Tusle Skrevet 27. juli 2007 #601 Del Skrevet 27. juli 2007 Har også falt for den hvite jakken, men jeg funderer på det samme som Drua, puppene. Har ikke lyst til å se ut som den boobzillan heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #602 Del Skrevet 28. juli 2007 Da har jeg lagt inn bestilling hos H&M. Var sånn i tvil hvilke farger jeg skulle ta på mange av toppene og cardiganene. Kunne tenkt meg å betille enda mer, men prøvde å begrense meg litt siden jeg skal til København snart...: Hvit jakke, kommer ikke før i OKTOBER!! Utrolig irriterende da denne var en av de tingene som jeg likte best -Løvegul cardigan, vet ikke om jeg kler fargen da, men... -Sort cardigan med korte ermer -Grå 60-talls inspirert topp -Sort cardigan med store knapper -Sort veske -Løvegul topp -Løvegul tunika, denne var så billig at jeg måtte bare ha den! Bestilte dette til sønnen min: -joggebukse til barnehagen -Grønn og hvitstripete genser -Petrol/mørkbrun stirpete genser Er vel en viss fare at jeg kommer til å legge inn enda en bestilling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 28. juli 2007 #603 Del Skrevet 28. juli 2007 Så mye fint du har funnet på HM Ser vi har bestilt likens hvit jakke, håper den er pen på! Når jeg bestilte den stod det at den skulle komme i midten av august, og etter å ha shoppet litt mer i ettertid, står det at den kommer i uke 35! Men oktober var da veldig sent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #604 Del Skrevet 29. juli 2007 Så mye fint du har funnet på HM Ser vi har bestilt likens hvit jakke, håper den er pen på! Når jeg bestilte den stod det at den skulle komme i midten av august, og etter å ha shoppet litt mer i ettertid, står det at den kommer i uke 35! Men oktober var da veldig sent! Er veldig spent på hvordan jakka er på! Derfor er det så utrolig irriterende at jeg må vente så lenge på den... Jeg kommer nok til å se etter den i butikkene, og dersom jeg finner den kjøper jeg den også kansellerer jeg ordren på nettet. I kveld skal jeg på kino med dattera mi. Vi skal se Harry Potter. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 29. juli 2007 #605 Del Skrevet 29. juli 2007 Hmm..jeg får den hvite jakka i September, men den sorte i Oktober. Lurer på om de er å finne i butikkene. Hadde vært kjekt, da. De er så fine. Så etter dem her om dagen, men så ingenting. :-( Spesielt den hvite er så fin, syns jeg. Kos deg på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #606 Del Skrevet 29. juli 2007 Hmm..jeg får den hvite jakka i September, men den sorte i Oktober. Lurer på om de er å finne i butikkene. Hadde vært kjekt, da. De er så fine. Så etter dem her om dagen, men så ingenting. :-( Spesielt den hvite er så fin, syns jeg. Kos deg på kino. Ja, den hvite jakka er kjempefin!! Vil ha den nå!!! Var nettopp på kino. Helt grei film, ikke kjempeimponert. Synes ikke det er den beste Harry Potter-filmen som er lagd til nå, men så er ikke jeg en ihuga Harry Potter-fan heller.... Dattera mi synes den var kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #607 Del Skrevet 29. juli 2007 Har vært inne på Ellos sine nettsider og kikket litt. Noe av det jeg kunne tenkt meg er: -Sort bluse med puffermer -Rustrød vest til å ha over blusen -Tunika -Ballongformet topp -Brunmønstret bluse -Veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. juli 2007 #608 Del Skrevet 29. juli 2007 ^Tunikaen med lommer har jeg kjøpt, veldig fin var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #609 Del Skrevet 29. juli 2007 ^Tunikaen med lommer har jeg kjøpt, veldig fin var den Ja, den så kjempefin ut! Hvilken farge kjøpte du den i? Jeg har fått litt sansen for rustrød, jeg... Synes også at denne jakka var litt stilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. juli 2007 #610 Del Skrevet 29. juli 2007 Brun, men liker rustrød også. Nesten så jeg vurderer å kjøpe en til Jakka var fin, men jeg er ikke glad i gult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 30. juli 2007 #611 Del Skrevet 30. juli 2007 Har vært inne på Ellos sine nettsider og kikket litt. Noe av det jeg kunne tenkt meg er: -Sort bluse med puffermer -Rustrød vest til å ha over blusen -Tunika -Ballongformet topp -Brunmønstret bluse -Veske Den ballongformede toppen, kan du gi meg link til hvor jeg finner den? Lette etter den inne på sidene uten resultat. De hadde den i vårkolleksjonen også, og jeg har to stk. De er herlige til tights, og man kan spise en god middag uten at det synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #612 Del Skrevet 30. juli 2007 Den ballongformede toppen, kan du gi meg link til hvor jeg finner den? Lette etter den inne på sidene uten resultat. De hadde den i vårkolleksjonen også, og jeg har to stk. De er herlige til tights, og man kan spise en god middag uten at det synes. Ja, jeg husker toppen fra vårkolleksjonen. Vurderte å bestille den da også, men måtte begrense meg litt.... Jeg fant den under 10 must haves: her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #613 Del Skrevet 30. juli 2007 Nå har jeg akkurat hatt besøk av venninna mi som jeg skal reise til København med i august. Vi har bestilt hotell i dag. Fant et rimelig hotell som ligger ganske sentralt. Betalte ca kr 700 pr natt, synes ikke det er vondt! Egentlig ville vi bo på Hotel Fox, ser bare så utrolig stilig ut her!! Men vi fant ut at det ble for dyrt, vil bo rimeligst mulig slik at vi har mer å shoppe for. I dag fikk jeg pakken fra LF, hadde bestilt: -Tigi Catwalk Curls Rock Shampoo -Tigi Catwalk Curls Rock Balsam Skal bli spennende å prøve noe nytt. Testes ut i morgen... Nå skal jeg gå og legge meg... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #614 Del Skrevet 31. juli 2007 Fant ut at jeg ikke ville ha denne cardiganen allikevel. Har lest at flere er misfornøyde med den og at den loer masse. Klær som loer liker jeg ikke. Har derfor avbestilt den. I stedet bestilte jeg enda en tunika. Den ser veldig fin ut, liker spesielt armene...! Får visst aldri nok av tunikaer, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #615 Del Skrevet 31. juli 2007 Måtte legge enda en ting til bestillingen min, jeg... Sort undertøyssett med hvite prikker Synes dette settet ser utrolig fint ut! Ihvertfall på modellen...! Men jeg må vente på det helt til midten av oktober!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #616 Del Skrevet 31. juli 2007 Har i lange tider hatt planer om å begynne å legge ut bilder av det jeg kjøper og ikke finner bilder av på nettet. Her er noe av det jeg kjøpte i Mexico: Hvit clutch, betalte bare 50 kr for den! Hvite pumps som jeg kjøpte på salg hos Zara Sort silketopp med hvite prikker, også kjøpt hos Zara Hmmm... Går det bare an å laste opp 4 bilder om gangen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. juli 2007 #617 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg elsker hvite sko, de du hadde kjøpt var kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #618 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg elsker hvite sko, de du hadde kjøpt var kjempefine Jeg er også glad i hvite sko, ihvertfall på denne tiden av året! Er veldig fornøyd med skoene... Her er noen flere bilder: Hvit bluse med grønne prikker Nå får jeg plutselig bare lastet opp 1 bilde av gangen! Får beskjed om at filen var større enn plassen jeg har tilgjengelig. Skjønner ikke dette jeg...! Kan ikke være mye plass jeg har tilgjengelig i tilfelle??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. august 2007 Forfatter #619 Del Skrevet 1. august 2007 Siden det nærmer seg København-tur, så fant jeg ut at jeg må ha en liten handleliste: -Jeans, trenger desperat en ny en -dressbukse -gummistøvler, har hatt planer om å kjøpe et par i snart 1 år nå, men har fortsatt ikke kommet så langt. Forhåpentligvis finner jeg et stilig par i København -Regnjakke, har lyst på en stilig en! -klokke-Høst/vinterjakke, dersom jeg tilfeldigvis skulle kommer over en stilig en -Sorte støvletter, har hatt lyst på et par siden i fjor høst. Tror jeg er altfor kresen... -smykker -lue, mistet den jeg kjøpte i fjor... Det var det jeg kom på til nå Noen som fikk med seg siste episode av Frustrerte Fruer i går? Det var så utrolig spennende!! Elsker den serien!! Tror ikke jeg klarer å vente til neste sesong begynner igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 1. august 2007 #620 Del Skrevet 1. august 2007 Så den siste for lenge siden. Det er utrolig spennende ja, og gleder meg til neste sesong. Jeg liker så godt hvordan serien begynnre og avslutter med hun dama som snakker. Alt hører sammen da. I usa begynner neste episode 23.sept, så da gleder jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå