Gjest Tweek Skrevet 17. august 2007 #661 Del Skrevet 17. august 2007 Hva med å legge litt sitron i plantene, hvis plantene tåler det? Katter liker ikke sitrus frukter.. Jeg prøvde forresten å lære dem å ikke gå opp i senga og opp på bordet, spesielt når jeg spiser mat uten hell. Det går opp om igjen og om igjen akkurat som dem ikke har hørt meg i det hele tatt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. august 2007 #662 Del Skrevet 17. august 2007 En "klatredings" er en nødvendighet. Ellos har rimlige klatrestativ. Jeg har det til min lille mann. De koster inkl frakt rundt 600kroner. Tar ikke stor plass heller. Men husk, for all del, ikke sett den lille kattungen på toppen (jeg tenker på barna dine her altså) la den klatre opp selv, for det er først når den klatrer OPP selv at den kommer seg smertefritt NED selv:) Klatrestativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. august 2007 Forfatter #663 Del Skrevet 18. august 2007 Frøken Titt: Ja, kanskje vi får noen gode shoppingtips...! Sånn spray var ingen dum idé, har aldri hørt om det, jeg...! Tweek: Sitron i plantene var også ganske lurt! Men det var det om plantene tåler det eller ei... Tusle: Tror vi blir nødt til å kjøpe et slikt klatrestativ, ja! Det var ganske stilig det som de hadde i Ellos! Tusen takk for gode tips, jenter! La akkurat inn en liiiten bestilling hos Ellos: -Rustfarget tunika med lommer -Kjole/tunika Jeg sa jo det at nettshopping ikke teller... I går hentet jeg pakken fra Ellos, er ikke noe særlig fornøyd... Tunikaen var helt ok, men synes den rett og slett så billig ut. Stoffet den var lagd av så ikke ut som det var av noen særlig bra kvalitet, men jeg beholder den. Kjolen var ikke fin i det hele tatt! Den han som en sekk på meg, også synes jeg at den var altfor lang. Sendes definitivt tilbake. Tror ikke jeg kommer til å handle mer klær fra Ellos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 18. august 2007 #664 Del Skrevet 18. august 2007 Likte du boka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. august 2007 Forfatter #665 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Likte du boka? Jeg har ikke lest den ut enda. Sovner nesten hver gang jeg har lest noen få sider... Må si meg enig i at den ikke kan sammenlignes med Marian Keyes bøker, hennes bøker er 100 ganger bedre! Synes boka er kjedelig, tror ikke jeg kommer til å kjøpe flere bøker av denne forfatteren... :lese: Glemte forresten å skrive at jeg har kjøpt meg ei ny bok i dag; "Vannmelonen" av, ja, du kan sikkert tenke deg hvem forfatteren er...! Noen som har lest denne? Endret 18. august 2007 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 18. august 2007 #666 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har ikke lest den ut enda. Sovner nesten hver gang jeg har lest noen få sider... Må si meg enig i at den ikke kan sammenlignes med Marian Keyes bøker, hennes bøker er 100 ganger bedre! Synes boka er kjedelig, tror ikke jeg kommer til å kjøpe flere bøker av denne forfatteren... :lese: Glemte forresten å skrive at jeg har kjøpt meg ei ny bok i dag; "Vannmelonen" av, ja, du kan sikkert tenke deg hvem forfatteren er...! Noen som har lest denne? Ja,jeg har lest den. Har vel, når jeg jeg tenker meg om, lest alle bøkene av Marian Keyes. Liker de veldig godt, lett og grei underholdning. Men liker nok litt "tyngre" bøker bedre i det store og hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 18. august 2007 #667 Del Skrevet 18. august 2007 Ja,jeg har lest den. Har vel, når jeg jeg tenker meg om, lest alle bøkene av Marian Keyes. Liker de veldig godt, lett og grei underholdning. Men liker nok litt "tyngre" bøker bedre i det store og hele. Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. august 2007 Forfatter #668 Del Skrevet 20. august 2007 Dagens shopping: -Skofus joggesko til minsten, synes det er vanskelig å finne fine joggesko til gutter!! Var ikke så nøye med disse da de kun er til barnehagebruk... -Sorte høye støvler med snøring til dattera mi, kjøpt på Skoringen. De var ganske fine faktisk!! Kunne tenkt meg samme type selv, men venter til jeg har vært i København... Kun 5 dager igjen til København-turen!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. august 2007 #669 Del Skrevet 20. august 2007 Kun 5 dager igjen til København-turen!!! :juhu: *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 21. august 2007 #670 Del Skrevet 21. august 2007 Du må glede deg. :D Hvor lenge skal du være borte? Blir sikkert en fin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. august 2007 Forfatter #671 Del Skrevet 21. august 2007 Du må glede deg. :D Hvor lenge skal du være borte? Blir sikkert en fin tur. Jeg reiser lørdagsmorgen og er hjemme igjen mandagskveld. Blir bare 2 netter, men 3 hele dager...! Forhåpentligvis nok til shopping... I dag har jeg og ei venninne vært og kjøpt presang til ei venninne som er gravid og som har bursdag i morgen. Vi bestemte oss for å kjøpe mammaklær, da vi vet at hun trenger det. Men det viste seg å være vanskelig å finne noe brukbart. Vi endte opp med 3 forskjellige tunikaer som hun også kan bruke etter at hun har født. Selvfølgelig så fant jeg også noe... Er ikke det typisk når en ikke skal ha noe da?! Kom over et kjempetilbud på B-Young! Tunika til kun kr 49,50 pr stk!! Kjøpte derfor 2 stk, en brun og en sort. De var ikke superfine, men helt greie til å bruke på jobb... Shoppet også litt på Ebay i går kveld. Skulle kjøpe meg foundation fra I.D. Selvfølgelig så fikk jeg noe tull med Visaen på kortet mitt...! Da jeg prøvde med et annet kort, fikk jeg error på siden. Får prøve på nytt i kveld. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre dersom jeg ikke får det til, da det stod at jeg er forpliktet til å kjøpe dette nå...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. august 2007 Forfatter #672 Del Skrevet 22. august 2007 Har sittet og kikket litt på støvletter på nettet i kveld. Trenger desperat et par sorte støvletter, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvordan de skal se ut. Forhåpentligvis kommer jeg tilfeldigvis over noen stilige i København. Tror jeg har lyst på noen i denne stilen. Uten den sløyfe-dingsen øverst. Samtidig så kunne jeg tenkt meg noen litt mer elegante, men de skal allikevel ikke være kjedelige. Tror jeg er litt vel kresen.. Disse støvlettene var ganske stilige, hadde de bare vært helt sorte uten mønster... Hvorfor skal det være så vanskelig å finne støvletter?! Pumps derimot har jeg aldri hatt problemer med å finne... Da jeg var inne på Lillevinkel og kikket, kom jeg over disse støvlene, eller skal jeg kalle dem støvletter...?! -Camper støvle(tte)r -Tretorn støvle(tte)r De var nå litt stilige også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banshee Skrevet 22. august 2007 #673 Del Skrevet 22. august 2007 Tror jeg har lyst på noen i denne stilen. Uten den sløyfe-dingsen øverst. De har noen lignende på Bianco, bare uten sløyfen! Her jeg bor er de på salg for 200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 24. august 2007 #674 Del Skrevet 24. august 2007 Disse støvlettene var ganske stilige, hadde de bare vært helt sorte uten mønster... Hvorfor skal det være så vanskelig å finne støvletter?! Pumps derimot har jeg aldri hatt problemer med å finne... De så jeg og på her om dagen. Veldig fine i formen, men mønsteret skremte vekk meg og. Jeg syns de 2. du linket til var kjempe fine. De fra Bianco altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. august 2007 Forfatter #675 Del Skrevet 24. august 2007 De har noen lignende på Bianco, bare uten sløyfen! Her jeg bor er de på salg for 200 kr. Takk for tipset, Banshee! Da tar jeg turen innom Bianco i neste uke dersom jeg ikke finner støvletter i København i helga... De så jeg og på her om dagen. Veldig fine i formen, men mønsteret skremte vekk meg og. Jeg syns de 2. du linket til var kjempe fine. De fra Bianco altså. Ja, det mønsteret på de støvlettene var virkelig grusomt!! Nå må jeg snart pakke og gjøre meg klar til å hoppe til køys... Drar til København i morgen tidlig. Flyet går i 6-halv 7 tiden. Må stå opp rundt kl 4!!! Gleder meg sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 24. august 2007 #676 Del Skrevet 24. august 2007 God tur, og god shopping! Gleder meg til shoppingrapport når du kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. august 2007 Forfatter #677 Del Skrevet 24. august 2007 Takk for det, Itla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. august 2007 #678 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) God tur og god Kose deg masse! Endret 24. august 2007 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 24. august 2007 #679 Del Skrevet 24. august 2007 God tur til København, Karamba! Det blir gøy å se hva du shopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 24. august 2007 #680 Del Skrevet 24. august 2007 God tur. Kos deg masse :DD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå