Drua Skrevet 24. april 2007 #521 Del Skrevet 24. april 2007 Og da er bestillingen lagt inn. Gikk for den gule kjolen... Pakken ble delt i to, får noe i begynnelsen av mai og noe i slutten. ← Måtte inn på HM igjen og myse jeg også da selvfølgelig, og det ble litt småtterier. Cardiganen bestilte jeg også, trenger noe å ha over kjolene mine på småkjølige kvelder. Den røde toppen er veldig søt, men jeg måtte begrense meg litt Kjolen var fin, men jeg synes jeg har litt for store pupper til at jeg kan gå uten bh (og vi snakker ikke Pamela-look men fiskepudding-følelsen ) og derfor er det vanskelig med sånn bandau-løsning på stroppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. april 2007 Forfatter #522 Del Skrevet 24. april 2007 Måtte inn på HM igjen og myse jeg også da selvfølgelig, og det ble litt småtterier. Cardiganen bestilte jeg også, trenger noe å ha over kjolene mine på småkjølige kvelder. Den røde toppen er veldig søt, men jeg måtte begrense meg litt Kjolen var fin, men jeg synes jeg har litt for store pupper til at jeg kan gå uten bh (og vi snakker ikke Pamela-look men fiskepudding-følelsen ) og derfor er det vanskelig med sånn bandau-løsning på stroppene. ← Jeg burde egentlig ha begrenset meg litt jeg også, men det skal vel litt til at jeg blir fornøyd med alt... Skal bli spennende å se hvordan kjolen er på, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 25. april 2007 Forfatter #523 Del Skrevet 25. april 2007 I dag har jeg fått meg ny mobiltelefon gjennom jobben. Tror ikke jeg hadde valgt denne typen selv dersom jeg hadde fått valget, men det kan jo være at jeg liker den godt når jeg lærer meg å bruke den. Jeg overtok den etter hun som hadde stillingen før meg, hun hadde nettopp fått den... Telefonen er en HTC MTeoR pro, noen som kjenner til denne typen. Det er visst en Windows mobile... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. april 2007 Forfatter #524 Del Skrevet 27. april 2007 Endelig helg!! Og for et nydelig vær!! Nå har jeg nettopp vært og handlet mat til helga. Har kjøpt masse god grillmat. Har invitert noen venner i morgen på grillmat og vin. Gleder meg! Kjøpte også litt planter i dag. Bl.a. et par Succulenter. De er kjempestilige, har faktisk ikke sett denne typen før. Kjøpte også en dings til kaffemaskinen min. Jeg hadde kun den delen som jeg kan ha pods i, men nå kan jeg også endelig lage kaffe med kvernet espresso i. I dag er jeg trøtt. Var ute med noen venninner på byen i går kveld. Hadde meg noen Cosmo's. Har visst nesten blitt en torsdagstradisjon dette! Godt jeg sykler til jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. april 2007 Forfatter #525 Del Skrevet 27. april 2007 Fikk forresten Det Nye i posten i dag og vedlagt var også det nye Makeup & Hår. Perfekt timing, for akkurat nå hadde jeg ingenting å lese i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. april 2007 Forfatter #526 Del Skrevet 28. april 2007 Glemte å skrive at jeg også kjøpte litt planter til å ha ute i går. Kjøpte bl.a. noen stemorsblomster og en urteplante, mynte. Skal bli spennende å se om den trives ute. Fra før har jeg gressløk og persille i urtebedet mitt. Har planer om å anskaffe meg noen flere urter, men har ikke helt bestemt meg for hvilke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 29. april 2007 #527 Del Skrevet 29. april 2007 I dag har jeg fått meg ny mobiltelefon gjennom jobben. Tror ikke jeg hadde valgt denne typen selv dersom jeg hadde fått valget, men det kan jo være at jeg liker den godt når jeg lærer meg å bruke den. Jeg overtok den etter hun som hadde stillingen før meg, hun hadde nettopp fått den... Telefonen er en HTC MTeoR pro, noen som kjenner til denne typen. Det er visst en Windows mobile... :klø: ← Internetmobil altså? Aldri sett denne typen, men kult å ha da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. april 2007 Forfatter #528 Del Skrevet 30. april 2007 Å, jeg blir i så godt humør når vi har så fiiint vær!! Ser virkelig frem til en fridag i morgen, ihvertfall når været skal bli så bra. Er nok en viss fare for at det blir enda litt mer grilling da, ja... I går klarte jeg faktisk å bli solbrent! Trodde ikke at sola tok så mye enda... På lørdag og i dag kjøpte jeg enda flere urteplanter; basilikum, oregano og koriander. Tror jeg har fått dilla på urter... Kjøpte også planter til å ha i div. krukker på terassen. En shopoholiker finner en søster fikk jeg også i hus i dag. Gleder meg til å begynne på den!! Nå må jeg se å få kjøpt flybilletter til USA slik at vi kommer oss dit til sommeren. Nå er det ikke lenge til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 1. mai 2007 #529 Del Skrevet 1. mai 2007 Å den boken er søt Du må skynde deg å lese den, for snart kommer neste bok; Shopoholic and Baby. God fridag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mai 2007 #530 Del Skrevet 1. mai 2007 Nå må jeg se å få kjøpt flybilletter til USA slik at vi kommer oss dit til sommeren. Nå er det ikke lenge til... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #531 Del Skrevet 7. mai 2007 Det blir ikke noen USA-tur til sommeren allikevel!!! Holdt på og skulle bestille billetter for noen dager siden, men fant ut at jeg ville ringe til broren min for å bekrefte tidspunktet før jeg kjøpte dem. Da fortalte han at han hadde en dårlig nyhet og det var at han måtte reise til Canada med jobben en uke etter at vi skulle komme bort til dem. Han har enda ikke fått fast jobb i firmaet som han jobber for, men håper på å få det snart. Derfor kunne han ikke si nei til turen... Utrolig kjipt, hadde gledet oss sånn! Men nå har vi begynt å se på andre destinasjoner. Har bestemt oss for Mexico, nærmere bestemt Playa Del Carmen og Cozumel. Skal bestille billetter i morgen. Har funnet noen ganske rimelige, men må bare sjekke med arbeidsgiver om jeg kan får 2-3 dager lengre ferie enn planlagt... Får håpe det går i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 8. mai 2007 #532 Del Skrevet 8. mai 2007 Det var synd det ikk ble USA-tur på dere! Men Mexico blir sikkert knall det også Tenk så mye spennende du kan shoppe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #533 Del Skrevet 8. mai 2007 Nå er turen i boks!! Har kjøpt flybilletter i dag og fått meg noen ekstra feriedager fra jobben. Gleder meg så sinnsykt!! Noe av det jeg gleder meg mest til er å dykke, se Maya-ruinene, maten og ikke minst ligge på de nydelige strendene der... Og nok av shoppingmuligheter er det sikkert også ja, Frk Grønn.. Tror jeg må surfe litt på nettet i kveld for å finne ut mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 8. mai 2007 #534 Del Skrevet 8. mai 2007 Synd det ikke ble noen USA-tur, men heyyy... Mexico er vel ikke ille? Venninnen min kom nettopp hjem derfra og hun storkoste seg der nede. Blir nok kjempe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #535 Del Skrevet 10. mai 2007 Måtte bare en liten tur innom H&M´s nettsider da jeg hørte det hadde kommet inn noen nye plagg. Fant selvfølgelig noe jeg kunne tenke meg å bestille: -Rød topp -Gul tubekjole og/eller kanskje jadegrønn tubekjole, falt pladask for denne kjolen. Elsker fasongen på den! :rødme: -Hvit bluse -Tunika, enda en... -Cardigan -Hvit bukse -Stripete genser til samboeren ← I går kom pakken fra H&M, skal hente den rett etter jobb i dag. Må også få ringt et vaksinasjonssenter for å finne ut hvilke vaksiner vi må ha når vi skal til Mexico. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 10. mai 2007 #536 Del Skrevet 10. mai 2007 Kjempefin tunika! Æ vil også færra te Mexico ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #537 Del Skrevet 10. mai 2007 I dag har jeg hentet pakken, og den inneholdt faktisk mine 2 siste bestillinger. Må si at jeg er kjempeskuffet... -Hvit tunika, returneres, denne var altfor gjennomsiktig, har den i grått fra før så det er ikke så krise -Sort bukse, sendes tilbake. Denne kledde jeg ikke i det hele tatt, synes den ble altfor vid i beina -bh og truse, beholder dette, har et sett fra før så dette visste jeg var fint på -Rød topp Var ikke fin på i det hele tatt, rar fasong! Sendes tilbake. -Gul tubekjole, denne ble for gjennomsiktig, vurderer å bestille en annen farge. -Hvit bluse, denne så utrolig kjedelig ut på. Returneres! -Tunika, Beholdes!! Kjempe fin farge og passform. -Cardigan, beholder denne også, helt grei på. -Hvit bukse, fikk feil størrelse, 40 i stedet for 36!! -Rød cardigan med belte, litt usikker om jeg skal beholde denne. Har den i grått fra før og synes den er finere i den fargen. -Stripete genser til samboeren, har ikke prøvd den på enda.... Fikk forresten høstkatalogen til H&M i dag og det var så utrolig mye fint!! Har lyst til å bestille så masse. Masse fine kjoler, tunikaer og jakker. Har ikke sett igjennom hele katalogen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 11. mai 2007 #538 Del Skrevet 11. mai 2007 Irriterende når ting ikke tilsvarer forventningene, men da er det bare å sende tilbake. Syns den røde, lange cardiganen er kjempe fin jeg da. Ville beholdt den. Har høstkatalogen kommet? Åh håper jeg får den snart også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 11. mai 2007 #539 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg har litt lyst på den tubekjolen, men synd det var gjennomsiktig da. Hadde aldri tenkt meg at den var det i gul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #540 Del Skrevet 11. mai 2007 Irriterende når ting ikke tilsvarer forventningene, men da er det bare å sende tilbake. Syns den røde, lange cardiganen er kjempe fin jeg da. Ville beholdt den. Har høstkatalogen kommet? Åh håper jeg får den snart også da. ← Ja, den røde cardiganen er fin, men synes den grå er finere. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal beholde den. På den annen side så har jeg ingen røde cardiganer, så... Jeg har litt lyst på den tubekjolen, men synd det var gjennomsiktig da. Hadde aldri tenkt meg at den var det i gul. ← Hadde heller aldri trodd at den skulle være gjennomsiktig, men da jeg prøvde kjolen uten bh under, så ble det litt vel avslørende... Er ikke så fint med bh under den type kjole, utenom kanskje en stroppeløs. Men tror jeg vil bestille den i en annen farge. Kanskje i grønt, men oppdaget akkurat at den var utsolgt i min størrelse. Kunne kanskje bestilt denne rosamønstrete i stedet. Hmm... :klø: Denne kjolen så faktisk også ganske fin ut! Og hva synes dere om denne, jenter? Har også funnet ut at jeg trenger ny bikini. Lurer på en av disse: -Rød halterneck bikini -Gulmønstrete trekantbikini Kunne også tenkt meg denne shortsen og toppen, men desverre så var begge delene utsolgt i min størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå