Gjest Frk. Grønn Skrevet 18. oktober 2007 #821 Del Skrevet 18. oktober 2007 Siste dag med rabattkoden. Vi får vel sjekke i morgen tidlig om skoene er kommet :-D ..og kanskje andre nye ting også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #822 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tusle: Ja, det kunne nesten se ut som jeg kjøpte det til sønnen min...! Tweek: Ja, jeg lever også enda i håpet om at skoene skal komme! Får inderlig håpe at de er like fine som de ser ut på bildene. Har vært innom flere H&M-butikker den siste uken, ser ikke ut som de har kommet i butikkene enda... Du må gi beskjed dersom du finner dem!! Frøken Titt: Ja, jeg liker fasongen på regnfrakken kjempegodt! Men jeg har funnet ut at jeg ikke skal kjøpe den, har jo en fra før og det holder egentlig... (Prøver å være litt fornuftig, så lenge det varer... ) Itla: Er ikke vits å kjøpe lipglossen for plump-effekten ihvertfall! Den virket iallefall ikke på meg! Er ikke så krise for min del, for jeg trengte ny lipgloss uansett. Dessuten så kostet den ikke noe særlig mer enn en vanlig en heller... :icon_smile: Nå har jeg nettopp vært på magedans. Jeg og ei venninne har nettopp begynt på et kurs. Kjempegøy og utrolig bra trening!! Gikk på et kurs for ca 1 år siden også, men vi fant etterhvert ut at det ikke var slik magedans som vi hadde lyst til å lære. Så nå er jeg helt utslitt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #823 Del Skrevet 18. oktober 2007 Frøken Grønn: Ja, du skal ikke se bort i fra at det kan bli noen andre ting hos H&M også. Har vært kjempeflink til nå og klart å la være å bestille noe, men er rett før jeg sprekker nå du! Har vært innom nettsidene deres nesten hver dag for å se om jeg skal bestille noe. Så forresten et ganske stilig skjørt med høyt liv på H&M da jeg var ute og shoppet i går. Kanskje jeg skulle prøvd det på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 19. oktober 2007 #824 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, du har jo den stilige regnfrakken jeg ikke tok meg råd til, du. Magedans? Jøsses. :D Er det vanskelig? Blir du støl i magen? Sikkert, men... ja, lurer på om du blir andpusten og sånt av den dansen? Have a nice weekend! :* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #825 Del Skrevet 19. oktober 2007 Frøken Titt: Ja, det er ganske vanskelig med magedans. Ihvertfall i begynnelsen, og man blir ganske støl også etter de første timene. Ikke nødvendigvis bare i magen, men også andre deler av kroppen som hofter, lår og armer. Man bruker ikke bare magen i magedans, men hele kroppen. I dag fikk jeg Det Nye i posten. Var reklame for Cavalli-kolleksjonen der på 4 sider. Utrolig skuffende. Masse dyremønstre, ja, som noen andre også sa her inne. Tror ikke jeg gidder å bry meg om å kjøpe noe fra denne kolleksjonen dersom resten også er i den stilen... Så at det var kommet litt nytt inn på HM´s nettsider. Egentlig ikke så mye og rope hurra for. Kunne alltids tenkt meg et par av toppene, men ingen av dem var noe "må ha"-emne. Jeg hadde jo håpet at det skulle komme noen nye sko der snart, men nei da... God helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #826 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå har jeg nettopp bestilt time hos frisøren til minsten. Fant ut at han trengte en klipp, så jeg sjekket på nettet om min faste frisør var ledig i dag. Heldigvis så var hun det. De trenger jo kun en halvtime på en barneklipp... Etterpå har jeg lovet dattera mi at vi skal ta en bytur. Hun skal få kjøpe seg vintersko/støvletter i dag. Hun har lyst på Vans, men vi får se hva hun ender opp med. Også får vi se om det blir noe mer shopping... I dag reiste samboeren til Spania for å besøke en kompis som har leilighet der. Han skal være der i 8 dager. Blir utrolig uvant og være helt alene med barna så lenge. Er litt misunnelig på ham, måtte vært deilig å reist ned i varmen nå... Har blitt skikkelig forkjøla i dag. Vondt i halsen og nesen renner som bare det. Er så typisk at jeg får det når det er helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #827 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hadde meg en bytur med barna på lørdag. Begrenser seg hvor mange butikker en orker å dra en 3-åring med inn i, men det gikk faktisk overraskende bra! Fikk kjøpt meg en kjempefin, enkel, brun genser med 3/4 lange ermer. Skal få lagt ut bilde av den i neste uke, samboeren har nemlig kameraet med seg på tur nå... Ellers så kjøpte jeg meg et sort fotoalbum med sorte ark i. Planen er å lime inn Mexico-bildene i den. Så får vi se da når jeg kommer i gang... Til minsten ble det undertøyssett i ull med bomull på innsiden. Det er i beige med hvite striper. Ganske fint faktisk! Det ble ikke noe skokjøp på dattera mi, hun fant ingen som hun likte. Er litt kresen, ja! Lurer på hvem hun har det etter.... Hun har sagt at hun har lyst på disse skoene. Jeg er bare litt usikker på om de er varme nok til vinteren. Jeg derimot kunne tenkt meg disse skoene. De ser så utrolig varme og gode ut til vinteren. Er ikke så ofte at jeg er så fornuftig og kjøper denne typen sko, men kanskje jeg skulle gjort det i år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #828 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dagens kjøp: Redken All Soft Heavy Cream, trengte ny hårkur... :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 22. oktober 2007 #829 Del Skrevet 22. oktober 2007 Å, digger den hårkuren Etter den ble ny så er dem mer kremete i konsistensen, litt feit. Det ser dessverre dårlig ut med skoene på HM-nett Ei jeg jobber med hadde sett dem på en HM-butikk men det var visst sykt høye. Men vi har jo forskjellig oppfattning av høye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #830 Del Skrevet 22. oktober 2007 Å, digger den hårkuren Etter den ble ny så er dem mer kremete i konsistensen, litt feit. Det ser dessverre dårlig ut med skoene på HM-nett Ei jeg jobber med hadde sett dem på en HM-butikk men det var visst sykt høye. Men vi har jo forskjellig oppfattning av høye Ja, synes også den kuren er kjempegod! Jeg har ikke prøvd den etter at den ble ny, så jeg er litt spent. Synes du den var bedre før? Ja, det ser dårlig ut med de skoene... Får håpe de får dem inn i en av butikkene i nærheten av der jeg bor. Så de er veldig høye? Liker høye hæler jeg, men de skal jo samtidig være behagelige å gå i... Koselig å høre fra deg, Tweek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. oktober 2007 #831 Del Skrevet 22. oktober 2007 ÅÅåhooo! NY skobutikk! Farlig farlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 23. oktober 2007 #832 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, synes også den kuren er kjempegod! Jeg har ikke prøvd den etter at den ble ny, så jeg er litt spent. Synes du den var bedre før? Ja, det ser dårlig ut med de skoene... Får håpe de får dem inn i en av butikkene i nærheten av der jeg bor. Så de er veldig høye? Liker høye hæler jeg, men de skal jo samtidig være behagelige å gå i... Koselig å høre fra deg, Tweek! Jeg merker egentlig ikke noe forkjell, men konsistensen var vel bedre før. Så lenge den funker spiller det ingen rolle, den lukter fortsatt godt Jeg vet ikke hvor høye, men om de er 7-8 cm spiller ingen rolle, men det er over der som blir et problem. Da må jeg gå annerledes og anstrenge meg når jeg går og det er bare stress. Håper det får de inn ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #833 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tweek: Det var jo bra at kuren er like bra som før. Vurderte å prøve et nytt merke på hårkuren denne gangen, men så fant jeg ut at jeg er så fornøyd med Redken sin så da holder jeg meg til den. Er enig med deg i at 7-8 cm hæl er overkommelig, men at noe særlig høyere enn det kan bli ubehagelig å gå på. I dag kjøpte jeg de Vansene til dattera mi som jeg linket til i går. Tror dere ikke at da jeg kom hjem med dem så hadde hun ombestemt seg?!!! Hun ville ikke ha disse allikevel, men et parpå Skoringen som vi så på på lørdag og som jeg spurte om vi skulle kjøpe... Blir sprø snart, jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 23. oktober 2007 #834 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hihi Det skal ikke være lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. oktober 2007 #835 Del Skrevet 23. oktober 2007 Unger er ikke lett å tilfredsstille. Hvor gammel er datra di? Heldigvis er min sønn enda i den alderen at jeg kan kjøpe ett såpestykke til han, så er han lykkelig i en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 23. oktober 2007 #836 Del Skrevet 23. oktober 2007 Heldigvis er min sønn enda i den alderen at jeg kan kjøpe ett såpestykke til han, så er han lykkelig i en uke. Så søtt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #837 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tweek: Nei, det skal definitivt ikke være lett! Tigerjente: Dattera mi er 11 år. Jeg har i tillegg en sønn på 3. Hvor gammel er gutten din da? I dag ble Vansene byttet og de på Skoringen ble kjøpt. Ga henne streng beskjed om at nå måtte hun beholde disse skoene... Var en snartur innom H&M også for å se om de hadde fått de tidligere omtalte skoene. Det hadde de selvfølgelig ikke. Når skal de få dem da!!! Måtte også innom Vero Moda. Prøvde et par baggy jeans som de hadde fått inn, men synes ikke de satt noe fint på meg. Fant meg en superdeilig joggebukse, men da jeg skulle betale så virket ikke terminalen. Hadde ikke tid til å ta ut penger, så jeg la den av til i morgen. Snakket med samboeren som er i Spania tidligere i dag. Han fortalte at han hadde kjøpt presanger til oss her hjemme. Jeg ble jo kjempenysjerrig på hva han hadde kjøpt til meg, så han spurte om jeg ville vite det. Selvfølgelig så ville jeg det, selv om det er moro å bli overrasket også, men jeg er så innmari nysjerrig. Ihvertfall så hadde han kjøpt ei sort veske og ei klokke til meg. Så nå er jeg veldig spent på hvordan disse tingene ser ut! Det er nemlig veldig mye han synes er fint som jeg ikke liker i det hele tatt. Gleder jeg meg til han kommer hjem!! I tillegg så hadde han kjøpt en sånn typisk spansk kjole og noen finsko tror jeg det var til dattera vår. Til minsten hadde han kjøpt 2 tøffe bukser. Så det er ikke måte på hvor mye han har shoppet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. oktober 2007 #838 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så gøy med mann som shopper da! Min sa den gang vi ble sammen at han var glad i å shoppe, og jeg tenkte jeg hadde skutt gullfuglen. Men det var vist bare selvskryt. Min sønn blir 3 i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 25. oktober 2007 #839 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dagens kjøp: Redken All Soft Heavy Cream, trengte ny hårkur... :hår: Veldig bra den. Har den selv. Fuktighet takk. :D Så søt dattern din høres ut. Høres litt ut som stesøsteren min. Du har virkelig masse gøy å vente på da. Ikke nok med mannen, med en mann med gaver til dere alle og. Snill mann. - Spansk kjole hørtes søtt ut. Til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #840 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tigerjente: Ja, jeg hadde i grunnen ikke forventet at han ville shoppe så mye, for egentlig så er han ikke så glad i shopping. Får vel bare nyte det mens jeg kan... Frøken Titt: Ja, jeg gleder meg til å få han hjem nå!! Vet dere hva som skjedde i går da? Jeg stod og lagde middag mens sønnen min var ute i hagen og lekte. Plutselig hører jeg at han ler masse, jeg tenker ikke noe særlig mer over det enn at han har det virkelig gøy der ute. Fortsetter med middagen og noen minutter etterpå hører jeg fortsatt at han ler. Jeg går da bort til terassedøra. Tror du ikke sønnen min står med hageslangen og spyler bl.a. håret sitt, og ja i grunnen hele seg i tillegg til terasse og vegger. Jeg tar han så inn får av han de våte klærne og ber han vente på badet til jeg har funnet tørre klær til ham. Da jeg kommer ned igjen så har han funnet på nok en rampestrek. Tar han på fersken der han kaster sokkene sine i toalettet. Ved siden av ligger en våt boxershorts. Dere kan selv tenke dere hvor den har vært... Men dette var nok ikke alt. Senere på kvelden da vi skal finne oss kveldsmat, ser jeg at noen har skrudd temperaturen i kjøleskapet på det kaldeste. Hmm...! Lurer på hvem det kan være...! Dette resulterer i at alle grønnsakene er ødelagte for de har jo frosset. I tillegg er eggene frosne, osten halvfrossen, osv... Utrolig festlig! Dattera mi har fortalt meg at hun har såååå lyst på ei Bergans allværsjakke. Det er ganske lenge siden hun spurte meg første gang. Nå har maset begynt igjen, for det er jo sååå mange i klassen hennes som har ei slik jakke. Jeg synes det er en prinsipp-sak at vi ikke kjøper ei jakke til over 3 000 kr til ei 11 år gammel jente. Gir vi etter så kan dere jo selv tenke dere hva det neste blir. Greit nok at det ikke er det verste vi kan bruke penger på da, men.. Hva synes dere? Har blitt mye barne-snakk nå de siste dagene... Beklager! Har ikke så mye med shopping å gjøre akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå