Karamba Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #921 Del Skrevet 28. desember 2007 En liten tur innom Ellos, fant følgende: -Topp med puffermer -Tunikakjole -Skjortekjole Synes det er mye av det samme som går igjen til våren. Tunikaer, ofte med lommer, topper med puffermer, selekjoler, osv. Ikke meg i mot, liker den stilen, jeg! Det som er nytt denne sesongen er slengbuksene og mye topper som er i "flower-power"-stilen. Skal bli moro og se hvor mange som kommer til å følge den trenden... I dag var jeg og byttet noen plagg som barna fikk til jul. Herregud, snakk om kaos i butikkene! Milelange køer overalt...! Treiget på at jeg ikke valgte en annen dag da, ja! Lurer forresten på om jeg skal bestille meg noen tannbørstevaser fra denne siden. Synes de var så utrolig søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #922 Del Skrevet 29. desember 2007 Hadde en liten bytur i dag, måtte få brukt opp en tilgodelapp fra Glasmagasinet før den gikk ut på dato. Kjøpte 2 rødvinsglass i serien Fontaine fra Holmegaard som jeg samler på. I kveld får vi besøk av et vennepar. Vi skal lage thaimat. Må teste ut noen nye oppskrifter fra thai-kokeboka som jeg fikk til jul. Vi skal lage Kylling Satay med peanøttsaus og reker med vårløk og sliresopp. Til dessert blir det Dronning Maud Fromasj. Gleder meg...! Ha en fin lørdagskveld folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 29. desember 2007 #923 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Så mye fint fra Ellos! Kanskje jeg må ta meg en tur inn dit (på den andre siden, kanskje ikke.. ). Fine rødvinsglass, jeg fikk noen stilige fra Rosendahl til jul, veldig fornøyd Godt nyttår Karamba! Forresten : Sånn Dronning Maud pudding, er det sånn med sjokoladelag? Sånn raspet sjokolade innimellom? Jeg har smakt en sånn en, og syntes den var så god, men jeg husker ikke navnet.. Endret 29. desember 2007 av Mediocre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. desember 2007 #924 Del Skrevet 29. desember 2007 Thaimat hørtes godt ut! Kan bli litt mye med tung mat hele jula. Derfor satser vi på hjemmelaget pizza her i dag Ha en fortsatt fin romjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #925 Del Skrevet 30. desember 2007 Mediocre: Ja, Dronning Maud Pudding er en dessert med raspet sjokolade lagvis. Min yndlingsdessert. Har akkurat spist siste rest nå.... Ja, jeg likte også de plaggene fra Ellos godt, men jeg er litt skeptisk til kvaliteten deres. Synes nesten alltid at klærne deres ser mye simplere ut IRL. Kommer sikkert heller til å bestille noe av det som jeg linket til fra H&M tidligere... Godt nyttår til deg også, Mediocre! Frk Grønn: Hjemmelaget pizza hørtes også kjempegodt ut! Maten i går ble kjempegod! Hadde rester til frokost i dag, og det smakte faktisk enda bedre i dag...! Uff, dere tror sikkert at jeg er det matvraket...! Ha en fortsatt fin romjul du også, Frk Grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 30. desember 2007 #926 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Nydelig blåfarge på toppen Karamba Jeg må jo ønske deg en god romjul også. Håper du har spist, kost deg, gitt og fått masse fint. Ser ut til at du har fåttr masse fint også, ja. :D EvaSolo er knall. Fikk et sånt karafellsett i fjor. God Jul, og om ikke lenge, Godt Nyttår! Endret 30. desember 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 31. desember 2007 #927 Del Skrevet 31. desember 2007 Så HM-tinga vert bestilt? Dersom du får den raude jakken før meg, så må du seie ifrå kva du syns om den! Eg er så spent på den! Trur du den er litt sånn telt? Har du forresten vore nøgd med den grå jakken du kjøpte i vinter? Eg har leitt etter den lenge, men den har vore utseld over alt! Den var veldig fin, og ikkje minst billeg! Så mykje spennande mat de lagar! Gledar meg til å sjå kva du finn på januarsalget! Ha ein flott kveld og så vil eg ønska deg det beste for det nye året! Gooodt nyttår!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 1. januar 2008 #928 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 1. januar 2008 #929 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #930 Del Skrevet 2. januar 2008 Frøken Titt: Takk for det, og godt nyttår til deg også! Ja, vi har kost oss masse i julen. Er bare så synd at de dagene går så altfor fort. Ada Blûe: Takk for det! Riktig godt nyttår til deg også! Tweek: Takk for det! Riktig godt nyttår til deg også, Tweek! Har du hatt ei fin jul? Fikk du masse fint? Discokula: Takk for det! Riktig godt nyttår til deg også! Ja nå har jeg lagt inn bestilling hos H&M. Bestilte følgende: -Den stilige røde jakka -Nydelig kjole med sommerfuglermer -Blå bukse -Grå cardigan Kunne tenkt meg og bestilt myyye mer, men må prøve og begrense meg litt... Så lenge det vare...! Skal gi beskjed når jakka er mottatt. Er også veldig spent på den! Får ikke håpe den er altfor mye "telt". Når får du pakken? Jeg får min om et par uker. Den grå jakka som jeg kjøpte i høst er jeg veldig fornøyd med! Har brukt den masse i vinter. Ha en fin start på det nye året, Discokula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 2. januar 2008 #931 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår, Karamba! Har du hatt en fin jul og nyttår? Kjempe fin kjole du har bestilt. Jeg har ennå ikke sett så mye i den nye katalogen, men jeg kommer nok sikkert til å bestille litt derifra etterhvert. Hvis da ikke alle pengene mine går med når vi nå skal bo i utlandet i nesten et år.... Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. januar 2008 #932 Del Skrevet 2. januar 2008 Veldig freshe klær du har bestilt! Jakka var tøff og stilig farge! Kjolen var kjempesøt. Syns det skal bli deilig med litt vårmote.. syns vår/sommer-moten er mye morsommere enn høst og vinter. Man får mer for pengene fordi klærne blir mindre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 2. januar 2008 #933 Del Skrevet 2. januar 2008 Veldig freshe klær du har bestilt! Jakka var tøff og stilig farge! Kjolen var kjempesøt. Syns det skal bli deilig med litt vårmote.. syns vår/sommer-moten er mye morsommere enn høst og vinter. Man får mer for pengene fordi klærne blir mindre :D Så enig, så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. januar 2008 #934 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) skikkelig flotte klær, Karamba! (likte alt veldig godt uten den grå toppen..) -fordi jeg ikke passer grått og slikt.. hehe, men dette er jo til DEG! jakka var kjempefin, rødt er så lekkert og artig! Så dere jenter bestiller mye fra H&M altså? Er ikke det litt skummelt, hva om klærne ikke passer? Har de flere kule plagg der enn i butikkene, liksom?? Hmm.. kanskje jeg burde bestille en katalog for å kikke. Hvilke andre kataloger anbefales? LaRedoute? Ellos? hmm... kjekt å kikke i for inspirasjon iallfall.. Endret 2. januar 2008 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #935 Del Skrevet 2. januar 2008 Trekkoppfuglen: Takk for nyttårshilsen! Jeg har hatt det kjempefint i julen. Kost meg masse med familien, venner og masse god mat. Synes også den kjolen var fin, får bare håpe den er like fin IRL. Mischa: Er helt enig med deg i at vår og sommerklær er mye morsommere og ikke minst rimeligere og kjøpe. Vi skulle bare hatt mye lengre sommer slik at vi kunne fått brukt disse klærne mer, eller hva...?! Aruelia: Ja, jeg handler ganske mye hos H&M. Er jo så enkelt og greit å handle på nett i forhold til butikkene deres. Synes butikkene ofte er veldig rotete og uoversiktlige. La Redoute og Ellos har også en del fin, men sistnevnte synes jeg har litt dårligere kvalitet. Ikke det at H&M har den beste heller da, men... Er ihvertfall utrolig greit når prisene er så lave, kan bytte ut klærne oftere da. Passer ikke klærne, så går det fint og returnere dem. Hvilke butikker foretrekker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. januar 2008 #936 Del Skrevet 3. januar 2008 Bare stikker innom dagboken din for å ønske deg et riktig godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #937 Del Skrevet 5. januar 2008 Bare stikker innom dagboken din for å ønske deg et riktig godt nyttår! Godt nyttår, Tusle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #938 Del Skrevet 5. januar 2008 Hadde meg en liten shoppingrunde i dag. Skulle egentlig bare bytte noe, men så kunne jeg ikke la være og kjøpe følgende...: -God og varm strikkejakke fra Vero Moda -Tunika/kjole fra Vila, endelig fant jeg en med både høy hals og lange ermer!! :juhu: I går kjøpte jeg denne søte genseren fra Molo til minsten på salg. Han fikk denne undertrøyen og denne bokseren til jul som matcher. Jeg skulle bytte noen gavepakninger som samboeren og jeg fikk til jul fra Vita. Selvfølgelig så sier ekspeditøren at jeg ikke får byttet dem pga. det ikke er byttemerke på eskene. Jeg sa at jeg visste de var kjøpt der, så t.om. at de hadde flere igjen. Men nei, da...!! Må ha byttelapp for å kunne bytte. Ok, jeg skjønner den, men hvorfor i huleste tar de ikke alltid byttelapp på da før de pakker inn gavene som de selger!! Blir så irritert!! Nå har vi nettopp spist hjemmebakt pizza. Kan tro det smakte!! :smile: Ha en fortsatt god helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. januar 2008 #939 Del Skrevet 5. januar 2008 Den genseren fra VeroModa så veldig deilig ut!! Skjønner det var ergelig med gavepakningen du ikke fikk byttet.. Enkelte kjeder er ganske strenge på slikt, er enig i at de da burde satt byttelapper på alle ting de ga ut! Tror de er strenge fordi de skal ha enkle regler å forholde seg til og ikke vurdere hvert enkelt tilfelle.. det kan fort bli vanskelig og urettferdig! Jeg ville nok forsøkt å byttet pakken andre steder den selges.. De har hatt mange gavepakninger på Lindex, Kappahl og Cubus.. Håper det ordner seg! Vi har også hatt hjemmelaget pizza i dag, .. riktignok med litt hjelp av Peppes.. vi testet ut pizzadeig-blandingen og pizzasausen. Var godt, men det var ikke fantastisk eller noe Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 5. januar 2008 #940 Del Skrevet 5. januar 2008 Den strikkejakken likte jeg også veldig godt! Alltid kjekt å ha et varmt plagg man kan slenge på seg. Kjedelig med gavepakningen! Jeg har også irritert meg over at de ikke legger ved byttelapp i alle julegaver. Fikk J.Lo Glow after dark parfymen til jul - uten byttelapp - men jeg skal ringe Esthetique (ellerandre parfymeri) og høre om det er mulig å komme inn å bytte den. Frøken Titt hadde visst gjort det, så da håper jeg de er like snille her i byen også Ha en fin helg, Karamba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå