Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg jakka fra Samsøe & Samsøe som jeg bestilte i vår! :hoppe: (Hadde faktisk nesten glemt den ut... :sjenert: ) Er veldig fornøyd med den, for den var utrolig fin på! Veldig fint snitt på den! :) Venter også på en kjole og en cardigan fra samme merke. Begge deler skal komme i løpet av september måned. Er veldig spent på det, for jeg har nesten glemt hvordan det så ut, og da jeg prøvde det så var det kun en prøve-kolleksjon der alt var i str M.

I kveld er det venninne-besøk som står på planen. Gleder meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søtt :strix: Kanskje du skal melde han på neste Top Model? Han er tydelegvis glad i kamera! Eller shopping ;)

Eg har også den Marian Keyes boka ståande, men har ikkje fått lese den endå. Var den ok?

Ha ei godnatt, Karamba :klem:

Å, ja! Hvorfor har jeg ikke kommet på og melde ham på Top Model! Hadde vært noe det! :fnise:

Ja, jeg likte den Marian Keyes boka godt, så den kan anbefales den! :)

Så gøy å se noen som har fått like dilla på lilla som jeg har fått selv! ;)

Nusselig kattepus! :hjerte:

Takk for det! :smilbla:

Ja, ikke sant at lilla er en fin farge. Får bare lyst på mer og mer i den fargen, men tror jeg må begrense meg litt så jeg ikke går lei...! :fnise:

Så stilig jakke! Hva slags stoff er den laget av? (Type ull eller bomull?) Alltid moro med pakker man hadde glemt at man hadde bestilt. ;)

Jakka er i ull. Den virker også som den er av kjempebra kvalitet. Merker stor forskjell på den i forhold til kvaliteten på den grå ulljakka fra H&M som jeg kjøpte i fjor... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Itla: Den oppskriften skal jeg sjekke ut! Takk for tipset! :klemmer:

Ja, du får skylde på meg...! :fnise:

Rosenrød: Kjolen er fra H&M. Var tilfeldigvis inne på deres nettsider i dag morges, og så da at det var kommet noen flere nyheter... :sjenert:

Har veldig lyst på den kjolen selv, men må bare klare og styre meg litt.

Er jo bare 6 dager igjen til London nå... :hoppe:

------

I kveld får jeg besøk av ei venninne. Vi skal lage Tom Kha Gai, min yndlingssuppe! :sikle: På søndag er planen og lage kyllingsuppe, så nå må noen oppskrifter på det sjekkes ut.

Ha en fin helg, folkens! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Grønn: Takk for det! Gleder meg til å ta den i bruk! :)

-----

Gjett om jeg er stappmett, nå! Tom Kha Gai-suppa ble kjempegod! :sikle:

Og det beste av alt er at det er masse til overs som jeg kan ha i morgen! Som regel er den enda bedre dagen etter, enda mer smak av den.

Til dessert hadde vi Gelato, mango og bringebær-sorbet. Mmm..! :)

Fant visst enda en cardigan som jeg har lyst på, jeg... :sjenert:

-Grå cardigan, den ser så god og varm ut!

-Samme cardigan i naturhvit, var også veldig fin i denne fargen

Andre ønsker:

-True love silkeskjerf, dette var jo kjempesøtt!

-Strikkekjole

-Stilige støvletter

-Mary Jane sko, disse var råstilige!

I morgen skal jeg til frisøren! Har planer om og farge håret brunt, så får vi se hva jeg ender opp med... :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg blitt brunette!! Er superfornøyd med fargen! Den er en varm brunfarge som er litt mørkere enn sjokolade-brunt. Men den vil bli lysere etterhvert. Men det tar litt tid og venne seg til det mørke håret... :fnise:

Har fått handlet inn en del ingredienser til kyllingsuppa som jeg skal lage i morgen. Så gjenstår det og finne en god oppskrift, noe som har vist seg ikke og være så lett. Men uansett så har jeg en noenlunde oppskrift i hodet som forhåpentligvis blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget nettopp en god og sterk kyllingsuppe som jeg fant oppskrift på i en av suppetrådene her inne. Den var litt thai-inspirert med currypaste i. Veldig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanita: Jeg var blondine tidligere, så det er en ganske stor overgang! Men moro og prøve noe nytt... :)

Rosenrød: Takk for tipset! Men det som er er at jeg har en hel rå kylling som jeg skal koke. Tenkte at jeg skulle lage en litt mer tradisjonell suppe på kraften med masse gode grønnsaker i og evt. steke kyllingen litt i ovnen mot slutten slik at skinnet blir sprøtt. Er bare litt usikker på hvilke krydre eller urter jeg skal ha i. Men jeg tror jeg skal prøve meg med timian.

Er utrolig glad i thai-supper, så jeg tror jeg skal prøve din ved en annen anledning. Lagde forresten en god en på fredag, Tom Kha Gai. Den er min favoritt! :)

Itla: Ja, jeg tror det går noen dager før jeg venner meg til den nye fargen! Men det var kanskje på høy tid at jeg prøvde noe nytt. Føler jeg har hatt den samme hårfargen i årevis nå... ;) Synes jeg har vært ganske vågelig denne gangen, men så er jeg ganske pysete på dette området også...! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, sånn ovstekt kylling er så godt! Blir sikkert en knallgod suppe, namm..... Et tips er å bruke estragon, det passer perfekt til kylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingsuppa ble en suksess, den! Brukte rosmarin og sitron slik som Frk Grønn foreslo. Ble veldig bra! :tommelsmil:

Tusen takk for tips, Rosenrød og Frk Grønn! Skal prøve med Estragon neste gang, for jeg hadde ikke det i hus i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte pusen som snek seg med på bildet :)

Den er jo bare sååå herlig!

Kyllingsuppe høres godt ut, jeg vil også lage :sikle: Har laget en hot og spicy en med eple og karri, synes den er veldig god.

Støvlettene fra Urban Outfitters var hotte! :) Mary Jane skoene var også stilige. Me like! Og den tykke cardiganen ser så varm og god ut, deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa: Høres veldig god ut den suppa som du linker til! Tror jeg må teste den ut neste gang! :Nikke:

Ja, jeg falt virkelig for begge skoparene fra Urban Outfitters! Skal bli spennende og se om jeg finner noen av dem i butikkene! :)

-----------

Har funnet ut at jeg nå trenger en del nye hårprodukter siden jeg har farget håret... :sjenert: Tenkte jeg skulle se om jeg finner noe rimelig i London, men jeg bestilte denne fra LF i dag. Noen som har prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...