Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig, den var veldig stilig - hadde passet fint til de nye skoen mine!

Jeg har også lyst til å komme meg ut for å shoppe litt, men er bare for lat til å gidde komme meg ned til byen etter at jeg først har kommet meg inn entrédøra. Tenker hver dag at "idag skal jeg dra meg ned til Karl Johan"... kanskje blir det i morgen!

Leilighet ja - er lei av å titte. Ofte sender jeg bare sambo inn for å rapportere om det er verdt for meg å komme etter (er ufattelig lat).

Men jeg har bare sett meg blind. Er så lei av leiligheter at jeg nå trygler sambo etter hver visning om at denne velger vi. Uansett stand... blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karamba!

Tenkte bare å legge igjen en hilsen, og ønske deg og dine en fin helg litt på forskudd.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karamba!

Tenkte bare å legge igjen en hilsen, og ønske deg og dine en fin helg litt på forskudd.

:klem:

Så hyggelig, Trekkoppfuglen! Riktig god helg til deg også! :klemmer:

--------------

På mandag blir minsten 4 år :bursdag: og jeg har ingen anelse om hva vi skal kjøpe til ham...! Er i grunnen ingenting spesielt han trenger, utenom kanskje en ny ytterjakke og noen gensere. Vet han kommer til å få en del penger til dagen, så da kommer vi sikkert til å kjøpe klær til ham. Noen som har forslag til en morsom presang til ham? :klø:

Vi skal ha familieselskap for minsten i morgen. Så store deler av helga kommer til å gå med til baking. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bake, men lurer på og lage: daim-iskake eller verdens beste, sjokoladekake og kanskje noen boller. Egentlig kunne jeg tenkt meg og prøvd meg på en ny kake som jeg aldri har lagd før. Forslag mottas med stor takk! :jepp:

Dårlig med shopping for tiden. Prøver og være litt økonomisk. Har planer om og kjøpe meg et par sko på Bianco, men har rett og slett ikke kommet så langt enda...

Fortsatt god helg, folkens! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:vinke: Hvordan går det, Stearinpikken? Hatt ei fin helg?

-----------------

Var en tur innom Esthetique i dag, trengte ny maskara. Endte opp med:

-YSL, mascara volume for infini curl

Fikk også testet ut noen nye parfymer, har lyst på disse:

-Marc Jacobs - Daisy

-YSL - Young sexy lovely

---------------

Dagen i går gikk for det meste i matlaging. :kokk: Vi hadde lammegryte med dill til middag, noe jeg aldri blir lei av..! :sikle:

Til selskapet bakte jeg følgende: firkløverkake, skillingsboller, brownies og lapper. Hadde med meg firkløverkake på jobb i dag, for jeg lagde en langpanne og da blir det alltid noe til overs..! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn

Nam, nam! Alltid kjekt å ha med seg kake til lunsj :fnise:

Har det blitt noe shopping den siste uken? Virker som det er en stille og rolig periode for de fleste nå for tiden. Litt godt det også :) Får bare håpe våren snart kommer for alvor.

Ha en fin søndag, Karamba!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Grønn: Det har vært dårlig med shopping den siste uken. Det eneste jeg har kjøpt er et nyydelig skjerf fra Vila. Har ikke tatt bilde av det enda, men skal få lagt det inn muligens i morgen.

-----------

I dag synes jeg at jeg har vært kjempeflink. Det var så nydelig vær :sol: ute at jeg fant ut at jeg skulle vaske bilen! Det er som regel samboeren som tar seg av dette, men i dag slo jeg til og vasket bilen utvendig sammen med minsten. Han storkoser seg når han får holde på med vann... :fnise:

Ellers så er vi litt triste for tiden..! :tristbla: Pusen vår er nemlig forsvunnet! :katt: Han har vært borte i 4 dager nå. Jeg vet at katter er borte i kortere perioder innimellom, spesielt når hunnkattene er brunstige, men allikevel så får jeg en litt dårlig følelse når han ikke dukker opp. Dattera vår er kjempelei seg og savner ham kjempemasse... Forhåpentligvis dukker han opp snart... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med pusen :( Hvor gammel er han blitt? Er han kastrert?

Håper han kommer tilbake igjen :troest:

Ja, det er kjempetrist! :cry: Men det er jo fortsatt håp om at han vil dukke opp...

Han er snart 11 måneder. Vi har ikke kastrert ham, men hadde planer om å gjøre det. Hadde bare ikke kommet så langt. Har tenkt tanken flere ganger, at dersom vi hadde kastrert ham så hadde han kanskje ikke forsvunnet. Men det er vel ikke noen vits i å tenke slik heller... Takk for omtanken, Tusle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan "trøste" deg med det, Karamba, at kattene legger på streif om de ønsker det, uansett, kastrert eller ei. Det at kastrerte katter holder seg rundt husveggene er igrunn en myte. Uansett så er det viktig å kastrere de for å holde bestanden nede. Dette er ikke kritikk til deg altså. Jeg blir bare engasjert. Kattehold er min lille kjepphest :)

Jeg håper virkelig at pusegutten deres kommer tilbake igjen. Han har nok bare tatt en litt lengre runde :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: Jeg er helt enig i at det er viktig å kastrere katter for å beholde bestanden nede. :jepp: Det var en av grunnene til at vi også vil kastrere katten vår dersom den dukker opp igjen. Noe vi håper den gjør.

I dag er det 6 dager siden den forsvant... :tristbla:

-----------

I dag har jeg vært på hudpleie rett etter jobb, og det var bare helt skjønt! Deilig med ansiktsbehandling etterfulgt av litt massasje... :) Men det ble en dyr fornøyelse. Betalte over 1400 kr!! Jeg kjøpte meg ny dagkrem. Har gått over til å bruke Matis, kjøpte derfor produktet hos hudpleier første gang så bestiller jeg det heller på nett neste gang. Var litt usikker på hvilken krem jeg skulle ha og hvor jeg fikk tak i den... Det er helt sykt, kremen kostet over 700 kr!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusen din kommer sikkert tilbake igjen om en liten stund, katter er jo så selvstendige at de tar seg slike "runder" en gang i blant. :)

Åh, profesjonell hudpleie er en luksus jeg nok aldri får råd til, men det høres helt herlig ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambivalent: Ja, den kommer forhåpentligvis tilbake...

Hudpleie er vel en ting jeg rett og slett unner meg noen ganger i året uansett om jeg har råd eller ikke. Tror enhver fortjener å "skjemme" seg bort litt innimellom... :)

----------

I dag fikk jeg pakken fra Benefit!! Gjett om jeg er fornøyd! :) Alt var pakket så fint inn, fikk også med noen prøver.

Her er noen bilder, må virkelig si at jeg digger emballasjen. Så gjenstår det å se om produktene også er gode på. Skal prøve dem i morgen tidlig:

-Eye contour kit ovenfra

-Og inni..

-Fikk også med noen prøver og en Brosjyre

Skjerfet som jeg kjøpte på Vila i forrige uke... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Håper katten din dukekr opp igjen snart :klem:

Fårhåpentligvis er den bare ute å ramper litt, og selv om man har på følelsen av at den ikke kommer tilbake gjør dem som regel det. Katter er jo veldig flinke til å passe på seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, håper katten din dukker opp snart.

Sånn et stilig kit, likte også emballasjen! Kjempestilig!

Hudpleie er så herlig. Og bra for huden! En pleiet hud er mye sunnere og finere enn en som ikke er pleiet. Matis bruker jeg også. Kjempegode produkter og de gir masse fuktighet til huden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stearinpikken og Tnita: Takk for omtanken, begge to! :klemmer:

Katten har enda ikke dukket opp, så nå tviler jeg på at den kommer tilbake. Vet jo det at katter kan forsvinne og dukke opp etter uker og innimellom måneder, men det er vel egentlig ikke så ofte at det skjer. Men det er jo ganske irriterende da og ikke vite hva som har skjedd... :tristbla:

----------

I går hadde jeg meg en liten shopping-runde. Har vært så nydelig vårvær nå den siste uken at jeg blir ekstra gira på og finne meg noen nye plagg... :)

Kjøpte følgende:

-Jeans fra B-Young, jeans forfra og bakfra, veldig fin på, akkurat passe vid

-Topp fra Vero Moda

-Skjort/tunika fra Vero Moda, denne var kjempestilig på!

-Øredobber

Til minsten:

-Skjorte og kortbukse fra Christina Rohde

-Hummel treningsdress

-Langermet t-skjorte fra Hummel (lik denne, men i samme farge som det første bildet)

Har ei venninne som skal ha baby i disse dager. Tror jeg skal kjøpe dette i gave til babyen:

-Hummel nattdrakt og body. Synes de var så søte! :babygutt:

Har visst blitt litt hekta på Hummel barneklær... :fnise: De har utrolig mye stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen som har gitt den til dyrebeskyttelsen eller noe? Det er jo lenge siden nå ja :klem:

Vi har sjekket med både dyrebeskyttelsen og dyrlege... Har til og med etterlyst ham via lokalradioen... :tristbla:

Men takk for tipset! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...