Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har hatt vondt nederst i magen i hele dag, forstår ikke hva det kan være.. Det er helt nederst, nesten ved venusberget. Kjennes muligens litt som urinveisinfeksjon, men det gjør ikke vondt når jeg er på do, og det er ikke like ubehagelig som det. Kan det være luft i magen så langt ned og jevnt vondt gjennom en hel dag? Kan det være noe galt med livmoren? Takker for svar..
Gjest ts Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Menssmerter? ← Nei du akkurat det har jeg vært borti før.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Hørest gjennkjennelig ut, men det er slikt jeg får når eggløsningen begynner. Kan vere luft, om du har spist litt uregelmessig eller ting som du kanskje ikke bruker å spise til vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Dette har jeg også hatt. Gikk over etter 1-2 dager, aner ikke hva det er. Skulle kanskje hørt med legen
animelona Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har også hatt vondt nederst i magen innimellom. Snakket med legen om det og hun mente det ikke var noe å bekymre seg for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå