme også.

Skrevet

NEI - og jeg tror ikke på at flesteparten oppfører seg slik lavmål heller

Skrevet

Dette er noe som er uaktuelt for min del, men jeg vet inderlig godt at kvinner neppe er noe bedre enn menn. Vi har bare ikke så lett for å innrømme det... store mørketall ;)

Skrevet

Æsj.. minner meg om da jeg var på jentetur i Barcelona som ungku. Satt og drakk utepils ved siden av en gjeng grisete, svenske forretningsmenn som først prøvde å sjekke oss opp, før de tafset på en stakkars gatekunstner som så ut som hun var 15. Deretter stakk de på strippeklubb for å finne seg horer. Ble flau på Skandinavias vegne..

MEN må innrømme - selv om jeg aldri har benyttet meg av det - at det kanskje er noe i det med å være på et helt annet sted enn kjæresten. Det blir på en måte en annen virkelighet hvor han ikke eksisterer.. men nå har jeg jo ganske mye slappere moral enn gjennomsnittet kanskje.

Gjest Gjest_Gerotten_*
Skrevet

Nei!!Dette er noe av det verste du kan gjøre mot en kvinne.Det er så utrolig sårende at du aner ikke hva du gjør.Dette er IKKE akseptabelt! :frustrert:

Skrevet
Nei!!Dette er noe av det verste du kan gjøre mot en kvinne.Det er så utrolig sårende at du aner ikke hva du gjør.Dette er IKKE akseptabelt! :frustrert:

Det er vel også noe av det verste en kvinne kan gjøre mot en mann også.

Ser nemlig ikke en forskjell jeg...

Skrevet
Dette er egentlig en grusom bekjennelse:

...

En bekjennelse på vegne av andre menn?

Gjest Frustrert frue
Skrevet

nope, sorry...... utroskap er ikke min ting.. er for voksen for slikt idioti og barnefakter !!

Gjest Frustrert frue
Skrevet

nope, sorry...... utroskap er ikke min ting.. er for voksen for slikt idioti og barnefakter !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...