Mediocre Skrevet 3. april 2007 #461 Del Skrevet 3. april 2007 Takk for tipset, Frøken Titt! Jeg glemte forresten å si at da jeg var på Bianco på lørdag så prøvde jeg også disse skoene. De var utrolig stilige! Kunne tenkt meg dem i både gult, hvitt og rødt... Da jeg tok av plasten til Det Nye i dag ramlet en parfymeprøve fra Versace ut, Bright Crystal heter den. Dufter helt nydelig...! ← De skoene var kjempefine! Kanskje jeg må innom Bianco i morgen.. Bright Crystal har jeg hørt mye skryt om, skal se etter den på flyplassen søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. april 2007 #462 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg glemte forresten å si at da jeg var på Bianco på lørdag så prøvde jeg også disse skoene. De var utrolig stilige! Kunne tenkt meg dem i både gult, hvitt og rødt... ← De så jeg også i går! Kunne tenkt meg dem i hvitt og rødt.. Men på en annen side så bruker jeg svært sjelden (ok, aldri) lakksko, og vet ikke helt hva jeg skal bruke de sammen med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 3. april 2007 #463 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg glemte forresten å si at da jeg var på Bianco på lørdag så prøvde jeg også disse skoene. De var utrolig stilige! Kunne tenkt meg dem i både gult, hvitt og rødt... Da jeg tok av plasten til Det Nye i dag ramlet en parfymeprøve fra Versace ut, Bright Crystal heter den. Dufter helt nydelig...! ← nydelige sko! Må nok en tur på Bianco igjen over påske Bright Crystal er nydelig, var heldig og fikk den til jul av min herlige svigermor som har så god smak :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 4. april 2007 Forfatter #464 Del Skrevet 4. april 2007 De skoene var kjempefine! Kanskje jeg må innom Bianco i morgen.. Bright Crystal har jeg hørt mye skryt om, skal se etter den på flyplassen søndag ← De så jeg også i går! Kunne tenkt meg dem i hvitt og rødt.. Men på en annen side så bruker jeg svært sjelden (ok, aldri) lakksko, og vet ikke helt hva jeg skal bruke de sammen med.. ← nydelige sko! Må nok en tur på Bianco igjen over påske Bright Crystal er nydelig, var heldig og fikk den til jul av min herlige svigermor som har så god smak :-D ← Tror jeg må innom Bianco selv over påske. Har funnet ut at jeg kunne tenkt meg det gule paret, ihvertfall i dag... Men så er det det hvor mye blir de brukt. Har egentlig ikke så mye gule klær eller tilbehør, kan alltids gå til anskaffelse av noe men bør vel prøve å være litt mer økonomisk fremover. Bright Crystal kan jeg vel egentlig ønske meg til bursdagen i neste måned, eller så kan jeg kjøpe den på taxfreen i sommer. Må bli mye flinkere til å spare siden vi skal til USA til sommeren... God påske alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 4. april 2007 #465 Del Skrevet 4. april 2007 De skoene der fikk jeg jammen meg litt lyst på selv. Gå for gult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. april 2007 Forfatter #466 Del Skrevet 5. april 2007 De skoene der fikk jeg jammen meg litt lyst på selv. Gå for gult ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millis Skrevet 6. april 2007 #467 Del Skrevet 6. april 2007 Synes det er fint om ikke alt matcher med skoene, så gule sko behøver nødvendigvis ikke ha allverdens tilbehør da! God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 7. april 2007 Forfatter #468 Del Skrevet 7. april 2007 Synes det er fint om ikke alt matcher med skoene, så gule sko behøver nødvendigvis ikke ha allverdens tilbehør da! God påske! ← Er enig i at ikke alt trenger å matche med skoene, men synes allikevel det er fint å ha et eller annet i samme farge. F.eks. veske, belte, ørepynt, el.l. God påske, Millis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 7. april 2007 Forfatter #469 Del Skrevet 7. april 2007 Å, det er så deilig med påskeferie!! Det gjør meg ingenting å være i byen i påsken... Vi har hatt en utrolig koselig start på påsken. Har blitt flere byturer enn normalt de siste ukene... Onsdagskveld var to venninner og jeg ute og hadde noen drinker ( Mojitos!) på byen. Vi storkoste oss! På torsdagskveld var vi ute og spiste med to vennepar. Veldig god mat. Deretter hadde vi noen drinker på byen, noe som også var hyggelig! I går kveld var vi hjemme hos oss og lagde god thai-mat sammen med et vennepar. Lagde først hele 80 vårruller! (Vi er litt hekta på vårruller, så det er greit å ha noe liggende i frysen...) Deretter lagde vi grønn curry. Alt ble kjempegodt! Blir nok rester av curryen i dag, og det er ikke meg i mot. I dag har sønnen vår bursdag, 3 år er han. Han har fått Pirates of the Caribbean bilbane av oss, så nå sitter han og samboeren og bygger den. Tror sambo har sett frem til dette ganske så lenge...! Vi har også kjøpt sykkel til han, men den har han ikke fått enda, gleder oss til å se reaksjonen hans når han får den. Men tror vi får vente til de er ferdig med bilbanen. Planen i dag er å handle inn litt mat. Deretter skal jeg bake noen kaker, for i morgen skal vi ha familieselskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 8. april 2007 #470 Del Skrevet 8. april 2007 Høres ut som en fin påske ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. april 2007 Forfatter #471 Del Skrevet 8. april 2007 Var en tur inne på senteret i går for å handle litt mat. Utrolig mye folk!! Måtte en liiten tur innom Vero Moda og så da at de hadde fått inn sorte og hvite prikkete tørkler!! Så det kjøpte jeg selvfølgelig...! Endelig fant jeg et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. april 2007 #472 Del Skrevet 8. april 2007 Så fine gule sko! Supert at du endeleg fant prikkete tørkle i dei fargane du ville ha Håpar du får ein fin avslutning på påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladebiten Skrevet 8. april 2007 #473 Del Skrevet 8. april 2007 Håper du har/har hatt en fin påske, Karamba =D hva slags prikkete tørkle er det du har kjøpt? slikt man kan bruke til "alt" (livet, hodet, halsen osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 8. april 2007 #474 Del Skrevet 8. april 2007 Hm, jeg vet ikke med dere andre, men jeg ble litt nysgjerrig på oppskriften på de vårrullene, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. april 2007 Forfatter #475 Del Skrevet 8. april 2007 Så fine gule sko! Supert at du endeleg fant prikkete tørkle i dei fargane du ville ha Håpar du får ein fin avslutning på påsken ← Ja, skoene er veldig fine! Håper du har hatt en fin påske også, Discokula! Håper du har/har hatt en fin påske, Karamba =D hva slags prikkete tørkle er det du har kjøpt? slikt man kan bruke til "alt" (livet, hodet, halsen osv) ← Tørkleet jeg kjøpte er et slikt som jeg kun kan bruke i halsen. Det er ikke firkantet, men avlangt og smalt som et skjerf bare kortere og smalere... Bra forklaring...! Hm, jeg vet ikke med dere andre, men jeg ble litt nysgjerrig på oppskriften på de vårrullene, jeg... ← Vi brukte ingen oppskrift da vi lagde vårrullene, for de som jeg lagde dem sammen med hadde lagd dem før og hadde oppskriften sånn noenlunde i hodet. Men ingrediensene til 40 vårruller er som følger (kan være jeg har utelatt noe nå): -500 g svinekjøttdeig -1 pk vårrull rispapir -løk -et halv hodekål (muligens litt mindre) -2 gulrøtter -1 pk bønnespirer (ferske) -1 stor pk vermicelli nudler -salt og pepper Skjærte alle grønnsakene i små strimler utenom gulrøttene som vi raspet, stekte så kjøttdeigen og blandet deretter grønnsakene i. Etter å ha stekt det i noen minutter tilsatte vi litt vann og nudlene som vi hadde delt i småbiter. Når nudlene kjentes myke nok ut var fyllet ferdig. Deretter la vi fyllet inn i rispapirene og rullet sammen. Friterte dem til slutt. Serveres med søt chilisaus... Tror faktisk at jeg skal varme meg noen nå, jeg. Ble litt sulten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 10. april 2007 #476 Del Skrevet 10. april 2007 Tørkler med prikker hørtes søtt ut. Har et selv, men det er så langt. Får klippe og sy litt eller no. Go påske på etterskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. april 2007 Forfatter #477 Del Skrevet 10. april 2007 Å, jeg er så irritert! Kjøpte meg noen sorte pumps på Skoringen for noen uker siden. Har brukt de 2 ganger og de ser virkelig ikke ut. De er litt blanke, og nå ser det ut som det sorte har begynt å skalle av. I tillegg så har sålen som skulle se ut som den er av tre blitt helt hakkete. Elendig kvalitet!! Greit nok at de kun kostet 399,-, men det skal nå for f#¤% meg gå an å bruke dem for det!! Skal levere dem tilbake i løpet av uka... Treger meg ihjel på at jeg ikke kjøpte de til dobbel pris på Bianco for noen måneder siden. Bare så synd at de ikke har dem lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 10. april 2007 #478 Del Skrevet 10. april 2007 Skulle ikke du begynne i ny jobb i dag/morgen? Åssen går det :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 11. april 2007 #479 Del Skrevet 11. april 2007 Å, jeg er så irritert! Kjøpte meg noen sorte pumps på Skoringen for noen uker siden. Har brukt de 2 ganger og de ser virkelig ikke ut. De er litt blanke, og nå ser det ut som det sorte har begynt å skalle av. I tillegg så har sålen som skulle se ut som den er av tre blitt helt hakkete. Elendig kvalitet!! Greit nok at de kun kostet 399,-, men det skal nå for f#¤% meg gå an å bruke dem for det!! Skal levere dem tilbake i løpet av uka... Treger meg ihjel på at jeg ikke kjøpte de til dobbel pris på Bianco for noen måneder siden. Bare så synd at de ikke har dem lenger.. ← Sånt er innmari irriterende. trodde skoringen hadde ganske ok kvalitet også. Du får nok nye sko eller pengene tilbake får en håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. april 2007 Forfatter #480 Del Skrevet 11. april 2007 Skulle ikke du begynne i ny jobb i dag/morgen? Åssen går det :-D ← Jo, så hyggelig at du husket det. Jeg begynte i går. Det går veldig bra! Virker som en spennende plass å jobbe på med et godt arbeidsmiljø. Masse spennende som skjer og utrolig hyggelige og morsomme folk. Er jo egentlig litt tidlig å uttale meg om stillingen min, men så langt er det ihvertfall gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå