Gjest Advena Skrevet 26. februar 2007 #381 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg vil også på hudpleie! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #382 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg vil også på hudpleie! Ha en fin kveld! ← Takk for det og likeså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #383 Del Skrevet 28. februar 2007 I går fikk jeg pakke fra H&M. Hadde nesten glemt ut at det var en ting som stod i rest. Fikk denne tunikaen, og jeg er kjempefornøyd! Den var bare så fin på. Myk og god var den og! Tror nesten jeg må bestille en i hvitt også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 28. februar 2007 #384 Del Skrevet 28. februar 2007 Kjempefin tunika! Og så bra du var fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. mars 2007 #385 Del Skrevet 1. mars 2007 Den tunikaen er kjempefin Jeg har lyst på den jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #386 Del Skrevet 1. mars 2007 Nå har jeg nettopp bestilt nye Redken produkter fra Alternative Beauty. Bestilte følgende produkter: -Fresh Curls shampoo -Fresh Curls balsam -Fresh Curls Spin Control Alt til den nette sum av kr 203,- inkl. frakt! Billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #387 Del Skrevet 2. mars 2007 I går var jeg innom Polarn O. Pyret og kjøpte en stripete lysblå og hvit bomullsgenser til minsten. Synes de har mye fint der til de minste, dessuten elsker jeg stripete barneklær... De har også utrolig mange fine ytterjakker! I helga skal jeg jeg virkelig kose meg med venner! I kveld skal jeg besøke ei venninne. I morgen skal to venninner og jeg på velvære helg på et hotell. Har ei venninne som jobber på hotellet der det skjer, og hun skulle få tak i billetter. Deretter skal vi på middag sammen med gutta hos hun ene venninna mi. Skal sannsynligvis ha tapas, og det liker vi! På søndag har vi planer om å besøke søstera til samboeren som nettopp har bygget hus sammen med kjæresten. Blir spennende å se hvordan de har fått det. Søndagskveld er det magedans! Har forresten kikket litt på denne kjolen. Den ser utrolig fin ut! Billig er den også! Tror jeg skal bestille den... Ha en fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. mars 2007 #388 Del Skrevet 2. mars 2007 Du får en super helg tror jeg Den kjolen har jeg også sett, den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #389 Del Skrevet 2. mars 2007 Dagens kjøp hos SN: -Clinique - All About Eyes Har hørt så mye postitivt om denne kremen på KG, at nå når jeg nesten er tom for øyekrem ville jeg bestille denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #390 Del Skrevet 2. mars 2007 Var og handlet litt mat på et senter i nærheten tidligere i dag. Måtte ha meg en liten runde i klesbutikkene før jeg begynte på matinnkjøpet. Var bl.a. innom H&M og der kom jeg over følgende: -Grønn tunika/kjole, kjempestilig på! Har ventet så lenge på at de skal få denne inn på nettet, så nå da jeg kom over den kunne jeg rett og slett ikke la være å kjøpe den... Kjøpte også dette til dattera mi: -Tunika -Sorte tights De hadde tilbud på tunika og tights for kr 98,- Kjøpte også en ny dusjsåpe, Palmolive Pure Cashmere. Alltid gøy å prøve nye produkter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 3. mars 2007 #391 Del Skrevet 3. mars 2007 Den grønne tunikaen var kjempefin! Hadde de den i andre farger også .. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #392 Del Skrevet 4. mars 2007 Den grønne tunikaen var kjempefin! Hadde de den i andre farger også .. ? ← De har den i sort også. Kunne faktisk tenkt meg den og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 4. mars 2007 #393 Del Skrevet 4. mars 2007 Kanskje jeg må innom H&M i morgen også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 4. mars 2007 #394 Del Skrevet 4. mars 2007 Den første tunikaen i grått du kjøpte, satt den fint på? La den i handlebaggen min i dag (på nett), men kjøpte den ikke for jeg så for meg den ble skikkelig rar etter vask osv. Men den er veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #395 Del Skrevet 4. mars 2007 Den første tunikaen i grått du kjøpte, satt den fint på? La den i handlebaggen min i dag (på nett), men kjøpte den ikke for jeg så for meg den ble skikkelig rar etter vask osv. Men den er veldig fin ← Ja, den sitter veldig fint på! Brukte den for første gang i går, og er så fornøyd med den! Hadde belte på den, og det som jeg oppdaget da jeg tok beltet av var at den var blitt litt krøllete, men jeg skal gi en tilbakemelding om hvordan den er etter vask. Har ikke kommet så langt enda... Forhåpentlig vis så slipper jeg å stryke den etter vask. Kan ikke fordra det. Må også få skryte av stoffet, for det er utrolig mykt og behagelig å ha på... Tror jeg skal bestille den i en farge til, klarer bare ikke å bestemme meg for om jeg skal ha sort eller hvitt. Vil ha begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #396 Del Skrevet 5. mars 2007 Lite shopping i helga: -eyeliner fra H&M -Costume Var på en velvære-messe i helga og da ble jeg sminket med Glominerals produkter. Skulle egentlig bare prøve foundationen for jeg var litt nysjerrig på hvordan den var i forhold til I.D. Da hun var i gang så spurte hun om hun også skulle sminke meg i samme slengen. Kunne ikke si nei til det. Veldig fornøyd med resultatet. Huden ble også veldig fin, men det gikk såvidt an å se at jeg hadde pudder på meg. Lurer litt på om det var fordi at hun ikke fjernet det som jeg hadde på fra før, og at det da rett og slett ble for tykt lag. Uansett så virket Glominerals produkter veldig fine og naturlige på. Tror jeg vil bestille foundation der fra neste gang. Eneste jeg er usikker på er fargen. Spurte henne om hvilken farge hun hadde brukt og fikk til svar natural light, men venninna mi som stod og så på mens hun holdt på sa at hun hadde sett at hun brukte flere farger. Så jeg vet ikke helt... Til helgen skal vi på fjellet!! Gleder meg kjempemasse! Skal reise sammen med to vennepar pluss våre barn. Har leid hytte fra fredag til søndag. Får bare håpet at været blir bra... Må derfor få handlet følgende til helgen: -Goggles -Lue -Skibukse -Hansker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 5. mars 2007 #397 Del Skrevet 5. mars 2007 Ja, den sitter veldig fint på! Brukte den for første gang i går, og er så fornøyd med den! Hadde belte på den, og det som jeg oppdaget da jeg tok beltet av var at den var blitt litt krøllete, men jeg skal gi en tilbakemelding om hvordan den er etter vask. Har ikke kommet så langt enda... Forhåpentlig vis så slipper jeg å stryke den etter vask. Kan ikke fordra det. Må også få skryte av stoffet, for det er utrolig mykt og behagelig å ha på... Tror jeg skal bestille den i en farge til, klarer bare ikke å bestemme meg for om jeg skal ha sort eller hvitt. Vil ha begge... ← Jeg har ikke strykejern engang.. hehe. Men jeg tror jeg må bestille en sånn da Jeg har lyst på den i grå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #398 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har ikke strykejern engang.. hehe. Men jeg tror jeg må bestille en sånn da Jeg har lyst på den i grå.. ← Jeg har strykejern, men det er ikke så mange gangene jeg bruker det i løpet av et år. Til jul og 17. mai, ikke så mye oftere... Synes også den i grått var finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #399 Del Skrevet 6. mars 2007 I dag handlet jeg klær til helga. Kjøpte følgende: -Goggles, kjøpte noen rimelige -Skibukse, fant en som var på tilbud -Skihansker, kostet dobbelt så mye som skibuksa... -Lue, også dyrere enn skibuksa, men veldig fin! Så nå er jeg klar til å stå på ski og eventuelt snowboard i helga! Gleder meg sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #400 Del Skrevet 8. mars 2007 Dagens kjøp hos SN: -Clinique - All About Eyes Har hørt så mye postitivt om denne kremen på KG, at nå når jeg nesten er tom for øyekrem ville jeg bestille denne. ← Fikk pakken fra SN i går. Veldig fornøyd med øyenkremen så langt! I dag skal jeg handle inn mat til fjellturen i helga. Tror kanskje jeg må en liten tur innom Vero Moda også for å se om de har fått inn noe fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå