Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for at jeg skal kjøpe de sorte pumpsene fra Bronx dersom de kjennes behagelige ut på foten.

De sorte pumpsene som jeg leverte i retur til Skoringen ble ikke godtatt som reklamasjon.

Siste gang jeg går der og handler...!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg er så irritert! Kjøpte meg noen sorte pumps på Skoringen for noen uker siden. Har brukt de 2 ganger og de ser virkelig ikke ut. De er litt blanke, og nå ser det ut som det sorte har begynt å skalle av. I tillegg så har sålen som skulle se ut som den er av tre blitt helt hakkete.

Treger meg ihjel på at jeg ikke kjøpte de til dobbel pris på Bianco for noen måneder siden. Bare så synd at de ikke har dem lenger..

I butikken hvor jeg jobber godtok vi i forrige uke en reklamasjon på at sålen under har blitt helt hakkete, småstein sitter fast etc. Dette var på en par platåpumps lignende de du hadde forsøkt å reklamere på. Prøv igjen, det lønner seg å mase litt !

Ellers fikk vi inn igjen de pumpsene på Bianco i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Har bestemt meg for at jeg skal kjøpe de sorte pumpsene fra Bronx dersom de kjennes behagelige ut på foten.

De sorte pumpsene som jeg leverte i retur til Skoringen ble ikke godtatt som reklamasjon.

Siste gang jeg går der og handler...!! :frustrert:

Du tuller. :overrasket:

Møkka butikk. Glad jeg ikke kjøpte noe derfra når jeg tittet innom i forrige uke.

De nye sorte du valgte var klassiske og fine. Tidløse også. Me like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg handlet hos Ellos for første gang. Synes ikke de hadde så mye fint før, men de har virkelig kommet seg!

Så en kjempefin prikkete topp som Frk Grønn hadde bestilt, og den måtte jeg bare ha... :sjenert:

Bestilte følgende:

-Rød topp med hvite prikker

-Gul topp med hvite prikker

-Kjole med blomstermønster

-Gratis sengesett

Alt til den nette sum av kr 196,-! Ikke verst! Benyttet meg av velkomst-tilbudet på kr 150,- i rabatt.

Pakken kommer om 7-10 dager, gleder meg! :hoppe:

I dag kom pakken fra Ellos!! :hoppe:

Snakk om kjapp levering! :)

Nå har jeg prøvd toppene, og gjett om de var fine på! Perfekt passform og farger!

Kjolen var også kjempefin, så det er vel en viss fare for at det kan bli noen bestillinger til

hos Ellos.... :ler:

Fikk med en rabattkupong på kr 100,-, og den må jo nesten brukes...

Mangler bare de gule skoene fra Bianco nå som matcher den gule toppen... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg en tur innom Bianco. Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe de

gule skoene, men så ble jeg plutselig litt usikker. Synes de føltes så ubehagelige på. Så også at de hadde fått inn disse sorte skoene og de måtte jeg bare prøve på. Synes ikke de var noe særlig fine på. Endte med at jeg ikke kjøpte noen av delene.

Tok også en liten tur innom Eurosko, og til min store overraskelse så jeg at de hadde fått inn de grønne pumpsene!! Prøvde dem på og de var råstilige, måtte bare ha dem... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Tok også en liten tur innom Eurosko, og til min store overraskelse så jeg at de hadde fått inn de grønne pumpsene!! Prøvde dem på og de var råstilige, måtte bare ha dem... :hoppe:

De kjøpte jeg her om dagen også! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur i byen i dag med samboeren og minsten.

Kjøpte følgende:

-Brun og hvit stripete genser og brune og beige stripete lue fra Polarn O. Pyret til minsten

-Grønn topp som matcher de nye pumpsene mine

-Minsten fikk også kjøpt seg Elias-puslespill og ambulanse med lyd på BR

-Bunadsskjorte-stoff, mora mi holder på å sy ny bunadsskjorte til meg

Har vært inne på Urban Outfitters' nettside og kikket litt. Fant følgene som jeg har lyst på:

-Prikkete kjole fra Sara Berman

-Kimono kjole

-Trench jakke

-Gul topp med puffermer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til alt fra Urban Outfitters. Jakken spesielt var helt nyyydelig!! :D

:Nikke:

Bare så synd at det er så dyrt å bestille derfra... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken Titt
:Nikke:

Bare så synd at det er så dyrt å bestille derfra... :tristbla:

Ikke sant. Det er ofte det som er ulempen med utenlandske nettsider.

Sikler litt på de grønne skoene du har kjøpt jeg, men uff, nå får det være nok med sko, meeeen på en annen side... jeg har ingen grønne sko. :sjarmor:

For de er virkelig lekre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst et nytt par sko i dag også... :sjenert:

Disse, men jeg tror jeg må bytte de i en størrelse større etter å ha prøvd de litt hjemme. Tror jeg ligger midt mellom 2 størrelser. Prøvde også den som var et nummer større, men den glapp på hælen så jeg får visst kjøpe meg en såle til å ha i dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare en liten tur innom H&M´s nettsider da jeg hørte det hadde kommet inn noen nye plagg.

Fant selvfølgelig noe jeg kunne tenke meg å bestille:

-Rød topp

-Gul tubekjole og/eller kanskje jadegrønn tubekjole, falt pladask for denne kjolen. Elsker fasongen på den! :rødme:

-Hvit bluse

-Tunika, enda en...

-Cardigan

-Hvit bukse

-Stripete genser til samboeren

Ja, det var vel det så langt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frk. Grønn
Måtte bare en liten tur innom H&M´s nettsider da jeg hørte det hadde kommet inn noen nye plagg.

Åh nei! Nå må jeg innom HM's nettsider også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Rød topp

-Gul tubekjole og/eller kanskje jadegrønn tubekjole, falt pladask for denne kjolen. Elsker fasongen på den! :rødme:

-Hvit bluse

-Tunika, enda en...

-Cardigan

-Hvit bukse

-Stripete genser til samboeren

Og da er bestillingen lagt inn. Gikk for den gule kjolen...

Pakken ble delt i to, får noe i begynnelsen av mai og noe i slutten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Bestilte også en rød cardigan, har den i grått fra før og er veldig fornøyd med den.

Fikk den for kun kr 149,-. :)

Den var fin, den. :)

Likte tubekjolene også, men jeg kler ikke de så godt tror jeg. Vet ikke helt.

fine ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...