Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Hei hei

Hvor fant du Hunter støvlene?

De var råfine. Har lett i hele høst etter et par støvlers som du ikke nødvendigvis må ha allværsjakke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lagt inn bestilling hos H&M. Det er så utrolig mye jeg har lyst på, men jeg er nesten nødt til å beherske meg...

Har bestilt dette (så langt):

-Grå cardigan med belte, kunne egentlig tenkt meg alle fargene...

-grønn kjole, tror ikke det er få som kommer til å gå rundt i disse i sommer... :ler:

-gul bluse

-grå tunika, kunne tenkt meg en i hvitt også

Alt var på lager utenom tunikaen, får den i mars...  Det andre får jeg i slutten av januar. :)

Fikk akkurat melding fra Posten om at det er kommet pakke!

Er nok H&M pakken som er kommet! Gleder meg... :hoppe:

Nå har jeg prøvd blusen, kjolen og cardiganen. Kjempefornøyd med både bluse og cardigan, begge satt fint på! Cardiganen så litt kjipere ut enn på bildet, men helt grei nok. Tror jeg beholder alt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du forresten om det finnes concealer i I.D.? Har ikke funnet når jeg søkt etter...

Jeg svarer nå, jeg, selv om det er en stund siden du spurte. Så ikke at noen andre hadde svart? :) Så vidt jeg har skjønt er det Bisque som er concealeren til I.D. Jeg kjøpte den lille i øyenskygge-størrelse (den skal også kunne brukes som base for øyenskygge). Er egentlig ikke særlig fornøyd med akkurat den. Grei nok som øyenskyggebase, men ikke noe særlig som concealer - mest pga fargen, som er for lys for meg. Når jeg har dårlig tid hender det jeg bruker den vanlige foundationen som concealer, bare at jeg bruker en syntetisk pensel (fra Bodyshop) til å påføre den. Da blir den mer dekkende, og skjuler små "imperfections". Men hvis jeg har kviser bruker jeg den jeg har brukt en stund, concealer-paletten fra Lancôme der man blander seg frem til riktig farge, den dekker mye bedre, og man får jo perfekt fargematch. Under øynene bruker jeg Biotherm Forget It.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, Itla! Tror jeg står over concealeren. Tror heller jeg kjøper en mindre kost slik at jeg kan gjøre som deg og bruke foundationen som concealer.

Har ei venninne som også bruker den slik og hun sier som deg at det fungerer fint.

I helga har jeg innviet den grønne kjolen min. Må nok en gang si at jeg er så fornøyd med den!

Dårlig med shopping i helga. Var en tur å kikket litt på lørdag. Letet etter ny lue, for jeg har klart å miste den jeg vanligvis bruker. Håpet at de fortsatt hadde dem inne, men nei. Håpløst å finne noen fine på denne tiden. Alt er utsolgt! :tristbla:

Var også å byttet ei taklampe som jeg kjøpte for en uke siden. Det er en slags lysekrone som består av mange hvite runde plastdingser. Litt vanskelig å forklare...

Fant ihvertfall ut at den minste størrelsen ble for liten, byttet den derfor i den største. Og det ble råbra, lampen gjorde så mye mer ut av seg!

Nå skal jeg sette meg til rette i sofaen og spise Tom Kha Gai (thai-suppe som jeg elsker) og lese Elle. Ei venninne og jeg har en ganske grei bytteordning. Jeg abonnerer på Det Nye og hun abonnerer på Elle. Når vi har lest ut bladene bytter vi... :)

Må også huske å få med meg Ghost Whisperer. Har ikke sett det siden de sendte det på onsdager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kjøp:

Clarins rensemelk

I dag er jeg hjemme fra jobb, for dattera mi er syk. Hun har fått nyrebekkenbetennelse. Er andre gangen hun har det på få måneder... Utrolig kjedelig! :tristbla:

Fant derfor ut at vi ska kose oss litt, så nå står bolledeigen til heving. Vi skal lage skoleboller og horn. Gleder meg til å smake på dem! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrebekkenbetennelse hørtes grusomt ut. Da hjelper det nok litt på med boller og horn :klem:

Den grå selekjolen ligner veldig på en jeg så på Zara, kan det være den samme? Selvfølgelig for liten for meg, veldig langbent, og man så "rett hjem" for å si det på den måten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg elsker selekjoler. Må bare få kjøpt meg en. Vurderer sterkt å bestille den hos Asos...

I går kveld fant jeg ut at jeg skulle kikke litt på nettsidene til Ellos. Har aldri vært noen tilhenger av Ellos klær, men jeg syntes jeg hadde sett en ganske fin bluse i Det Nye som jeg kunne tenkt meg å bestille. Og det som var ganske greit var at når jeg registrerte meg fikk jeg 150 kr i rabatt som kunne brukes på min første bestilling. Er ikke verst!

Disse plaggene har jeg lyst på:

-Grå topp

-Stilig i oransje også

-Enda en grå topp, hvorfor finner jeg nesten bare grått for tiden...

-Topp med rynkete puffermer

-Tunika/kjole

-Sort bluse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stlig selekjole! (Synes ofte at de kjolene passer bedre til de med små bryster, kan fort se bomsete ut.)

Men den var dritfin! :)

Grått er min yndlingsfarge om dagen, så jeg er overlykkelig over alt det grå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
I går kveld fant jeg ut at jeg skulle kikke litt på nettsidene til Ellos. Har aldri vært noen tilhenger av Ellos klær, men jeg syntes jeg hadde sett en ganske fin bluse i Det Nye som jeg kunne tenkt meg å bestille. Og det som var ganske greit var at når jeg registrerte meg fikk jeg 150 kr i rabatt som kunne brukes på min første bestilling. Er ikke verst!

Disse plaggene har jeg lyst på:

-Grå topp

-Stilig i oransje også

-Enda en grå topp, hvorfor finner jeg nesten bare grått for tiden...

-Topp med rynkete puffermer

-Tunika/kjole

-Sort bluse

Tror kanskje ikke man får brukt 2 rabatter på en gang, men med kode 155806 hos Ellos får du ihvertfall 20% rabatt på den dyreste varen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå blir jeg sprø! Har ventet sååå lenge på at H&M skal ta inn en kjole som jeg har sett på nettsidene deres. Skjønner ikke hvorfor den aldri kommer...

Har til og med ringt kundeservice for å finne ut når de tok den inn. Men det visste de selvfølgelig ikke... :sur:

Bilde av den ligger her.

Trykk på inspiration og deretter spring/summer 2007. Det er den første kjolen som kommer opp med blomster nederst.

Noen som har sett den i butikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...