Gå til innhold

Hva er det ekleste du har tatt i?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holdt en sjøpølse engang. Den var passe ekkel. Ost er også grusomt.

Så hva er det ekleste du har tatt i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte flytte på en padde, og hadde den i hendene, og den kravlet...

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Vaskefille med spy kommer høyt opp.

Skrevet

Ting som kravler. Vi fikk invasjon av "søte" små larver på kjøkkenet, og selv om de er bittesmå så er det noe av det ekleste jeg har hatt i min hånd.

Ellers syns jeg konsistensen på kjøttpudding er problematisk. Værre å tygge enn å ta på da.

Gjest Mjaurild
Skrevet
Jeg holdt en sjøpølse engang. Den var passe ekkel. Ost er også grusomt.

Så hva er det ekleste du har tatt i?

Hånda inni en hest, bakfra... :kvalm::tristbla:

Skrevet
Hånda inni en hest, bakfra... :kvalm:  :tristbla:

Da håper jeg virkelig du er dyrelegestudent eller noe..

Skrevet (endret)

Slim fra en pasient som kort tid før hostekula hadde spist jordbæryoghurt. Papiret jeg hadde i hånden skled unna og jeg hadde selvfølgelig ikke hanske på :forvirret:

Endret av vimse
Skrevet

Sirisser, slike svarte store gresshopper du får kjøpt i dyrebutikker. De er temmelig ekkle!

Gjest hjertesukka i.i.
Skrevet

På hytta, i mørket:

-Hånda nede i ei skuff for å lete etter fyrstikker, der var muse-koloni! :legrine:

Skrevet

Skogs snile.

Den hadde kravla på den ene skoen min som jeg hadde tatt av meg. Og jeg titta ikke på skoen før jeg tok i den.

Det var ekkelt det :overrasket:

Skrevet

Tiss og bæsj på toaletter, spy og blod på pasientrom og operasjonsstuer.

Riktignok med hanske og fille. Jeg har vært renholder på et sykehus i min ungdom.

(merkelig nok er det ikke like ille å vaske tiss, bæsj, spy og blod i barnehagen jeg jobber i nå)

Skrevet

Å holde en hjerne første gang vi hadde disseksjon var litt ekkelt og uvant, men så ble det bare fascinerende. Ellers må det være den gangen jeg plukket opp det jeg trodde var tørre blader som hadde falt fra en plante, og det viste seg å være en diger edderkopp. *grøsse*

Skrevet

En påkjørt, død og flat frosk.

Dette minner meg litt om de krukkene i Fangenet på fortet, tv-programmet. Deltagerne måtte ta på masse ekkelt for å få nøkler eller noe sånt.

Skrevet

Jeg har litt problemer med gebiss....

Ellers tar jeg på mye digg på jobben, for eksempel bæsj, slim, sikkel, sæd, oppkast, verk, blod, tåfis, brukte bind, skitne dametruser (trippelææææsj) osv

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Genial slanketråd. Mister matlysten big time.

Skrevet

Ellers tar jeg på mye digg på jobben, for eksempel bæsj, slim, sikkel, sæd, oppkast, verk, blod, tåfis, brukte bind, skitne dametruser (trippelææææsj) osv

Hva hunen jobber du med?! (Lager liste over hva jeg IKKE skal utdanne meg til nå når jeg skifter beite)

Skrevet

Hva hunen jobber du med?! (Lager liste over hva jeg IKKE skal utdanne meg til nå når jeg skifter beite)

Det lurer jeg også på. Særlig sæd-biten får meg til å lure :ler:

Skrevet

Morkake fra ku. Ellers er selvsagt bæsj ekkelt, hadde en kort sykehjemskarriere, men syntes egentlig det gikk greit i den konteksten. Dessuten hadde jeg hansker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...