Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Har trent pilates nå i en måneds tid snart. 1-2 ganger i uka ca, trener hjemme. Hvor lang tid tar det før jeg kan forvente å se resultater? Hvor ofte bør jeg trene egentlig?
Gjest Deception Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hva slags resultater forventer du, og hva slags utgangspunkt har du? Pilates i seg selv vil neppe gi veldig store resultater, hvis du ikke på forhånd var totalt utrent. Men kombiner det med utholdenhetstrening av et eller annet slag, så vil det hjelpe betraktelig. Jeg vil i så fall si: etter fra 4-6 uker burde du i hvertfall merke forskjell; at du blir sterkere og klarer øvelsene bedre.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Forventer ikke andre resultater enn en litt strammere midje, eller mage da egentlig, er forholdsvis slank, men litt fleskete akkurat i det området. Burde det ha begynt å vises nå?
SW20 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Henger meg på Deception her, men husk at 50% av treningen er kostholdet... For øvrig spiller det også en rolle om du har trent før, og på intensiteten av treningen din. Det er ikke noe fasitsvar her. Glem resultatene, fokuser på gleden i treninga, så vil du se at du plutselig "oppdager" at du har blitt strammere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå