Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Er det noen av dere som bruker p.staven? Hvilke bi-virkninger kan men regne med å få om man velger dette som prevensjon?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Bivirkninger og annen info kan du finne på felleskatalogen (tror du skal søke på implanor og jadelle). Ganske grei oversikt over hva du bør være forberedt på.
Pail Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 En eviglang menstruasjon!! Jeg hadde p-staven i et år. Fungerte ike for meg da jeg etter et par mnd hadde veldig uregelmessige blødninger med en til to ukers mellomrom. IKKE NOE STAS!! Da jeg fjernet den sa legen at han tok ut flere staver en han satte inn. Med min erfaring vil jeg ikke anbefale p-staven, men kanskje andre har andre erfaringer??
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Bivirkninger og annen info kan du finne på felleskatalogen (tror du skal søke på implanor og jadelle). Ganske grei oversikt over hva du bør være forberedt på. ← ..har lest, men som alltid vet jeg at det ikke trenger å stemme med hva som står der. Bedre å høre personlige erfaringer....
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 ..har lest, men som alltid vet jeg at det ikke trenger å stemme med hva som står der. Bedre å høre personlige erfaringer.... ← Enig i det, jo mer info jo bedre
Gjest Tweek Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tok den i for en mnd siden, og gikk greit de 2 første ukene. Jeg hadde ikke mensen, men kom litt svakt rosa aktig ut av og til. Når har det vært vanlig i et par dager, så jeg får se åssen det går Ellers er den jo veldig genial egentlig. Men hvis jeg får ofte sånn "liksom-mensen" Tar jeg den bare ut, men det kommer også an på personene.
Gjest Gjest_Tango_* Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Det er med Implanon som med all annen prevansjon, den fungerer kjempefint for noen mens andre får en billion bivirkninger. Så du må neste bare prøve. Legen min anbefalte å gå på en p-pille som heter Cerazett (tror jeg) først. For den inneholder omtrent det samme virkestoffet.
Gjest Tweek Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Det som friket meg ut var størrelsen på selve tingen m.m Og jeg leste alt i bruksanvisningen, og lista var laaang over vanlige bivirkinger. Det gruet jeg meg til, men fikk bare denne ene... "liksom-mensen" over lengere tid
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Konstant blødning, skikkelig deprimert og null sexlyst hos meg!! Tok den ut etter et halvt år, da orka jeg ikke mer!!
Amalie_85 Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Uregelmessing mensen. Men det går greit. Ellers er det ingen ting å si på den for min del hvertfall. Er veldig fornøyd egentlig. Er bare de 5 siste mnd at mensen har rota. Men jeg har hatt den i 2 år da. Så har bare 6 mnd igjen eller noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå