Karamba Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #361 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg er så fornøyd. Kom over den fine selekjolen hos Vero Moda på lørdag! Kunne selvfølgelig ikke la være å kjøpe den, da jeg har vært på jakt etter en ei god stund nå. Den er ganske lik pådenne, men den har kun en lomme. På lørdagskvelden hadde vi besøk av noen venner. Spiste god mat og vin og storkoste oss. I går var det morsdag. Dattera mi hadde kjøpt krølltang til meg fra hun og minsten. Ble kjempeoverrasket! Har tenkt såå lenge på å kjøpe meg en ny, også har hun fått med seg at jeg har lånt krølltang av ei venninne et par ganger nå i det siste... Vi var også og gikk på skøyter i går ettermiddag. Hadde det kjempegøy! For å varme oss litt innimellom drakk vi kakao og spiste kjeks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #362 Del Skrevet 13. februar 2007 I dag eller eventuelt i morgen må jeg få kjøpt presang til onkelen min. Han er 50 år i morgen. Vi har funnet ut at vi skal kjøpe GPS til ham, etter tips fra tanten min. Greit å kunne gi noe, ikke bare gi det kjedelige gavekortet, selv om det kan være greit å få av og til og da. Har bestemt oss for å kjøpe en Garmin GPS. Dersom han ønsker seg en som er mer avansert så kan han heller bytte den og legge til litt selv... Ellers så er det heller dårlig på shopping-fronten for tiden. Mye regninger og sparing til sommeren gjør at shopping-budsjettet blir mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #363 Del Skrevet 15. februar 2007 Å, nå har de fått inn masse fint hos H&M! Har så lyst til å bestille mer, men jeg må bare være litt økonomisk... Har lyst på følgende: -Hvit kjole i linkvalitet, denne synes jeg var råstilig -Selekjole, tror jeg er hekta på selekjoler for tiden... -Topp med rund hals -Enda en kjole -Lilla kjole Det er så utrolig mange fine kjoler i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #364 Del Skrevet 15. februar 2007 Å, nå har de fått inn masse fint hos H&M! Har så lyst til å bestille mer, men jeg må bare være litt økonomisk... Har lyst på følgende: -Hvit kjole i linkvalitet, denne synes jeg var råstilig -Selekjole, tror jeg er hekta på selekjoler for tiden... -Topp med rund hals -Enda en kjole -Lilla kjole Det er så utrolig mange fine kjoler i år! ← Å, nå blir jeg så irritert!! Hvorfor er alle kjolene som jeg har lyst på utsolgt i min størrelse?! Nå bestemte jeg meg egentlig for å bestille den hvite kjolen, men så var den utsolgt. Prøvde deretter den lila, men den også utsolgt, osv... Typisk! Håper de får inn nye snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 15. februar 2007 #365 Del Skrevet 15. februar 2007 Så dumt! Det virker som en del plagg bare flyr ut med én gang de får dem inn - jeg var innom og kikket i forigårs, og da så jeg ikke de kjolene du hadde funnet frem til, så de må jo ha kommet inn i går eller i dag... De kan umulig ha så mange av hver? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #366 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja, jeg synes det er litt rart! Jeg var inne på H&Ms sider i går og da var ikke plaggene der, så de må nesten ha blitt utsolgt med en gang de fikk dem inn. Utrolig irriterende! Gidder jo ikke å gå inn å se hver dag heller da... Det virker ikke som de får inn så mange av hvert plagg, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #367 Del Skrevet 19. februar 2007 Har hatt en rolig helg. Null shopping og kun hjemmekos! Hadde besøk av venner på lørdag. Drakk vin og spiste god mat. I går bakte vi boller til fastelaven... Synes jeg har vært riktig flink økonomisk sett i det siste. Nå ser jeg frem til lønn på torsdag. Har ikke planer om de store utskeielsene, men man vet aldri hva som dukker opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #368 Del Skrevet 19. februar 2007 Å, nå gleder jeg med til kolleksjonen M til Madonna kommer ut i H&M-butikkene! Jeg har lyst på følgende: -Kimono-kjole -Hvit bluse og sort skjørt, dette må jeg ha! -Av det som ligger her liker jeg følgende: -Sort bukse -Tørkle -Pumps -Hvitt skjørt -Vest til å ha over bluse -Brun skjorte-kjole -Sort enkel kjole med belte i livet Håper alt blir lagt ut på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 19. februar 2007 #369 Del Skrevet 19. februar 2007 Åh, ja, så mye fint det var! Myyye bedre enn den forrige Madonna-kolleksjonene. Skal vi krysse fingrene for at det legges ut på nett sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #370 Del Skrevet 19. februar 2007 Åh, ja, så mye fint det var! Myyye bedre enn den forrige Madonna-kolleksjonene. Skal vi krysse fingrene for at det legges ut på nett sammen? ← Enig! Hadde ikke helt sansen for den forrige kolleksjonen hennes... *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #371 Del Skrevet 20. februar 2007 I går fikk jeg endelig pakken i fra Colorfulsprinkles! Bestilte prøver på medium foundation, warmth blush, eyeliner-brush og børste til blushen. Prøvde blushen i dag morges og den så veldig fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 20. februar 2007 #372 Del Skrevet 20. februar 2007 Å, nå gleder jeg med til kolleksjonen M til Madonna kommer ut i H&M-butikkene! Jeg har lyst på følgende: -Hvit bluse og sort skjørt, dette må jeg ha! ← Den der kolleksjonen har eg verkeleg trua på! Mykje fint Den kvite blusen og svarte skjørtet var veldig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #373 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) I dag er jeg hjemme fra jobb fordi minsten er syk. Han har influensa. Synes så synd på han. Akkurat nå har han seg en liten lurt på benken. Er 4. dagen han har feber nå, pappaen var hjemme med han de 3 første dagene. Han har hatt rundt 40 i feber hver dag, men i dag ser det ut som den har begynt å snu. Har bare hatt rundt 38 så langt i dag. Prøver å få i ham litt mat, men det er ikke så enkelt. Dårlig med matlysten. Han drikker ihvertfall masse. Har akkurat betalt en haug med regninger nå, og det er ikke mye som er igjen til shopping... Synes jeg har vært riktig flink og betalt ned hele H&M-gjelda mi nå hver eneste måned. Er utrolig greit å ha muligheten til å shoppe selv om en ikke har penger. Kjedelig når regningen kommer, men den tid den sorg... Nå skal jeg fyre i peisen, lage meg en latté også sette meg ned å lese litt i Det Nye som jeg fikk i posten i går. Drømme meg litt bort.. Fikk forresten H&M Magazinet med bladet også. Så en ganske stilig topp som jeg håper blir lagt ut på nettet snart. Endret 22. februar 2007 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 22. februar 2007 #374 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Uff, stakkar minsten. Er han blitt betre? Rekningar er så utruleg kjedeleg HM er veldig greit, men kan bli litt skummelt også. Har merka at det er litt vanskeleg å halda oversikten Noko spennande i Det Nye? Eg og vil ha blad snart Endret 22. februar 2007 av Discokula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #375 Del Skrevet 23. februar 2007 Uff, stakkar minsten. Er han blitt betre? Rekningar er så utruleg kjedeleg HM er veldig greit, men kan bli litt skummelt også. Har merka at det er litt vanskeleg å halda oversikten Noko spennande i Det Nye? Eg og vil ha blad snart ← Ja, i dag er han mye bedre! Har vært feberfri og matlysten har begynt å komme tilbake.. Det Nye er alltid spennende synes jeg! Bra reportasjer om mote, reise, kosmetikk osv. Var heller ikke dum artikkelen om de nye kjekkasene... Fant også flere stilige 70-tallsvesker som jeg kunne tenkt meg. Får aldri nok av vesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #376 Del Skrevet 23. februar 2007 Har så lyst på nye sko! Trenger desperat et par sorte pumps og sorte støvletter. Har bare ikke funnet det rette paret enda. Har sett et par sorte pumps på Bianco som er råstilige. Eneste minuset er at de har åpen tå. Tror kanskje jeg kommer til å kjøpe dem for det, men før den tid så vil jeg ha noen som ikke er åpne. Var inne på Bianco's nettsider, men jeg finner ikke det paret som jeg snakket om. Men fant følgende som jeg likte: -Sorte støvletter -Sorte pumps, fine men kanskje litt kjedelige? -Sorte plattform sandaler, kunne tenkt meg dette paret til sommeren -Søte slingback sandaler -Eller hva med dette paret? Rød eller sort clutch Var også inne på Roots' nettsider, for i Det Nye lå en liten brosjyre med en del stilige sko i. Får ikke lagt inn bilder av noen av dem som jeg kunne tenkt meg, for de bruke Adobe Flash Player. Noen som vet hvordan en evt. får det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. februar 2007 #377 Del Skrevet 24. februar 2007 -Sorte støvletter -Sorte plattform sandaler, kunne tenkt meg dette paret til sommeren -Søte slingback sandaler ← De skoene var kjempefine! Gleder meg til sommeren når man kan lufte tærne sine i slike slingbacks og bare nyte livet! Har aldri tenkt på Bianco som veske- og tilbehørsbutikk, men de hadde jo mye fint på nettsidene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #378 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Var en liten tur i byen i dag, og handlet følgende: -Modelco mascara -Undertøyssett i brunt, kjøpte bh, hotpants og stringtruse Bh-en var på tilbud til kr 98,-, så det var jo himla greit da jeg uansett hadde tenkt å kjøpe det. Grei bh til å ha under t-skjorter... Kjøpte også: -jeans til minsten -fargeblyanter til dattera vår Var også innom Eurosko for å se på skoene som jeg hadde sett i brosjyren, men synes ingen av de var så fine som de så ut på bildet Endret 24. februar 2007 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #379 Del Skrevet 24. februar 2007 De skoene var kjempefine! Gleder meg til sommeren når man kan lufte tærne sine i slike slingbacks og bare nyte livet! Har aldri tenkt på Bianco som veske- og tilbehørsbutikk, men de hadde jo mye fint på nettsidene sine. ← Å, ja du er ikke alene om å lengte etter sommeren, StineMa! Ser virkelig frem til å kunne gå i litt lettere klær, sole seg og grille... Bianco har mye fint av accessories. Ser også ut som det kommer inn masse fint av vår og sommersko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #380 Del Skrevet 26. februar 2007 I dag har jeg vært på hudpleie, og det var bare helt skjønt! Godt å få renset huden skikkelig, få ut urenhetene (akkurat det er ikke så behagelig da...) og ikke minst massasjen som jeg får til slutt... Kjøpte i samme slenge ny dagkrem. Pleier som regel å kjøpe den hos SN, men fikk nattkrem med på kjøpet så dag ble det faktisk rimeligere å kjøpe det hos hudpleieren. Er forresten veldig fornøyd med undertøyet som jeg kjøpte i helga. Utrolig behagelig å ha på! Tror jeg vil ha det i sort også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå