Gjest Frøken Titt Skrevet 13. mai 2007 #541 Del Skrevet 13. mai 2007 Nei, det er ikke lett å velge. Er du ikke sikker så pleier jeg å tenke at jeg faktisk ikke vil ha den. Den brune kjolen var lekker. Samme med den gule og røde bikinien. Er det shortsen eller mannen du sikter til forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 14. mai 2007 #542 Del Skrevet 14. mai 2007 Denne kjolen så faktisk også ganske fin ut! Og hva synes dere om denne, jenter? ← Kjolen var lekker. Det samme var mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 15. mai 2007 #543 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg syntes ikke mannen var noe fin jeg, men shortsen var okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #544 Del Skrevet 21. mai 2007 Jøss!! Her har det jammen meg skjedd mye siden jeg var her sist, og det er bare litt over en uke siden. (Ny rekord, faktisk.. ) Nettsiden er jo nesten ikke til å kjenne igjen, og så mange kule smileyer som har kommet da!! :kaffe: Hadde forresten vært stilig dersom det hadde kommet en shoppe-smiley også...! Jeg har vært flink de siste ukene og nesten ikke shoppet. Må nemlig spare for fullt til sommeren nå... Handlet et par ting på lørdag da, men det var ting som jeg trenger til ferien... Kjøpte denne kjolen i jadegrønn. Den var heldigvis ikke så gjennomsiktig som den gule. Denne røde bikinen havnet også i handlekurven. Kjempefin på!! Nå skal jeg snart gå og legge meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. mai 2007 #545 Del Skrevet 22. mai 2007 fin kjole og fin bikini Karamba likte begge godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #546 Del Skrevet 27. mai 2007 I helga har jeg handlet litt sommerklær til minsten. Det meste han hadde fra i fjor har han vokst ut av, så han trenger en del nytt. Kjøpte følgende: -Shorts og t-skjorte (2-pk også i brun) i samme farger som på bildet -Mørkebrun shorts -2-pack trøyer -jeans-shorts fra Okaidi Til meg selv kjøpte jeg: -Flip flops Og, ja, det var faktisk alt! Synes jeg har vært skikkelig økonomisk i det siste. På torsdag hadde jeg bursdag. Fikk følgende: -Nydelig hvit kjole med noe sort mønster nederst og et sort bånd som går under bysten. Dattera mi hadde valgt ut denne. Fikk også et gavekort på 1000 kr fra samboeren -Nydelig limegrønn vase fra Leonardo -gavekort på hudpleie/massasje -penger -div. kjøkkenutstyr -Utstyr til ferien fra Eaglecreek -Flavourshaker fra Jamie Oliver -Telysestaker til å ha ute på terassen -øredobber -bunaksskjorte som jeg fikk før 17. mai Kommer ikke på mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. mai 2007 #547 Del Skrevet 27. mai 2007 Gratulerer så mye med dagen som var. Virker som om du har fått mye fint. Snill familie du har rundt deg. Her får du en saftig biff av meg som en forsinket bursdagsgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. mai 2007 #548 Del Skrevet 27. mai 2007 På torsdag hadde jeg bursdag. Fikk følgende: -Nydelig hvit kjole med noe sort mønster nederst og et sort bånd som går under bysten. Dattera mi hadde valgt ut denne. Fikk også et gavekort på 1000 kr fra samboeren -Nydelig limegrønn vase fra Leonardo -gavekort på hudpleie/massasje -penger -div. kjøkkenutstyr -Utstyr til ferien fra Eaglecreek -Flavourshaker fra Jamie Oliver -Telysestaker til å ha ute på terassen -øredobber -bunaksskjorte som jeg fikk før 17. mai Kommer ikke på mer... Gratulerer med vel overstått! Den flavourshakeren var jo helt genial! Må skrive opp den på ønskelista mi, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #549 Del Skrevet 28. mai 2007 Takk for det, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 28. mai 2007 #550 Del Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer med vel overstått! Hadde du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #551 Del Skrevet 28. mai 2007 Takk, Itla! Ja, hadde en kjempefin dag! Masse besøk fra både venner og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 29. mai 2007 #552 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Gratulerar med overstått, Karamba!!! Endret 29. mai 2007 av Discokula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #553 Del Skrevet 29. mai 2007 Tusen takk, Discokula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #554 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) I forrige uke fikk jeg reisehåndboka om Yucatan Mexico som jeg hadde bestilt. Så nå sluker jeg alt jeg kommer over om Mexico og plassene vi ønsker å dra til. I kveld har vi vært hos et vennepar av oss. Venninna mi hadde bursdag i dag, så vi har vært der og spist kake og kost oss. Og vet dere hva hun fikk i bursdagspresang av samboeren?? BIL!! Gjett om hun ble overrasket!! Og ikke minst glad! Fikk enda en bursdagspresang fra ei venninne, Lonely Planet's Mexico. Veldig fornøyd med den!! Har også bestilt hotell i dag for den første uka i Mexico. Det ble et all inclusive spahotell. Har egentlig aldri vært så begeistret for disse All Inklusive-hotellene, selv om jeg aldri har prøvd det da. Grunnen er at jeg ikke kan se for meg at en opplever så mye av kulturen dersom man kun tilbringer tiden her. Og det virker det som svært mange som benytter seg av disse gjør. Men ihvertfall fant jeg ut at det ikke var noe særlig dyrere å bo her i forhold til et vanlig hotell. Dessuten er det masse å finne på for ungene våre. Og blir vi lei av maten så er det bare å spise en annen plass. Har lest ganske mange reviews og dette hotellet var en av de få i den prisklassen der de fleste var fornøyd både med plassen og maten. Planen videre er å reise litt rundt de 2 siste ukene og bo på rimelige hotell. Så får vi se... :juhu: Endret 30. mai 2007 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #555 Del Skrevet 31. mai 2007 Har betilt følgende til barna hos H&M i dag: -Basketsko -joggebukse -kakigrønn bukse -Kjempesøt prikkete kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #556 Del Skrevet 1. juni 2007 Etter å vært inne å sett noen sko hos Mediocre, fant jeg ut at jeg måtte ta en kikk hos Din Sko. Fant følgende sko som jeg har lyst på: -Hvite sko med åpen tå, disse så fine ut! -Hvite ballerinasko, trenger desperat noen behagelige sko uten hæl... Jeg hadde også trengt noen sandaler som er gode å gå tur i som jeg skal ha med meg til Mexico. Hadde også vært greit dersom de så litt okey ut. Tips mottas med takk! Dattera mi trenger også sommersko: -Kjempesøte Hvite sko -Sandaler -Røde ballerinasko Ble mye hvitt dette...! La inn en liten bestilling til hos H&M: -Brun halternecktopp, endelig har de fått den inn igjen! :juhu: -Hvit shorts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 2. juni 2007 #557 Del Skrevet 2. juni 2007 -Hvite sko med åpen tå, disse så fine ut! De prøvde jeg på torsdag og de var skikkelig gode å gå i, og så var de veldig pene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #558 Del Skrevet 2. juni 2007 De prøvde jeg på torsdag og de var skikkelig gode å gå i, og så var de veldig pene! I dag har dattera mi og jeg vært og shoppet litt. Det ble det paret som du hadde prøvd, frøken Grønn. Likte skoene kjempegodt! Endelig hadde jeg litt flaks med størrelsene også, for de hadde bare 2 par igjen og det ene paret var i min størrelse. Prøvde også disse, men synes de var altfor spisse. Dessuten var de heller ikke behagelige på. Dattera mi endte opp med dette paret. Hun var storfornøyd, for endelig fikk hun et par med litt hæl. Egentlig så ville hun ha dette paret, men så fant de ikke den andre skoen også var det kun et par igjen i hennes størrelse. Like greit synes jeg, for jeg synes de ble litt for høye for henne. Er ikke så begeistret for hæl på barn, er redd for at de skal ødelegge ryggen eller trå over... Dattera mi fikk også kjøpt seg en cd, Ciara, som hun forguder. Ser virkelig frem til morgendagen, ihvertfall hvis været blir så bra som de har meldt. Da skal vi grille og kose oss ute hele dagen. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. juni 2007 #559 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei hei, Karamba Så kjekt å ha ei datter å shoppa med. Håpar at eg også får ei shoppingglad jente ein gong i framtida Fine sko du har kjøpt deg! Var dei gode på også? Var dei å få i andre fargar? Herleg at ein finn størrelsen sin når det er få igjen! Det er som regel IKKJE tilfelle, så der var du heldig Søte sko dattera di fekk seg Sommarlege! Ja, veret blir nok flott i morgon også, høyrest ut som dere verkeleg skal kosa dere! Grilling er eit must i sånt ver. Nyt finveret og kos deg med grillmaten og familien, Karamba. Ha ei flott helg vidare og natti natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. juni 2007 #560 Del Skrevet 3. juni 2007 Begge de hvite skoene du linket til likte jeg. De nederste ser sikkert kjempe bra ut på også, samtidig som de er gode å gå i? Jeg har noen lignende i sort. De ser ganske bra ut, og er knall gode å gå i. Er det lenge til du skal til Mexico igjen? Åh, heldig du. ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå