Gå til innhold

Går opp i vekt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste tiden har jeg merket at buksene bare blir trangere og trangere, og det tiltross for at jeg ikke har spist hverken mer eller mindre enn før og trener gjør jeg også. Føler meg helt oppblåst i magen selv om jeg ikke spiser mye. Hva kan det komme av? Har hørt at det er mulig å få sopp i magen og at man da blir veldig oppblåst... Har også drukket en del te i det siste, kan det være årsaken?

Siden jeg har økt så i volum, og særlig på magen så har tanken om jeg kan være gravid slått meg. Har også vært veldig trøtt og sliten i det siste og til tider litt kvalm, men ikke spesielt om morgenen. Har heller ikke mistet mensen, så det er vel lite sannsynlig at jeg er gravid... Men skjønner ikke hvorfor magen har blitt så svær plutselig! Buksene passer jo ikke lenger! :grine:

kan ellers legge til at jeg er 25 år... er det kanskje normalt å legge på seg rundt den alderen? har hørt noen si det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sukker i teen?

Men graviditet er det i det minste lett å finne ut av, ta en test så vet du i det minste :)

Gjest tjukka (ts)
Skrevet

Har sukker i teen ja. Kan det ha noe å si?

Kan jo ta en test... :sjenert: Ville helst prøve å finne ut om det kunne være noe anna først... Siden jeg bruker p-ring, så er det vel ganske usannsynlig vel? Er ikke den veldig sikker? :overrasket:

Gjest Very Victoria
Skrevet

Hvis du ikke har lagt om kostholdet men allikevel øker merkbart i vekt så er noe galt, det kan ikke bare skyldes teen med mindre det er en slags helsete eller noe anna ræl. Jeg ville dratt til legen for en sjekk.

Skrevet

Går fint an å legge på seg av sukker ;)

Men nå sier du at du går på p-ring, noe jeg gikk ut fra at du ikke gjorde i starten (de fleste har en skremmende blind tillit til at de ikke blir gravid på slikt), men er ikke vektøkning en bivirkning på de?

Skrevet
det kan ikke bare skyldes teen med mindre det er en slags helsete eller noe anna ræl.

Hvordan kan "helseteer" føre til mer vektoppgang enn vanlig te?

Skrevet

Drikker vanlig earl grey-te. Bruker ikke mye sukker da, men det kan såklart ha noe å si. Men det at jeg føler meg så oppblåst? Det er nesten det værste. Føler at magen sprenger på en måte... Presser seg over buksenkanten... Huff... ;)

Skrevet

Kan jo være stoffskifte?

Det kan du sjee med en enkel blodprøve

:)

Gjest bente85
Skrevet

Jeg tror det jeg, at svaret på dette spørsmålet er at du bruker sukker i teen.

Kanskje bedre å prøve med suketter da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...