Karamba Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #1181 Del Skrevet 8. juni 2008 Ser ut til at du hadde en flott helg! Ha en god søndag karamba! Takk, det samme! ---- Ser ikke ut som det blir noe strandvær i dag, det er overskyet..., men forhåpentligvis klarner det opp i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #1182 Del Skrevet 8. juni 2008 Å, nå har jeg funnet et sminkebord som jeg kunne tenkt meg! Var inne i bloggen til Engla og der så jeg dette sminkebordet. Tror det vil passe perfekt på soverommet vårt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. juni 2008 #1183 Del Skrevet 8. juni 2008 Du har falt ut av mine innlegg! Men nå får jeg fanget deg opp igjen. Så gøy med ny katt! Skjønner godt at det er vanskelig å velge... Dere får bare følge litt med på dem og se om det er en dere liker spesielt godt. Likte også den sommerkjolen, kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #1184 Del Skrevet 8. juni 2008 Itla: Det var godt du fikk fanget meg opp igjen på mine innlegg, Itla! Ja, det skal bli moro og følge med på kattungene og se om det er noen av dem som skiller seg ut. Dessuten så blir de jo bare søtere og søtere nå fremover. --- Har vært inn på Gina Tricot sine sider og kikket litt siden jeg tenkte at jeg skulle ta turen innom der neste helg. Ganske irriterende at det ikke går an å linke til noe der! Så langt har jeg funnet en søt topp/kjole under ukens nyheter som heter Molly Knitted Dress . Rosa tubetopp med et sløyfebånd i livet. Likte også godt en topp som heter Olivia Blouse som ligger under skjorter og tunika, 3. rekke helt til venstre. Men vi får nå se om jeg finner noe av dette når jeg kommer så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #1185 Del Skrevet 11. juni 2008 Har det ganske travelt om dagen med skoleavslutninger, bursdagsfeiring, sommerfest med jobben og ferieplanlegging. I går feiret dattera mi 12-års dagen sin med klassen sin. Hun hadde disco-bursdag, noe som var veldig vellykket. Vi leide discoteket til en fritidsklubb for kvelden, kjøpte inn pizza, snop, brus, chips og muffins. Fikk også tak i en dj som spilte musikk for dem. Hun fikk invitere hele klassen, og absolutt alle kom. Dvs at de var 29 stykker i går kveld, så det ble ganske livlig utover kvelden. De var jo ganske søte da, for det er jo fortsatt flaut og danse sammen med gutter, så det ble en del "pinlige" forsøk. Djen forsøkte også å ha noen konkurranser med dem, bla. en konkurranse der de måtte danse pardans. Det tok litt tid før dem fikk "mannet" seg opp, og det var kun 3 par som turde. Alt i alt en svært vellykket kveld! Det var dessuten veldig lettvint i stedet for å ha alt styret hjemme! Ble også litt shopping i går før bursdagsfesten: -Kjole og tights fra JC til dattera mi -Søtt lite skrin til å ha øredobber i fra Kremmerhuset I dag blir det en del jobbing. I morgen er det fest med jobben og på fredag drar vi til Oslo for helga. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #1186 Del Skrevet 16. juni 2008 Har hatt en kjempehelg i Oslo! Var på Norwegian Wood på fredag, lørdag og søndag og vi har virkelig storkost oss! Været kunne alltids vært bedre, men det var heldigvis bra både på lørdag og søndagskveld. Høydepunktene fra meg var definitivt Alanis Morissette og Madrugada. Kjempebra konserter begge to! Likte også Queens of The Stoneage sin konsert, men det trakk ned den utskjellingen som sikkert de fleste har hørt om nå... Det ble også litt shopping. Egentlig overraskende lite, men hadde egentlig ikke shoppingformen i helga. Hadde en fryktelig hodepine både fredag og lørdag. Var bl.a. en tur innom Gina Tricot, synes den butikken var skuffende. Fant ikke en eneste ting jeg kunne tenkt meg. Men det var kanskje like greit... Kjøpte følgende: -Tunika fra Bikbok og øredobber fra H&M -Bluse og øredobber fra H&M -et par sorte ballerinaer fra Din Sko (får ikke opp bildene fra nettsiden deres akkurat nå) Ja, det var faktisk alt!! Dattera mi kjøpte jo også litt. Bl.a. sko fra Din Sko, hettegenser fra H&M, topp fra Bikbok og noen smykker og øredobber. Ironisk nok så kunne vi sikkert ha kjøpt alt dette hjemme, men sånt ble det bare da jeg ikke fant noe i noen andre butikker... Uff, jobb i morgen! Skulle gjerne hatt fri enda lengre, men nå nærmer det seg heldigvis snart sommerferie! Kun 2 uker igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. juni 2008 #1187 Del Skrevet 17. juni 2008 Det er godt å komme seg litt bort hjemmefra av og til, og konserter er jo alltid en god unnskyldning for en weekend i en annen storby Skulle veldig gjerne hørt Alanis Veldig fine ting du har kjøpt! Likte spesielt den rødmønstrede tunikaen og de røde øredobbene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #1188 Del Skrevet 17. juni 2008 Frk Grønn: Ja, konserten med Alanis var faktisk verdt hele turen! Var egentlig overrasket over at konserten hennes ikke fikk høyere terningkast enn den gjorde, og det var vi flere om... Fant akkurat bilde på Din Sko sine sider i Sverige av skoene jeg kjøpte i Oslo: -Sorte mokasiner, kjempegode på foten! Perfekte jobbsko! Det eneste som irriterer meg litt med skoene er at sålen ikke er sort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. juni 2008 #1189 Del Skrevet 17. juni 2008 De var veldig skjønne! ..trenger jeg nye sko, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #1190 Del Skrevet 17. juni 2008 De var veldig skjønne! ..trenger jeg nye sko, mon tro? Man trenger alltid et nytt par sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 17. juni 2008 #1191 Del Skrevet 17. juni 2008 Åh, de skoene så digge ut, ja! Men enig i at det er litt snålt at det ikke er svarte såler på. Er de brune? Jeg så bare at Alanis-konserten fikk 5 i Aftenposten, jeg, det er jo ikke så verst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #1192 Del Skrevet 18. juni 2008 Itla: Ja, sålen er lysebrun... Jeg visste ikke at konserten fikk en 5-er i Aftenposten. Det er jo bra! I Dagbladet og VG fikk den en 3-er og en 4-er. Var ikke helt enige i de terningkastene... --- I dag hadde jeg time hos hudpleieren min, men så klarte jeg og glemme ut hele timen...!! Så utrolig irriterende! Fikk ikke ny time før 30. juli også må jeg i tillegg betale litt for timen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. juni 2008 #1193 Del Skrevet 18. juni 2008 Mye fint du har kjøpt deg Tunikaen og blusen var begge nydelige! Jeg var på Alanis-konsert i Spektrum for noen år siden, den dama er flink! Utrolig synd med timen hos hudpleier! Kjipt! Jeg er så distré at jeg har store problemer med å huske avtaler og ting jeg skal gjøre.. men jeg vet jeg kommer til å glemme det, så i stedet tenker jeg konstant på alt jeg skal gjøre, drømmer om det osv.. fordi jeg er livredd for å glemme det... slitsomt :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #1194 Del Skrevet 19. juni 2008 Mischa: Ja, jeg synes også at hun er flink! Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som er distré... ---- I dag er det jobb, jobb og jobb...! Har mye som skal være klart til i morgen. Sjefen min tar nemlig ferie fra da av. Ser virkelig frem til å få ferie nå. Kun 8 dager igjen...!!! Dagens kjøp: -Sebastian Laminates Shampoo -Sebastian Laminates Balsam -Sebastian Trucco Lip Gloss, gratis! Er litt lei av Redken sine produkter nå. Fant derfor ut at jeg vil prøve Sebastian sine produkter. Har testet hårkuren tidligere og var veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 19. juni 2008 #1195 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg bruker også Sebastian-produkter og er kjempefornøyd! Det er bra kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #1196 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg bruker også Sebastian-produkter og er kjempefornøyd! Det er bra kvalitet. Ja, jeg regner med at jeg blir like fornøyd med shampooen og balsamen som med hårkuren. ---- I dag er det skikkelig høstvær her hos oss! Det regner og regner... Jeg vil ha sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #1197 Del Skrevet 22. juni 2008 Har hatt ei rolig og avslappende helg. Utrolig deilig! I går hadde vi besøk av et vennepar. Vi lagde vårruller og kyllingkjøttboller med thaibasilikum. Kjempegodt! Var ei stund siden sist vi lagde thaimat nå... I dag skal vi ha wok med kylling som er marinert i en chilipaste med basilikumblader. Kjøpte marinaden i går, så jeg er litt spent på hvordan resultatet blir. Av grønnsaker som jeg skal ha i så blir det: grønne bønner, sukkererter, minimais, løk, paprika, squash, vårløk osv. Serveres med ris. --- Drømmer meg litt bort...: -Gul kjole -Ditsy tea dress -Stroppeløs kjole -Hvit blomstrete kjole -Empress Jersey Dress, tror jeg har litt dilla på blått for tiden...! Ha en fin søndag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 22. juni 2008 #1198 Del Skrevet 22. juni 2008 Den grå stroppeløse kjolen var helt nydelig! Synd at de har så dyr frakt på asos! Ha en fin søndag Karamba! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #1199 Del Skrevet 22. juni 2008 Tnita: Ja, det er kjedelig at de har så høye fraktkostnader... --- Surfer litt på nettet. Har lyst på nye klær og sko...!: -Bluse -Cardigan -Røde pumps -3 strap shoes -Blå pumps, har ikke sko i den fargen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 22. juni 2008 #1200 Del Skrevet 22. juni 2008 Nydelig blåfarge på de skoene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå