Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag var jeg så uheldig at jeg klarte å skrape bilen borti en av portsøylene våre... :rodme:

Så nå får vi antageligvis en saftig verksted-regning neste måned. Skal ha den på verksted om ei uke for å reparere skaden.

Utrolig surt! :sur: Og det verste av alt er at det går utover shopping-busjettet mitt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge vært på jakt etter støvler. Synes det er utrolig vanskelig å finne noen. Har ikke lyst til å ha slike typiske, kjedelige støvler, men noen som er høye (nesten til knærne) og som er fine å se på. Har heller ikke klart å bestemme meg for om jeg vil ha noen med farge eller om jeg skal ha sorte. Er kanskje litt mer tidløst med sort...

Disse støvlene har jeg funnet til nå:

-Viking støvler med snøring

-Hunter støvler, fordelen med disse er at man kan få kjøpe en spesiallagd fleecesokk som man kan ha oppi støvlene. Virker genialt, man holder seg varm på bena og siden sokken er vaskbar så slipper man sur lukt fra støvlene.

Tror jeg heller mot Hunter støvlene, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter-støvelen koster kr 998,- og fleecesokker koster kr 349,-, så det er jo ikke akkurat billig. Men jeg regner med at kvaliteten er god, og dessuten så bruker en jo ikke støvler så mye at en sliter de ut med en gang... :)

Viking-støvelen tror jeg koster rundt 5-600...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens shopping:

-Hansker til dattera mi

-Ullsokkker til minsten

Endelig er snøen kommet! I dag skal vi ut å ake... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De röda stövlarna - de gillade jag!

Jag borde skaffa ett par stövlar - mina har jag lämnat i Norge för att använda på sommaren. Det var väl smart men ett par snygga att ha på lekplatsen, i trädgården eller i stan är aldrig fel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes også blusen er nydelig! Tror jeg blir nødt til å bestille den når det kommer en ny rabattkode.

Må også få kjøpt meg støvler en av dagene. Har ikke helt bestemt meg for hvilke, men jeg tror det blir de sorte. Synes også de røde er kjempestilige, men tror jeg går for en litt mer nøytral variant.

Nå har jeg endelig fått lønn!! :hoppe:

I går fikk vi stolen som vi hadde bestilt fra Ikea! Den er i samme serien som sofaen vår. Serien heter Arild, finner den ikke på nettet men den er i rødt på side 104-105 i katalogen. Vi har sofaen og stolen i hvitt. Den er ikke kritthvit, men kanskje mer eggehvit. Litt vanskelig å forklare...

Er ihvertfall kjempefornøyd med stolen! :)

I går var jeg på utkikk etter nye sko. En av mine yndligspumps er ødelagt så jeg må finne en erstatning. :grine: Fant selvfølgelig ingenting, men fikk kjøpt meg (enda) en cardigan. Får aldri nok av det. Syntes den var så stilig at jeg ikke klarte å la være. Kjøpte den på Vila. Den er sort, med store knapper og i en litt kort og vid fasong. Har virkelig fått sansen for denne fasongen. Kjøpte faktisk en i samme stil i forrige uke også, bare i hvitt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje rabattkodar og løn gøy? :hoppe:

Raude sko er jo stilig, då! Må jo setta litt farge på kvardagen ;)

:ler: Diggar namna Ikea har på møblane sine...Stolen Arild :ler: Passar nok fint saman med hylla Ivar :ler:

Cardiganar får ein ALDRI nok av, eg er alltid ubevisst på utkikk etter det. Og har dei "diamant"-knappar eller store knappar, så må eg berre ha ;)

Ellers har eg dilla på dei med puffermar og puff nederst på ermane...Cardiganen din høyrest smashing ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også bestilt den blusen, synes den er knallfin! Gleder meg til å få den i posten, men det tar så lang tiiiiiiiiiiiiid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Jeg har lenge vært på jakt etter støvler. Synes det er utrolig vanskelig å finne noen. Har ikke lyst til å ha slike typiske, kjedelige støvler, men noen som er høye (nesten til knærne) og som er fine å se på. Har heller ikke klart å bestemme meg for om jeg vil ha noen med farge eller om jeg skal ha sorte. Er kanskje litt mer tidløst med sort...

Disse støvlene har jeg funnet til nå:

-Viking støvler med snøring

-Hunter støvler, fordelen med disse er at man kan få kjøpe en spesiallagd fleecesokk som man kan ha oppi støvlene. Virker genialt, man holder seg varm på bena og siden sokken er vaskbar så slipper man sur lukt fra støvlene.

Tror jeg heller mot Hunter støvlene, ja...

Jeg har de røde :sjarmor:

(og ønsker meg noen hvite med sorte blomster på.. Hadde aldri trodd jeg skulle like støvler så godt, men med mer enn 80 regndøgn er man nødt til det, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...