Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hva synes dere om denne magasin forsiden? Den er hjemmesnekret. Alt fra modellen, sminken, fotografen og layouten er laget innad i familien, til en konkurranse.... http://thelocomotives.blogspot.com/ ("the cover") forresten utrolig mye kule foto på siden som du kan bestille kopier av!!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hva synes dere om denne magasin forsiden? Den er hjemmesnekret. Alt fra modellen, sminken, fotografen og layouten er laget innad i familien, til en konkurranse.... ← Den ser absolutt troverdig, men ikke spesielt oppsiktsvekkende ut. Tenk deg godt om før du legger ut familiebaserte prosjekter på nettet og ber om tilbakemelding fra gud og hvermann. Du kan få en del nådeløse kommentarer.
Elodi Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Helt enig med Hedda Gabler, siden ser fin ut den men vær forsiktig med hva du legger ut på nett
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Enig med Hedda. Ellers ser forsiden helt ok ut, men jeg reagerer på kjedelig fontbruk og plassering av tekst.
Krista83 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 føler i grunn at de høstløvene ser litt falske ut på en måte...
Gjest niomi Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Ser mer ut som et blad for kvinner i sin tidlige høst enn et ungdomsblad, noe jeg vil tro det er, siden det heter Youth. Skift font, farger, mer spennende modell - hun der har jeg sett 1000 ganger før - og kutt på tekstmengde. Heller få, store ord en mange små. Jeg hadde ikke kjøpt det bladet, ihvertfall... Sorry, men jeg regner med du vil ha ærlighet...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Helt grei forside, men jeg ville brukt en annen modell, hun så ikke troverdig ut.
Gjest Gjest_Merethe_81_* Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Er veldig enige i de tidligere skribentene her... det blir bare " a little bit too much" av alt på den forsiden.. Pluss at modellen skinner såpass mye at det ikke ser helt bra ut..Dessuten ser hun ikke helt fornøyd ut heller..
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Nesen til modellen er senter på forsiden, ikke øynene som er et mye penere trekk hos henne. Jeg ville ha senket hele bildet litt.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Det så rett og slett ut som et litt kjedelig blad.
minienthe Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 uff nei, ser ut som et blad jeg kunne kjøpt til bestemor. for mye tekst, høstløvet så falskt ut og modellen var kjedelig og fikk meg ikke til å "feste blikket", hadde nok oversett dette i butikken.
Colargol Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Den ser absolutt troverdig, men ikke spesielt oppsiktsvekkende ut. Tenk deg godt om før du legger ut familiebaserte prosjekter på nettet og ber om tilbakemelding fra gud og hvermann. Du kan få en del nådeløse kommentarer. ← Nå har han en ganske godt opparbeidet blogg da(som han tydeligvis har drevet med en stund), så jeg regner med han vet hva han driver med. Men jeg er enig. Den ser kjedelig ut og litt typisk "glatt", ingenting som fenger spesiellt liksom. Men nå vet jeg ikke særlig mye om hvordan man bør lage sånne forsider da, jeg vet bare hva jeg liker..
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg synes ansiktet hennes var altfor stort, og alt for trivielt, ja jeg vil si direkte bondsk. Smilet var budeieaktig. Det rekker veldig ned at hun ser så sukkersøt og enkel ut. Ingen utfordringer liksom. Bortsett fra det: veldig fine farger! Og fin glans!
Cilla Skrevet 7. oktober 2006 #15 Skrevet 7. oktober 2006 Regner med dette ikke er datteren eller dama di eller noe, for her kan du få mindre hyggelig kommentarer.... Jeg synes bildet skulle vært mindre, teksten forsvant oppå hele bildet. Jeg hadde tenkt at bladet var for fjortiser, men jeg tror de yngre vil synes bladet ser for voksent ut igjen
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #16 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg syntes det var flott laget jeg. Men jeg er enig i at navnet på magasinet ikke stemmer helt med layouten. Navnet gir ungdommelig uttrykk, men forsiden er mer for voksne damer ala 40+. Men jeg ble imponert jeg!
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. oktober 2006 #17 Skrevet 7. oktober 2006 Det så forsåvidt ganske proft ut, og jeg syns det er på høyde med sånne magasiner som utgis som reklame for kjøpesentre (det er også det det minner meg om). Jeg er enig i at modellen er for "ordinær", selv om hun for all del er pen. Også for mye og kjedelig tekst. Dumt du ikke skrev noe om nivået på de som har laget dette. Om det er en ferdig utdannet grafisk designer, vil man kanskje uttale seg anerledes enn om det er en som ikke egentlig driver med dette f.eks.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 Synes modellen og hetta (?) fylte for mye av forsida, det føles som om hun er veldig "in your face". Zoome ut litt, kanskje? Og som noen andre sa, senke bildet litt for å få fram øynene hennes mer enn nesa. Høstløvet så veldig... scrapping ut, egentlig, litt planløst. Bytt font. Grupper overskriftene hver for seg. Ser det rotete ut da, så dropp noen. Bruk fete typer hvis du skal beholde fonten. Teksten forsvinner. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #19 Skrevet 8. oktober 2006 Forsiden hadde potetnese og virket dum og enkel. Er målgruppen kvinnelige innehavere av solarier?
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #20 Skrevet 8. oktober 2006 Dette blir vel mye av det andre har sagt opp igjen, men jeg tar det det fordi jeg.. - Hvis det skal være et ungdomsblad (assosiasjoner jeg får av tittelen) så er layouten litt på viddene. Jeg synes det har et 40+ preg, og minner mest av alt om et gratismagasin. - Bladene virker bare pålimte og platte. Det ser bare teit ut. - Modellen og hetta tar for stor plass på forsiden. Dessuten burde hele bildet ha blitt justert ned, slik at øynene til modellen kom mer fram. Jeg synes at halvfigurbilder fungerer best på magasinforsider. Da er det ofte lettere å plassere teksten ved siden av uten at det kræsjer for mye, som er neste punkt. - Teksten burde ha blitt organisert annerledes, og med annen font. Og gjerne også annen farge, hvilket ikke er så lett på grunn av fargene ellers på coveret. Noe kunne vel ha bli sagt med færre ord? "Overskriftene" burde bestå av store bokstaver eller fetere font enn "beskrivelsene" Det er forsøkt på å få en snert virker det som, men det er litt halvhjertet. Jeg ville ikke ha kjøpt bladet. Det gir meg ingenting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå