Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

:ler: Artig på kinoen høres det ut som!

Og middagen hørtes kjempegod ut :) Breiflabb har jeg faktisk aldri smakt før, kanskje jeg skulle lagt inn et forslag om middagsønske neste gang jeg skal til mamma og pappa ;)

Ha en fin tirsdagskveld Karamba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mediocre: Ja, vi hadde en artig kino-opplevelse...! :fnise:

Breiflabb er veldig godt, ikke et dumt middagsønske!

Ha en fin tirsdagskveld du også, Mediocre! :)

På søndag er det farsdag. Har virkelig ikke peiling på hva jeg skal kjøpe. Må kjøpe presang både til faren min og samboeren. Ender som regel opp med et klesplagg til sambo og blomster til faren min... Vi får se hva det blir til. Tips mottas med takk! :jepp:

Nå begynner snart Grey´s Anatomy!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Hummer. :sikle:

Det virker som om du er flink til å lage mat i allefall. :)

Breiflabb har jeg heller aldri smakt, men jeg elsker fisk, så jeg tror kanskje jeg hadde likt det.

Farsdag ja. Jeg glemmer den hvert år. :rodme:

Takk for påminnelsen!

Ha en fin dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itla: Ja, sønnen min er en ordentlig luring...! :fnise:

Frøken Titt: Jeg er helt sikker på at du kommer til å like breiflabb. Det er kjempegodt!

Jeg har kjøpt farsdagspresang fra barna mine til samboeren i dag. Den ble litt dyrere enn hva jeg hadde planlagt... :sjenert: Kjøpte disse skoene fra Lacoste. Vet ikke helt om de vil falle i smak, men han trenger nye sko. De skal visst være fantastisk gode på foten. :smilbla:

Drua: :vinke: Hyggelig at du tar turen innom!

Endelig helg! Har hatt en travel uke på jobb, og det ser ut som jeg blir nødt til å jobbe litt i helga også. Hadde egentlig tenkt å jobbe litt utover kvelden i dag, men det frister ikke så veldig på en fredag. Er i grunnen i helgemodus... :Gjesp:

Nå har vi nettopp hatt taco. Tenkte at jeg skulle finne meg et glass med :vin: og bare slappe av i sofaen foran tven.

Har ingen spesielle planer for helgen utenom jobbing. Får besøk av ei venninne i morgen. Vi skal lage thaimat og kose oss hjemme hos oss.

Kjøpte meg forresten et par sko fra Hispanitas i dag. Har kjøpt de til jobb-bruk. De er kjempebehagelige på. Skal få tatt bilde av dem senere.

Fikk Det Nye i posten i dag. Skal kose meg med det nå og H&M Magazine som kom sammen med det.

Har faktisk ikke vært inne og sett på Cavalli-kolleksjonen før nå nettopp. Var ikke mye igjen der, gitt! Ikke det at det gjør meg noen, var ikke så mye som fristet... Kanskje like greit, så er de pengene spart! :sukk:

Ha en fin fredagskveld, folkens! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken Titt

Så snill du er da Karamba. Da blir han nok glad. De var stilige også. :)

- Ja, tviler ikke. Kanskje jeg skal bestille breiflabb neste gang jeg er ute og spiser. Hvem vet. :)

Hej hej. :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Titt: Skoene falt i smak de! Han syntes de var behagelige på og ikke minst fine og se på... :)

Har ikke vært så veldig aktiv i dagbøkene den siste tiden. Har hatt det kjempetravelt på jobb med masse møte og overtid...

På onsdag drar jeg til Oslo. Skal på et 2-dagers kurs der med jobben. Forhåpentligvis så blir det litt tid til overs til shopping. Kunne tenkt meg en tur innom Gina Tricot siden jeg aldri har vært der. Noen som kan forklare meg hvor den ligger? Har også lyst på en tur innom Zara... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo sentrum er det en Gina Tricot i Grensen (tror det er den største butikken), og i tillegg har det nylig åpnet en "filial" i Torggata. Kan ikke si jeg har helt oversikten over hvilken som har best utvalg og sånt, var innom den første som åpnet en rask tur en gang i våres, men fikk litt følelsen av å drukne i fjortiser... :tunge1: Men jeg ser jo at folk kjøper fine ting der, så kanskje jeg burde ta sjansen igjen? ;)

God tur til hovedstaden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gina Tricot, ja... De åpnet her i Trondheim for en liten måned siden. Jeg hadde ganske store forhåpninger og gledet meg til å dra dit. Jeg var der lenge etter åpningen, men butikken var stappfull av fjortiser! Og de var helt ville der inne!! Det var kjempelange køer til kassen og som sagt, fullt av folk. Og klesstativene var plassert sånn at man bare såvidt kom forbi med barnevogn, og jeg møtte stadig sånne sløve og opsternasige blikk som sa "åh herregud, hvordan har du orket å få baaaaaarn som du må dra med deg her inne??!". Ikke at noen kan misforstå og tro at jeg er fjortisk altså, men... :ler: Så jeg orket ikke å se på noe særlig der engang. Men jeg kommer nok likevel til å stikke innom neste gang jeg er i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itla: Tusen takk for hjelpen, Itla! :klemmer: Tror jeg satser på den som ligger i Grensen siden det er den største. Ligger det en i Bogstadveien også? Var inne på sine nettsider nettopp. Ser der at det også skal ligge en butikk i Bogstadveien. Har du vært der?

Jeg har vel egentlig ikke de store forventningene til butikken, men jeg har også sett fine plagg som folk har kjøpt der. Vi får se... :)

Trekkoppfuglen: Takk for det! :) Bilder kommer! Er bare litt sløv for tiden... :sjenert:

Ephemera: Hm... Høres ikke bra ut..! :ler: Skal bli spennende å se om jeg finner noe der i morgen da! Håper jeg får tid til å ta turen innom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært i Bogstadveien, nei (ikke så ofte jeg tar turen opp dit), men det skal være helt nederst i gata, rett ved skiftet mellom Hegdehaugsveien og Bogstadveien. (Da er du forresten også ved det jeg tror må være byens beste Oasis-butikk, hvis du er interessert i det... ;) ) Lykke til med shoppingrunden! :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Itla: Er det også bare en liten filial? Oasis liker jeg, må definitivt ta turen innom den! Takk for tips, Itla! :klemmer:

Har endelig fått lagt inn bilder på pcen av mine siste kjøp:

-Sorte sko fra Hispanitas

-Sko forfra

-Gullclutch, skal ha den til julebordet

-Brun genser fra Vero Moda

-Grå joggebukse fra Vero Moda, min nye yndlings-kosebukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke noe om størrelsen på Gina Tricot i Bogstadveien, dessverre...

Hvor kjøpte du Hispanitas-skoene? I en skokjede? De var kjempefine, og så utrolig behagelige ut som jobb-sko... Veldig passe høyde på hælen! Tror nesten jeg må ut på jakt etter noe lignende i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ikke skoene i en kjedebutikk, men en liten lokal butikk her hvor jeg bor. Ja, jeg tror de skal bli behagelige til å bruke på jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, da må jeg undersøke hvor de fører Hispanitas her i byen. Myyye morsommere enn å skrive på den dumme obligatoriske oppgaven jeg prøver å få på papiret! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, da må jeg undersøke hvor de fører Hispanitas her i byen. Myyye morsommere enn å skrive på den dumme obligatoriske oppgaven jeg prøver å få på papiret! ;)

:ler: Det forstår jeg godt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...