Karamba Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1261 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Gul Blomst: Så hyggelig å høre fra deg igjen! Ja, Lennyen vår er kjempesøt. Den blir bare mer og mer husvarm. De siste dagene har han funnet ut at det er kjempemoro og sitte i vinduskarmen og kikke ut vinduet. Noe som innimellom går litt utover blomstene... Men den er en utrolig søt og kosete pus. Det er utrolig moro med en liten pusekatt! Det har blitt en del matprat de siste månedene i dagboka mi. Er vel kanskje ikke så mye shoppingdagbok lengre, men men... Jeg elsker å lage mat (ihvertfall i helgene) og prøve ut nye oppskrifter, og ikke minst spise maten..! Er du glad i å lage mat? Heldigvis ble minsten fort bra igjen. Han var kun syk i en dag. Ingenting er så grusomt for en liten som spysjuka, så det er godt vi er ferdige med det! Forhåpentligvis har sambo og dattera mi sluppet unna... Været her hvor jeg bor har faktisk vært relativt bra hele helga. Men i dag har det vært litt mer skyer og litt lavere temperatur. Og det ser ikke ut som det blir noe særlig bedre i løpet av de neste dagene. Hvordan er det hos dere? Jeg vil ha mer sommer...!! Leste at du også skal til London snart? Det skal jeg også! Jeg drar dit i midten av september. Når drar du? Skal du dit på jentetur eller med kjæresten? Drar du dit kun for shopping eller har du andre planer også? Jeg gleder meg sinnsykt! Regner med at du også gjør det! Ha en fin tirsdagskveld, Gul Blomst! Endret 5. august 2008 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 6. august 2008 Forfatter #1262 Del Skrevet 6. august 2008 Var en liten tur og shoppet litt i kveld. Samboeren har bursdag i morgen, så det var til han som stod på handlelista. Kjøpte følgende til ham: -Genser med ribbestrikket krage -Sort t-skjorte Var egentlig på utkikke etter denne cardiganen, men den hadde de selvfølgelig ikke fått den inn.. Tror jeg går ut i lunsjen på jobb i morgen og ser om jeg finner den på en annen H&M. Hvis ikke så får jeg se om jeg finner noe annet... Måtte også innom Vero Moda en tur... Fant den lilla genseren i min størrelse som jeg har sett på tidligere. Måtte selvfølgelig kjøpe den! -Lilla kortermet genser og lilla øredobber Brukte litt av gavekortet som jeg fikk til bursdagen. Synes jeg har vært kjempeflink som har spart det så lenge...! Prøver som sagt og være litt økonomisk for tiden siden jeg snart skal til London. Nå har jeg nettopp bakt "sjokoladebrownies uten mel" (fra Nigella Express). Er veldig spent på hvordan den er på smak. Det lukter ihvertfall godt!Vi skal ha den i morgen sammen med vaniljeis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 6. august 2008 #1263 Del Skrevet 6. august 2008 Så fin genseren til mannen din var! Og cardiganen også... Kanskje det kunne vært noe til min sambo også. Også så fiiiin lilla topp! I lilla! Har du fått tak i mandelmel i Norge? Jeg elsker de browniesene, det er de beste jeg vet, faktisk, men jeg er litt for lat til å male mandler selv så ofte... Og jeg gidder ikke å betale 150 kr/kg eller hva det nå er det koster på helsekost. Så hvis du har fått tak i er jeg veldig nysgjerrig på hvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 7. august 2008 #1264 Del Skrevet 7. august 2008 Hei Karamba! I morgen får vi en liten pus også Sambo har vokst opp med katt og har hatt flere katter etter at han flyttet ut fra barndomshjemmet, men for meg blir det første gang. Har du noen tips å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. august 2008 Forfatter #1265 Del Skrevet 8. august 2008 Itla: Han ble veldig fornøyd med genseren! Jeg bestilte også dette til ham: -Sort cardigan -Skjerf Så da blir det en forsinket bursdagsgave på ham i neste uke. Er litt usikker på skjerfet, da han i grunnen ikke er noen "skjerf-type". Men forhåpentligvis liker han det.. Browniesene ble kjempegode! Jeg malte mandlene selv, var faktisk ikke klar over at det eksisterte mandelmel... Er visst ikke helt oppdatert på den fronten, jeg..! 150 kr er nå drøyt for en kilo. Det hadde jeg heller aldri ville betalt. Men neste gang jeg lager dem så tror jeg at jeg skal prøve og få tak i en bedre sjokolade og ha i. Hvilken er din favoritt? Wkimsy: Å, så gøy at dere skal få dere katt da! :icon_razz: Dere har virkelig noe og se frem til! Hvordan ser katten ut da? Han eller hunnkatt? Noen tips...?! Tja..! Skal det være en inne- eller utekatt? Det kan ihvertfall være en fordel og ha noen leker som den kan holde på med, og muligens et klorestativ/kattemøbel eller noe lignende. For ellers så kan det gå hardt utover møblene og muligens plantene deres... Noe vi har fått erfare...! Så det skal vi kjøpe i neste uke! Kommer egentlig ikke på noe spesielt annet.. Lykke til! Du legger vel ut bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. august 2008 #1266 Del Skrevet 8. august 2008 Han bør bruke det skjerfet - det var jo så fint! Det gjelder å kle opp disse mennene! Hehe, da må jeg vel bare male i vei... Tok du det to ganger gjennom kverna? Jeg synes liksom det må til for å få det fint nok, men det er kanskje ikke helt nødvendig? Det hender jeg kjøper skikkelig god sjokolade, Valrhonas kokesjokolade, f.eks., men den er himla dyr, så det blir mest til finere anledninger. Til vanlig pleier jeg bare å bruke den 70% kokesjokoladen fra Freia, den er overraskende god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. august 2008 Forfatter #1267 Del Skrevet 8. august 2008 Nå har jeg bestilt dette klorestativet til katten. Har vært meninga og kjøpt et lenge, men har liksom aldri kommet så langt... Vurderer også og bestille dette: -Cape, synes den ser ganske stilig ut med noe fargerik under! -Cardigan, kort modell -Genser -bluse -Tunika -Kortermet cardigan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. august 2008 Forfatter #1268 Del Skrevet 8. august 2008 Itla: Ja, ikke sant han må bruke det skjerfet! Jeg tok det bare en gang gjennom kverna. Det holdt det..! Det var den 70% sjokoladen fra Freia jeg også brukte. Den er god den, ja! Men jeg kunne tenkt meg og prøvd med noen andre også, så jeg skal se etter Valrhonas neste gang. Hva står på menyen i helga da, Itla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. august 2008 Forfatter #1269 Del Skrevet 8. august 2008 Lekker jakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. august 2008 Forfatter #1270 Del Skrevet 8. august 2008 Denne jakka var også stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 9. august 2008 #1271 Del Skrevet 9. august 2008 Nå har jeg bestilt dette klorestativet til katten. Har vært meninga og kjøpt et lenge, men har liksom aldri kommet så langt... Vurderer også og bestille dette: -Cape, synes den ser ganske stilig ut med noe fargerik under! -Cardigan, kort modell -Genser -bluse -Tunika -Kortermet cardigan Det klorestativet skal jammen jeg kjøpe også! Kattene (vi vet fortsatt ikke kjønn, så har ikke valgt navn enda) våre er fortsatt litt redde. I dag morges fant jeg begge to inni rammen på sofaen Men tror nok det kommer seg, de har begge vært oppi senga vår i løpet av natten.. Jeg skvatt jo selvsagt himmelhøyt når den lille krabaten hoppet opp i beinenden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 9. august 2008 Forfatter #1272 Del Skrevet 9. august 2008 Det klorestativet skal jammen jeg kjøpe også! Kattene (vi vet fortsatt ikke kjønn, så har ikke valgt navn enda) våre er fortsatt litt redde. I dag morges fant jeg begge to inni rammen på sofaen Men tror nok det kommer seg, de har begge vært oppi senga vår i løpet av natten.. Jeg skvatt jo selvsagt himmelhøyt når den lille krabaten hoppet opp i beinenden De hadde ganske mange forskjellig størrelser på de klorestativene. Er litt spent på hvordan det er! Fant ut at jeg ikke ville ta det aller største, for det skal jo ikke dominere hele stua heller..!! I dag er katten vår helt turbo. Den raser rundt i stua. Vi har lameller i vinduene, og de synes han er kjempemorsomme og leke med. Jeg er som du kanskje forstår ikke overbegeistret. Håper det ikke går så altfor lang tid før jeg får det klorestativet! Det er vel normalt at de er litt redde de første dagene, men de blir nok fort husvarme. Tror det tok et par dager med vår katt, og det er jo ikke gale! Men nå hadde vi den fordelen at det var naboen som hadde kattungene, så da fikk vi gjort oss litt kjent med den før vi fikk den. Kan tenke meg du skvatt der i senga! Ser deg for meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1273 Del Skrevet 10. august 2008 I ettermiddag skulle jeg egentlig på kino med minsten. Vi skulle se "Kung Fu Panda". Da vi kom ned på kinoen så var det ikke flere billetter igjen! Noe jeg ikke hadde regnet med i det hele tatt, siden filmen har gått ei stund nå... Ganske kjedelig, for sønnen min ble jo selvfølgelig kjempeskuffet..! Men jeg lovte ham at vi skal gå og se den i morgen i stedet. Noen som har sett den? Er den bra? Tok noen flere bilder av pusen vår for et par dager siden som jeg har fått lagt inn på laptopen i dag: -Lenny - Bilde 1 -Lenny - Bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. august 2008 #1274 Del Skrevet 11. august 2008 Lenny er jo bare så nydelig! Helledussen! Han ser så liten og uskyldig ut.. Koselig med katt altså. :katt: Jeg har gitt litt opp jeg da ettersom jeg er allergisk. Men håper jeg tåler hund! Så ser litt på ulike hunderaser. Men det er uansett ikke aktuelt akkurat nå da vi ikke får ha kjæledyr i leiligheten. Samboer vil ha fisk..og akvarium... det vil ikke jeg... ser for meg mye vedlikehold og lite glede. Synd dere ikke fikk billetter. Hadde heller ikke trodd en film som har gått en stund på kino ville bli helt utsolgt. Kan tenke meg sønnen din ble skuffa.. det hadde jeg også blitt! Har ikke sett filmen, men den siste jeg så (i den kategorien) var Horton Hears A Who, ganske søt og morsom! Brownies hørtes kjempegodt ut!! Er ekstremt godtesyk om dagen, så kanskje det blir brownies til uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. august 2008 Forfatter #1275 Del Skrevet 11. august 2008 Mischa: Ja, Lenny ser kjempesøt og uskyldig ut, og det er han også! Som oftest ihvertfall... Han har funnet ut at dersom han vil ha oppmerksomhet når jeg f.eks. står på kjøkkenet og lager mat, så klatrer han like greit oppover beina mine. Og som du sikkert kan tenke deg så er ikke det så veldig behagelig...! Så kjedelig at du er allergisk mot katt, da! Men dersom du tåler hund så er jo det et kjempealternativ. Det er jo så utrolig mange søte hunder! Vi har også lyst på en, men har funnet ut at vi ikke har tid. Derfor ble det katt. Men man skal aldri si aldri, mulig at vi får oss en liten valp om noen år... Samoberen min har også lyst på akvarium! Jeg har de samme argumentene som deg. I tillegg så vil han ha et stort et, og det synes ikke jeg at vi har plass til i stua vår... ------- Innom Ellos sine nettsider for å kikke på nyheter, synes denne skinnjakka så litt stilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. august 2008 #1276 Del Skrevet 12. august 2008 Lenny eier :-D Han var jo kjempeskjønn! Til plantene dine har jeg hørt du kan putte sitronskall o.l i potta, det liker ikke kattene. Verdt et forsøk Jeg ser på bildene og jeg savner kattene mine, det er så koselig med selskap når jeg bodde alene! Men jeg hadde 4 da, en mor og 3 unger som plutselig kom en dag :dåne: DET var livlig det! Det er kommet så mye fint på HM Shop nå, jeg blir helt vill :-D Men må nok la det gå en stund før jeg kjøper noe. Har ikke mye penger, og så blir det mindre bomkjøp. Man har jo alltid lyst på det meste når ny kolleksjon kommer Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1277 Del Skrevet 13. august 2008 Stearinpikken: Det må jeg prøve, og legge sitronskall i potta! Tusen takk for tipset! Er ihvertfall verdt et forsøk! Kan tenke meg det var livlig med 1 mor og 3 kattunger! Ja, ikke sant det har kommet mye fint hos H&M! Jeg har heller ikke bestilt noe enda, prøver og være litt økonomisk for tiden siden jeg skal til London i neste måned. Og som du sier så blir det en del bomkjøp, mye av det de har ser mye finere ut på bildene i katalogen enn i virkeligheten... Ha en fin dag! --------- Tror jeg skal avbestille klorestativet jeg bestilte hos Ellos. Det irriterer meg sånn at jeg ikke fikk bruke den 30% rabatten. Fikk beskjed om at den kun kunne brukes på klær, sko, hjemtekstiler, belysning og tepper! Ganske teit! Var en tur innom Europris i går og der så jeg at de hadde et greit klorestativ til under halve prisen i forhold til hva det kostet hos Ellos, så jeg tror jeg kjøper det i stedet dersom det ikke er for sent å avbestille det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1278 Del Skrevet 13. august 2008 Da jeg kom hjem fra jobb i dag lå Det Nye i posten. Vedlagt var et mote-bilag og H&M-Magazine. Det liker vi..! Masse stilig! Ser frem til butikkene får inn enda mer høstklær. Frykter det kan bli vanskelig og bli enda flinkere å spare penger... Nå får jeg snart klærne som jeg bestilte i vår fra Samsøe & Samsøe. Gleder meg sånn!! Bestilte følgende: -Ellen Sleeve Dress -Jakke, ligner på denne bare den er mørkegrå -Cardigan, men i grått Har så lyst på disse skoene: -Bronx - Ashy -Bronx - hvite pumps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. august 2008 #1279 Del Skrevet 13. august 2008 Skikkelig kule sko!! Hvor mye koster de? Likte også cardiganen du snart får, skikkelig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1280 Del Skrevet 13. august 2008 De hvite koster 749,- og de grå 799,-. Så det blir jo litt dersom jeg kjøper begge parene... Jeg er veldig spent på de klærne, for det var kun en prøvekolleksjon de hadde da jeg plukket dem ut. Dermed var mye av klærne ikke i riktig størrelse for meg. Regner med at det går greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå