Karamba Skrevet 11. april 2007 Forfatter #481 Del Skrevet 11. april 2007 Sånt er innmari irriterende. trodde skoringen hadde ganske ok kvalitet også. Du får nok nye sko eller pengene tilbake får en håpe ← Jeg var og leverte inn skoene i dag. Glemte selvfølgelig kvitteringen, men de tok nå imot dem. Forklarte at jeg kun hadde brukt dem 2 ganger og at de måtte tåle mer enn det, osv... Ekspeditøren sa at det var en selskapssko og om jeg hadde gått i grus med dem siden de var så oppskrapt. Ble rett og slett irritert over den dårlige servicen!! Hva tror hun jeg har gjorte med skoene da?!! Hun skulle ringe meg opp igjen om en ukes tid, for hun visste ikke hva de skulle gjøre med dem siden dette ikke var en feil på skoen. Feil som feks. at sømmen hadde gått opp osv... Kommer ikke til å gi meg på det, og vil ikke ha nye. De får bare gi meg pengene igjen eller en tilgodelapp (vil egentlig ikke ha det heller, men bedre enn ingenting...) Ble mye klaging dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 11. april 2007 #482 Del Skrevet 11. april 2007 Hø? Man velger da selv hvor og hvordan man vil bruke skoene sine. Og om du så har gått blandt grus: Hva så, de skal tåle det også. Men det er da en feil på skoen så lenge lakken faller av? Dårlig service, ikke gi deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. april 2007 Forfatter #483 Del Skrevet 11. april 2007 Hø? Man velger da selv hvor og hvordan man vil bruke skoene sine. Og om du så har gått blandt grus: Hva så, de skal tåle det også. Men det er da en feil på skoen så lenge lakken faller av? Dårlig service, ikke gi deg! ← Ja, jeg trodde også at man valgte selv hvordan man brukte sine egne sko... En sko skal tåle å bli brukt uten at overflaten selv om det ikke er skinn blir ødelagt. Gir meg ikke, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. april 2007 Forfatter #484 Del Skrevet 11. april 2007 Nå trenger jeg virkelig noen nye pumps, da det forrige paret var bomkjøp. Kunne tenkt meg følgende: -Sorte pumps med "tresåle", treiger meg ihjel på at jeg ikke kjøpte dem da de hadde dem inne -Sorte pumps med åpen tå, disse er utrolig fine! -Søte ballerina-aktige pumps, de ser søtest ut i rødt, men jeg hadde nok gått for det sorte paret eller kanskje hvitt? Hmm...! :klø: Hadde ikke vært meg i mot med et par fra Christian Louboutin heller da... Fra i morgen av skal jeg starte et nytt og bedre liv. Jeg skal begynne og sykle til jobb!! Gleder meg faktisk litt også, helt til morgendagen kommer...! Skulle egentlig sykle fra i dag av, men så regnet det så fælt i dag morges... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 12. april 2007 #485 Del Skrevet 12. april 2007 Jo, så hyggelig at du husket det. Jeg begynte i går. Det går veldig bra! Virker som en spennende plass å jobbe på med et godt arbeidsmiljø. Masse spennende som skjer og utrolig hyggelige og morsomme folk. Er jo egentlig litt tidlig å uttale meg om stillingen min, men så langt er det ihvertfall gøy! ← Sant det, men jeg måtte jo bare spørre :-D Men danner seg jo et første inntrykk over hvordan det er. Men det er er jo fint du har trivdes så "langt" da Lover jo godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. april 2007 #486 Del Skrevet 12. april 2007 Hmm.. kjedelig med skoene da, håper det ordner seg.. Alltid kjipt å føle en får dårlig service men tror faktisk de kan nekte deg å få erstattet skoene om du har brukt de "feil".. Klart man kan jo bruke de som man vil, men om de ikke er beregnet på utebruk så kan man heller ikke forvente at de skal holde til utebruk. Synes likevel de burde opplyst om dette da du kjøpte de.. Likte forresten veldig godt de sorte pumpsene med trehæl, de har noen lignende på Din Sko til 280 kr, (som jeg har kjøpt selv.. synes de er kjempefine.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. april 2007 Forfatter #487 Del Skrevet 12. april 2007 Likte forresten veldig godt de sorte pumpsene med trehæl, de har noen lignende på Din Sko til 280 kr, (som jeg har kjøpt selv.. synes de er kjempefine.. ) ← Jeg har sett de på Din Sko, de er veldig fine! Har prøvd dem på også, men syntes de var litt stive. Hvordan synes du de er på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. april 2007 Forfatter #488 Del Skrevet 12. april 2007 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra byen etter å ha kost meg med noen Cosmopolitans med en venninne i kveld. Gjett om det var godt!! Bare så synd at jeg må på jobb i morgen... Gjett om jeg syklet til jobb i dag?!! Og det var bare helt skjønt!! Deilig å komme på jobb og faktisk være våken... Er redd for at det kan bli litt mer shopping hos H&M de kommende dagene... 20% på den dyreste varen og 10% rabatt på resten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. april 2007 #489 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har sett de på Din Sko, de er veldig fine! Har prøvd dem på også, men syntes de var litt stive. Hvordan synes du de er på? ← Har ikke brukt de ennå men de virker veldig ok altså.. synes sålen virker mykere enn hos Bianco.. Får desverre ikke testet de heller siden jeg har fått brudd i det ene benet, så blir vel en stund til jeg får spradet rundt med skoene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 13. april 2007 #490 Del Skrevet 13. april 2007 Nå trenger jeg virkelig noen nye pumps, da det forrige paret var bomkjøp. Kunne tenkt meg følgende: -Sorte pumps med "tresåle", treiger meg ihjel på at jeg ikke kjøpte dem da de hadde dem inne -Sorte pumps med åpen tå, disse er utrolig fine! -Søte ballerina-aktige pumps, de ser søtest ut i rødt, men jeg hadde nok gått for det sorte paret eller kanskje hvitt? Hmm...! :klø: Hadde ikke vært meg i mot med et par fra Christian Louboutin heller da... Fra i morgen av skal jeg starte et nytt og bedre liv. Jeg skal begynne og sykle til jobb!! Gleder meg faktisk litt også, helt til morgendagen kommer...! Skulle egentlig sykle fra i dag av, men så regnet det så fælt i dag morges... ← Alle var fine. Likte spesielt de røde og det øverste paret. Leter etter noe lignende selv. Du har god smak Karamba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 13. april 2007 #491 Del Skrevet 13. april 2007 Likte forresten veldig godt de sorte pumpsene med trehæl, de har noen lignende på Din Sko til 280 kr, (som jeg har kjøpt selv.. synes de er kjempefine.. ) ← Jeg prøvde de med trehæl på Bianco, men ble ikke helt overbevist. Fant noen som var nesten like bare penere og bedre på foten min på Skoringen (men, det er jo ikke sikkert du vil gå dit da ), de har en bitteliten "diamant" på tåen og finnes i sort og hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. april 2007 Forfatter #492 Del Skrevet 13. april 2007 Har ikke brukt de ennå men de virker veldig ok altså.. synes sålen virker mykere enn hos Bianco.. Får desverre ikke testet de heller siden jeg har fått brudd i det ene benet, så blir vel en stund til jeg får spradet rundt med skoene ← Uff, da! Det hørtes ikke godt ut! God bedring! Håper du blir bra snart... Alle var fine. Likte spesielt de røde og det øverste paret. Leter etter noe lignende selv. ← Ja, liker også det røde paret veldig godt. Har kjempelyst på dem, men tror egentlig at det holder med et par i rødt, eller.... Jeg prøvde de med trehæl på Bianco, men ble ikke helt overbevist. Fant noen som var nesten like bare penere og bedre på foten min på Skoringen (men, det er jo ikke sikkert du vil gå dit da ), de har en bitteliten "diamant" på tåen og finnes i sort og hvit. ← De tror jeg ikke at jeg har sett. Ble nysjerrig, jeg nå! Nei, jeg er egentlig ikke så gira på å handle mer hos Skoringen, men kanskje jeg ikke har noe valg. Regner ihvertfall ikke med at jeg får pengene igjen for de skoene som jeg leverte inn. Finner selvfølgelig ikke kvitteringen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. april 2007 Forfatter #493 Del Skrevet 14. april 2007 Nå har jeg handlet hos Ellos for første gang. Synes ikke de hadde så mye fint før, men de har virkelig kommet seg! Så en kjempefin prikkete topp som Frk Grønn hadde bestilt, og den måtte jeg bare ha... Bestilte følgende: -Rød topp med hvite prikker -Gul topp med hvite prikker -Kjole med blomstermønster -Gratis sengesett Alt til den nette sum av kr 196,-! Ikke verst! Benyttet meg av velkomst-tilbudet på kr 150,- i rabatt. Pakken kommer om 7-10 dager, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 14. april 2007 #494 Del Skrevet 14. april 2007 Enig, har lagt inn en kjempebestilling på Ellos, veldig mye fint der nå-særlig inne på "nyheter". :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 14. april 2007 #495 Del Skrevet 14. april 2007 Ja, liker også det røde paret veldig godt. Har kjempelyst på dem, men tror egentlig at det holder med et par i rødt, eller.... ← Tihi, vel, jeg har allerde et par røde sko, men sikler på enda et par. Tenker egentlig som deg. Holder jo med et par, menne... veeeel? hehe.. Nå har jeg handlet hos Ellos for første gang. Synes ikke de hadde så mye fint før, men de har virkelig kommet seg! Så en kjempefin prikkete topp som Frk Grønn hadde bestilt, og den måtte jeg bare ha... Bestilte følgende: -Rød topp med hvite prikker -Gul topp med hvite prikker -Kjole med blomstermønster -Gratis sengesett Alt til den nette sum av kr 196,-! Ikke verst! Benyttet meg av velkomst-tilbudet på kr 150,- i rabatt. Pakken kommer om 7-10 dager, gleder meg! ← Alt det fra ellos var kjempe fint. Kjole og!! Skal innom ellos.no nå og sjekke. Har ikke tittet der på en stund. Syns det var dårlig utvalg og klær generelt der før, men det virker som du sier at de har kommet seg. Stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. april 2007 Forfatter #496 Del Skrevet 14. april 2007 Surfer litt mer inne hos Ellos, jeg... Irriterer meg litt over at jeg ikke har oppdaget før nå nylig at de har prikkete skjerf hos Ellos. Nå fant jeg nå omsider et par i butikkene, det røde med hvite prikker som jeg kjøpte hos Lindex ser faktisk helt likt ut som dette. Men det er halvparten så billig hos Ellos. Kunne tenkt meg det sorte og hvite, men så kjøpte jeg nettopp et på Vero Moda, men synes det her var finere... Ønskeliste: -Sorte og Hvite ballerina med åpen tå -Sorte pumps, får visst aldri nok av pumps, jeg... Disse var utrolig lekre! -sorte eller kanskje grønne ballerinasko -røde ballerina med hvite prikker, hadde matchet toppen jeg har bestilt, men det kan kanskje bli litt mye prikker også... -gul tubetopp -tunika, ganske søt! -gul kjole -hvit jakke Noen som vet hvordan størrelsene til Ellos er? Lik H&M sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. april 2007 Forfatter #497 Del Skrevet 17. april 2007 Har nettopp lagt inn bestilling hos H&M på følgende: -Hvit tunika, er så fornøyd med denne at jeg bare måtte ha den i enda en farge -Hvit cardigan med sløyfe, trenger desperat en ny cardigan... -Sort bukse -bh og truse, har et sett fra før i mørkebrunt som jeg er veldig fornøyd med -stripete munkejakke til samboeren Får ikke pakken før i midten av mai... Men nå skal jeg se Kongen av Queens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 17. april 2007 #498 Del Skrevet 17. april 2007 Irriterer meg litt over at jeg ikke har oppdaget før nå nylig at de har prikkete skjerf hos Ellos. Nå fant jeg nå omsider et par i butikkene, det røde med hvite prikker som jeg kjøpte hos Lindex ser faktisk helt likt ut som dette. Men det er halvparten så billig hos Ellos. Kunne tenkt meg det sorte og hvite, men så kjøpte jeg nettopp et på Vero Moda, men synes det her var finere... Noen som vet hvordan størrelsene til Ellos er? Lik H&M sine? ← Søren, var det du som lette så veldig etter skjerf med prikker!? Jeg tenkte over det da jeg bestilte skjønner du, men fant ikke igjen hvem av dere shoppingjentene det var. Har ikke fått det ennå, men har bestilt sort med hvite prikker. Angående størrelsene ja. Ellos har jo ulike merker og bruker dermed litt forskjellige størrelsesbenevnelser, men 34/36 er small, 38/40 er medium og 42/44 er large. Opplever at størrelsene stemmer bra med hva jeg forventer når jeg bestiller. På HM er jo 40/42 medium, så det er en forskjell. (Dessuten synes jeg HM kan være mer uforutsigbare faktisk, kjøpte nettopp to nesten helt like skjorter i samme størrelse= den ene passer perfekt og jeg har god plass, den andre var for liten. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. april 2007 Forfatter #499 Del Skrevet 18. april 2007 Søren, var det du som lette så veldig etter skjerf med prikker!? Jeg tenkte over det da jeg bestilte skjønner du, men fant ikke igjen hvem av dere shoppingjentene det var. Har ikke fått det ennå, men har bestilt sort med hvite prikker. Angående størrelsene ja. Ellos har jo ulike merker og bruker dermed litt forskjellige størrelsesbenevnelser, men 34/36 er small, 38/40 er medium og 42/44 er large. Opplever at størrelsene stemmer bra med hva jeg forventer når jeg bestiller. På HM er jo 40/42 medium, så det er en forskjell. (Dessuten synes jeg HM kan være mer uforutsigbare faktisk, kjøpte nettopp to nesten helt like skjorter i samme størrelse= den ene passer perfekt og jeg har god plass, den andre var for liten. ) ← Ja, det var jeg som lette etter prikkete skjerf, men det går fint det. Fikk jo kjøpt meg et par til slutt... Størrelsene til H&M er håpløse! Synes egentlig det er litt rart at ikke alle klesbutikker får innført samme type størrelser. Tenk hvor mye enklere alt hadde vært da! Takk for hjelpen angående Ellos-størrelsene, Drua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 18. april 2007 #500 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg vet med H&M. Bruker alt i fra 36-42 i ungdomsavdelingen. Small som regel i dameavdelingen, men innimellom må jeg opp i 42 der også. Likte det sånn størrelsene var før. Enklere å finne plagg da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå