Karamba Skrevet 27. april 2008 Forfatter #1141 Del Skrevet 27. april 2008 Det ble visst litt shopping før helga. Var en liten tur innom H&M. Kjøpte følgende: -Lang, mønstrete kjole , var overraskende fin på! -Kunne ikke la være og kjøpe veske som matchet kjolen. Synes denne var råstilig! Også har jeg endelig kjøpt meg ny mobil!! Har lenge hatt en mobil som ikke har fungert som den skal, så det var en stor lettelse å få seg en ny en. Valget falt på Sony Ericsson W910i. Jeg gikk for den røde varianten. Veldig fornøyd så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. april 2008 #1142 Del Skrevet 27. april 2008 Den veska var skikkelig stilig! Å matche veske og kjole er jo aldri feil Vet du om de hadde den i andre farger også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. april 2008 Forfatter #1143 Del Skrevet 27. april 2008 Den veska var skikkelig stilig! Å matche veske og kjole er jo aldri feil Vet du om de hadde den i andre farger også? Ja, ikke sant den var stilig! Mener jeg også så den i sort og hvitt. Men jeg synes den ble litt mer spesiell i en litt gøyal farge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 27. april 2008 #1144 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det ble visst litt shopping før helga. Var en liten tur innom H&M. Kjøpte følgende: -Lang, mønstrete kjole , var overraskende fin på! -Kunne ikke la være og kjøpe veske som matchet kjolen. Synes denne var råstilig! Også har jeg endelig kjøpt meg ny mobil!! Har lenge hatt en mobil som ikke har fungert som den skal, så det var en stor lettelse å få seg en ny en. Valget falt på Sony Ericsson W910i. Jeg gikk for den røde varianten. Veldig fornøyd så langt! Den mobilen så veldig hot ut i rødt. Har lenge sett etter en ny mobil jeg også, sist gang jeg kjøpte mobil var i .. 2004. Ellers har jeg levd på venners gamle avlagte. Håper du blir fornøyd med den iallefall. Ser for meg at den veska blir dødsfin sammen med kjolen! Endret 27. april 2008 av Ambivalent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1145 Del Skrevet 29. april 2008 Den mobilen så veldig hot ut i rødt. Har lenge sett etter en ny mobil jeg også, sist gang jeg kjøpte mobil var i .. 2004. Ellers har jeg levd på venners gamle avlagte. Håper du blir fornøyd med den iallefall. Ser for meg at den veska blir dødsfin sammen med kjolen! Ja, synes også den var stilig i rødt. Er en stund siden sist du kjøpte deg ny mobil da..! Jeg har hatt en gammel som jeg fikk gjennom jobben ei god stund nå. Den er vel egentlig ikke så gammel, men problemet var at den aldri funket skikkelig. Tror det var noe galt med høyttaleren, for lyden datt helt ut med jevne mellomrom. Utrolig irriterende i lengden...! Tror jeg nok jeg blir fornøyd med denne... Ja, ser ut som veska matcher kjolen kjempebra. Gleder meg til å ta dem i bruk! ----- I dag har vi kjøpt oss ny laptop. Eller rettere sagt samboeren har det. Vi var så uheldige her for et par uker siden. Klarte og ødelegge skjermen på den gamle, eller den var egentlig ikke så gammel. Kun 1 år, eller i dataverdenen så var den kanskje gammel allikevel..?! Ihvertfall utrolig kjedelig og ødelegge den! Og det svarte seg ikke å reparere den, da det kostet nesten like mye som og kjøpe en ny. Vi fikk 3000 kr igjen på innboforsikringen. Ikke allverden, men bedre enn ingenting. I utgangspunktet så ble vi enige om å kjøpe en billig laptop til rundt 5-6000 siden vi nesten bare bruker den til surfing og film osv.. Men selvfølgelig så endte min kjære opp med en som kostet 4000 kr mer enn hva vi ble enige om!! Ble ganske irritert på ham, for vi prøver å være litt økonomiske for tiden siden vi har mye som skal gjøres med huset vårt fremover... Etter jobb i dag var vi på baby-besøk. Ei venninne av meg fikk baby i går. En kjempesøt guttebaby ble det! Kjøpte disse søte klærne til babyen: -Hummel body -Hummel pyjamas I kveld hadde jeg egentlig store planer om å jobbe. Men har enda ikke kommet så langt... Og nå er det jo snart Frustrerte Fruer også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. april 2008 Forfatter #1146 Del Skrevet 30. april 2008 Å, gjett om det skal bli deilig med langhelg!! Skal ha fri på fredag og virkelig nyte helgen. Får virkelig håpe at været blir så bra som de har meldt!! Jeg har så lyst på nye sko!! Har vært inne på Lillevinkel og kikket litt: -Bronx Landra -Bronx Landra i gult -Bronx Zari -Francesco Morichetti -Francesco Morichetti med rem -Hvit sko uten hæl fra Francesco Morichetti Utrolig mange søte sko fra Francesco Morichetti! Noen som har sko i det merket? Ha en fin 1. mai folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mai 2008 #1147 Del Skrevet 1. mai 2008 Den lange mønstrete kjolen fra H&M har jeg også lyst på! Jeg så den ikke når jeg var på H&M forrige lørdag, men jeg regner med at det blir en ny shoppingrunde på meg denne lørdagen Hvor sid er den kjolen? Jeg er 180 cm høy, så det er alltid litt spennende med slike side kjoler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 1. mai 2008 #1148 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Så mange fine sko! Det første paret var ekstra lekkert, og de gule var helt fab! Ha en fin 1. mai! Endret 1. mai 2008 av Tnita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #1149 Del Skrevet 1. mai 2008 Ephemera: Kjolen er akkurat passe lang til meg, og jeg er kun 1,63. Det hadde sikkert ikke gjort noe om den var litt kortere, men jeg kunne fint bruke den med den lengden. Hadde med meg ei venninne som også prøvde kjolen, tror hun er ca 10 cm høyere enn meg. På henne så ble den altfor kort. Jeg så den ikke på henne, men i følge henne så var den ikke lang nok. Det kommer vel og litt an på hvilken størrelse du bruker selvfølgelig. Jeg kjøpte den i 36, og jeg tror det var samme størrelse eller evt. str 34 venninna mi prøvde den i. Regner med at den er lengre i større størrelser.... Tnita: Ja, det var mange fine sko der! Likte også godt de gule. Synes Lillevinkel har mye fint i sortimentet nå. Ha en fin 1. mai begge to! ---- I dag har jeg vært og handlet litt blomster som jeg skal ha ute i krukkene mine på terassen. Hadde med meg mormoren min, slik at hun også fikk kjøpt seg blomster før 17. mai. Gjett om det var mye folk på Plantasjen i dag! Satser på og få plantet blomstene i løpet av helga dersom været blir litt bedre da. I dag er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 1. mai 2008 #1150 Del Skrevet 1. mai 2008 Var Plantasjen open idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #1151 Del Skrevet 1. mai 2008 Var Plantasjen open idag?? Ja, det var åpent der i dag. Og gjett om det var kaos der...!! I morgen skal jeg og dattera mi ut på shopping. Har lovet at hun skal få seg en ny jakke. Må også kjøpe presang til nevøen min som bor i USA. Han blir 2 år nå i mai. Så forresten en reklame for Cubus på tv i dag. Så ut som de hadde fått inn noen fine lange kjoler... Nei, tror jeg må komme meg til køys.. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #1152 Del Skrevet 5. mai 2008 Har hatt en fantastisk helg med sol og nesten sommertemperaturer! Jeg klarte til og med og bli litt solbrent...! Gleder meg allerede til førstkommende helg, for utrolig nok så ser det ut som finværet skal holde seg... :juhu: Var på en liten shoppingrunde med dattera mi på fredag. Hun klarte endelig og ta en avgjørelse når det gjaldt ny vårjakke. Synes det var veldig greit at det ble en fornuftig en...! Ellers så kjøpte jeg et par Vans til minsten. Synes de var så tøffe! Det eneste jeg kjøpte til meg selv var ny øyenskygge fra Tromborg. Har ikke prøvd noe fra dette merket før, men hørt veldig mye positivt. Noen som har testet ut Tromborg´s produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #1153 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg glemte nesten og fortelle at jeg endelig er kommet i gang med og sykle til jobb igjen!! Og det var bare helt skjønt i dette nydelige været vi har i disse dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mai 2008 #1154 Del Skrevet 6. mai 2008 Deilig å gå/sykle til jobb! Jeg har gjort det den siste måneden når været har tillatt det og det er helt nydelig. Føler seg så frisk og rask når man kommer på jobb, og så får man seg en liten tur før man kommer hjem og skal begynne med ettermidagens aktiviteter :-D Kjempesøte Vans du har kjøpt til minsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #1155 Del Skrevet 8. mai 2008 Frk Grønn: Ja, man føler seg virkelig frisk og opplagt når man har syklet til jobb. Føler meg også ikke minst litt mer våken... Ja, ikke sant at Vansene var søte! ------------------ I går fikk jeg endelig høst-katalogen fra H&M. Må si at jeg ble litt skuffet. Fant ikke igjen noen av kjolene som jeg kunne tenkt meg fra "sniktitten" til Det Nye, men de kommer vel kanskje senere... Fant jo noe jeg hadde lyst på da, og finner nok helt sikkert mer når jeg har bladd gjennom katalogen noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. mai 2008 #1156 Del Skrevet 8. mai 2008 Men du... Er ikke den "sniktitten" til Det Nye fra i fjor? Jeg ser i alle fall at artikkelen er datert i mai 2007... :klø: Jeg ble også skuffet over høstkatalogen nå. Men jeg har lyst på en grå trenchcoat i ullblanding og en lang, sort cardigan med 3/4 lange ermer... pluss at jeg har funnet litt til Ephelille Men jeg vet ikke om jeg kommer til å bestille nå eller om jeg venter til høsten. Kanskje det er lurt å bestille noe nå, sånn at de fortsetter å sende forhåndskataloger til meg? Jeg har forresten bestilt den grønne H&M-kjolen din fra nettsiden til H&M idag, så får vi se om den blir sid nok Har også shoppet endel annet. Må oppdatere shoppingboken min en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #1157 Del Skrevet 15. mai 2008 Ephemera: Mulig at jeg linket til feil "sniktitt" da... Mener det var den jeg så tidligere i vår da de for første gang viste hva H&M hadde å by på til høsten. Mulig jeg husker feil... Klarer ikke helt og bestemme meg for om jeg skal bestille nå jeg heller. Har blitt litt skuffet over de siste plaggene jeg har bestilt nå i år. Som regel så ser mye av de de har mye kjipere ut i virkeligheten enn på bildene. Men det er jo greit at det er så rimelig, for da er det ikke så krise om plagget kun holder en sesong...! Dessuten så har de veldig mye bra basisplagg. Når får du kjolen du bestilte da? Får håpe du blir like fornøyd med den som jeg! På tide og oppdatere dagboka di nå ja, Ephemera! Ha en fin kveld! ----- I går var dattera mi og jeg hos frisøren, og det var virkelig helt skjønt! Stripet og klippet håret mitt. Egentlig bare det samme som jeg alltid gjør. Dattera mi stusset kun håret, og det ble kjempefint! Hun har masse krøller, og de kommer enda bedre frem når håret er nyklippet. Så nå er vi klare til 17. mai. Ja, nesten da..! Har ikke strøket bunads-skjortene enda... Er det noe jeg virkelig ikke kan fordra så må det være og stryke skjorter..! Jeg eier ikke tålmodighet på det området...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #1158 Del Skrevet 15. mai 2008 En liten tur innom ASOS: -Stilig grønn kjole -Oversized clutch -Safari kjole -Søt mønstrete kjole -Hvit jakke -Bluse & Pencilskirt dress combo -Kjole/tunika -Sorte eller rød pumps med kilehæl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. mai 2008 #1159 Del Skrevet 16. mai 2008 ^ har du kjøpt eller er det ønskelisten? Veldig mye fint hvertfall!! Hadde nok handlet mer på asos om de ikke hadde satt opp prisene for shipping.. irriterer meg! CLutchvesken var kjempestilig! Me like! Ha en fin 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #1160 Del Skrevet 22. mai 2008 ^ har du kjøpt eller er det ønskelisten? Veldig mye fint hvertfall!! Hadde nok handlet mer på asos om de ikke hadde satt opp prisene for shipping.. irriterer meg! CLutchvesken var kjempestilig! Me like! Ha en fin 17.mai! Det er nok kun en ønskeliste desverre... Det er den høye shippingen som gjør at jeg også handler svært lite der for tiden. Prøver og være litt økonomisk for tiden så det er dårlig med shopping i disse dager. ------ På lørdag har jeg bursdag!! Skal feire dagen med en liten vennefest. Har invitert 4 vennepar. Vi skal spise reker med godt tilbehør. Gleder meg! Værutsiktene ser også strålende ut så langt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå