Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Karamba :vinke:

Gratulerer med ny pus (ja, jeg henger litt etter, hehe) Han så kjempesøt ut.

Og så nydelig blomster, hvordan får du de så fine? Mine bare dør de :(

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frk Grønn: Ja, du skal ikke se bort i fra at jeg kommer til og benytte meg av rabatten før den går ut. Men uansett så skal jeg bestille minst mulig, venter heller til jeg har vært i London. Og som du sier så er det et bra tidspunkt og dra på, ja. :)

Mango-daiquiri høres også kjempegodt ut! :sikle:

Nei, vi har ingen spesielle planer til helga. Skal bare slappe av med familie og forhåpentligvis god mat! :jepp: Dere da?

Itla: Ja, den var ikke så dum den kjolen!

I dag har vi faktisk kjøpt billetter til musical. Det ble "We will rock you", så får vi se om den er noe... :danser: Tenkte vi skulle gå og spise en 3-retters først, for de har visst noen premusical-menyer som skal være ganske bra på en restaurant i nærheten. Gleder meg! :hoppe:

Tusle: Takk for det! Lenny er en kjempesøt pus, ja! :)

De blomstene er vel i grunnen bare ren flaks at de trives så godt, for er det noe jeg ikke har så er det grønne fingre! :fnise: Det eneste vi gjør hvert år er og klippe dem helt ned tidlig på våren, også spirer og gror dem så bare det gjennom hele våren og sommeren. :smilyblomst:

Så gøy at du er tilbake forresten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karamba!

Ble nesten skremt når jeg så bildene av Lenny. Han er jo helt lik Tassen.. :fnise:

For 5 min siden hørte jeg et voldsomt brak fra stua (jeg ligger i senga med laptopen). Når jeg gikk for å sjekke satt Tassen midt oppi klesstativet som han hadde veltet.. Rampen! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanita: Takk for det! :klemmer:

Tror nok pusen din blir glad dersom han får et slikt klatrestativ! :)

Wkimsy: Ja, jeg synes også at pusen din ligner masse på Lenny! :jepp:

He, he..! Du har rampete katter i hus du også! :fnise: Vi tok Lenny nettopp på fersken da han hadde sneket seg opp på spisebordet for og spise restene av middagen til minsten. Den sniken...! :nei: Han har også funnet ut at det er utrolig spennende og drikke vann fra do! :spy:

----------

I dag har vi hatt indonesisk stekt ris til middag. Sitter i sofaen nå og er helt stappa etter å ha spist en porsjon etterfulgt av ei skål med bringebær-sorbet! Tror ikke den boksen kommer til og vare så lenge, nei..! :is:

Å, jeg er så shoppe-syk! Har lyst på alt for tiden..:

-Lilla pumps

-lila øredobber

-Blå clutch, kjøpte denne i gave til ei venninne, har kjempelyst på den selv også!

-Sorte ankelsko fra Bronx

-Sorte ankelsko med reim fra Bronx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamba :hallo:

Nærmar London seg for deg også? Kva skal du kjøpe, korleis butikkar skal du besøke osv? Tek nemleg gjerne imot tips. Har allereie spurt itla om ein del, ho er jo London-ekspert :) Eg gledar meg :bolledeig:

Lenny verkar å vere ein søøøøt pus, drikk han verkeleg vatn frå do? :fnise: Dei er overalt!! Har veldig lyst på ein slik sjølv!

Så mykje fint du linka til! Eg likte spesielt godt den lilla øyrepynten! Er den frå Bianco? Du finn alltid så mykje fint som du linkar til!

Går det bra med deg ellers? Du syklar endå til jobb?

Håpar du har ei super helg, og at søndagen vert ein fin dag også :klem:

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årolilja: Ja, nå nærmer det seg virkelig London-turen!! Gleder meg kjempemye jeg også!! Det eneste jeg tenker på omtrent for tiden er London...! :hoppe: Når er det du reiser?

Butikker jeg MÅ innom er bl.a. Topshop (selvfølgelig), Urban Outfitters, Monsoon, Zara, Miss Selfridge og sikkert mange mange flere som jeg ikke kommer på i farten.. :fnise: Har du noen flere butikk-tips?

Ja, jeg har også spurt Itla masse om London. Veldig greit å ha en London-ekspert her på forumet! :jepp:

Ellers så har vi planer om å dra på et marked den ene dagen. Vi har bare ikke bestemt oss helt for hvilket. Planen var og dra på Spitafields, men så fant jeg ut at de har kun åpent på søndager og det er jo den dagen vi drar hjem.. Men tror kanskje det blir Camden eller Greenwich market. Vi får se.. :)

Ja, Lenny er en kjempesøt pus! :catmilk: Hadde det vært opp til han så hadde han nok drukket vann fra do, men jeg har (tror jeg) klart å fjerne ham derfra før han har kommet så langt..!! :ler:

Den lilla ørepynten er fra Bianco, ja! Tror jeg har fått lilla-dilla for tiden, så jeg frykter at det kan bli en del plagg i den fargen som blir med meg hjem fra London. :shoppe:

Jeg sykler fortsatt til jobb, ja. Må bare få kjøpt meg nytt regntøy, for jeg har vært litt sløv de dagene det har vært regnvær. Heldigvis har det ikke vært så mange av dem så langt, men det blir nok flere.. :regn: Du da, sykler du fortsatt?

I dag er det fårikål som står på menyen til middag. Og muligens brownies med is til dessert. Tror jeg har noen igjen i frysen. :sikle:

Ellers så blir det en relativt avslappende søndags ettermiddag.

Ha en fin søndag du også, Årolilja! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg tenker på for tiden er reise...! :reise: Foruten London så er det USA-tur som planlegges. Planen er og dra til USA for å besøke broren min til sommeren. Siden han bor i en liten by i innlandet så kunne vi tenkt oss og dratt en annen plass ved kysten den siste uka vi er der. Er jo utrolig mange spennende plasser å dra til, men noen av plassene som frister er en karibisk øy. :sol: Kanskje Den Dominikanske Republikk eller Tobago. Et annet alternativ er Miami, men jeg vet ikke helt. Alt virker jo like fristende! :jepp: Dersom noen har noen gode tips, så kom gjerne med dem!

Nei, nå er det på tide og komme seg til køys :sleeping: før jeg sovner på :veslejenta: ...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg Sebastian shampooen som jeg bestilte fra Look Fantastic i forrige uke. Tror dere ikke at korken på flaska var løs da så halve shampooen hadde lekket ut i eska...!! :frustrert: Ganske kjedelig! Men jeg har sendt dem en mail nå, så jeg regner med at de sender meg ei ny flaske. :jepp: Er faktisk første gang jeg har vært uheldig med forsendelsen, så jeg skal vel ikke klage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er kjedelig. Skjedde faktisk med meg også sist gang jeg bestilte derifra. Men jeg gadd ikke sende de mail og klage, det burde jeg ha gjort.

Har du forresten prøvd den shampoen før? Jeg er som alltid på jakt etter den ultimate shampo og balsam. Foreløpig er det Bumble & Bumble som er nærmest, men jeg prøver stadig nye. :lur:

Ha en fin kveld, Karamba! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Jeg synes Sebastian er kjempebra, bestilte den for første gang nå i sommer. Jeg bruker den som heter Sebastian Laminates, og den er super på håret mitt! Man får skinnende blankt hår også demper den håret mitt som kan ha en tendens til å bli litt brusete.

Er også på evig jakt etter den ultimate shampooen...! :jepp:

Frk Grønn: Oliven-serien til Body Shop har jeg aldri prøvd, men kanskje jeg skal prøve den ut neste gang jeg bytter shampoo..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjen min er full av forskjellige shampo-merker. :rødme: Så jeg har egentlig selvpålagt shampo-forbud, men nå kjenner jeg at shoppe trangen er stoooooor!!!!!!!! :fnise: Jaja, noen har dilla på vesker, andre på shampo.....

Takk for tips ang Sebastian-shampoen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også shampo fra Sebastian. Husker ikke helt hvilken, men flaska er gullaktig med rød kork (det var kanskje balsamen det) Jeg er hvertfall veldig fornøyd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Så du er shampooholiker...?! :fnise: Det er faktisk et av få områder jeg klarer å begrense meg. Er som regel flink pike og ikke kjøper ny før jeg nesten er tom... :)

Tusle: Ja, ikke sant at Sebastian har bra produkter! :jepp: Tror ikke det er samme variant vi bruker. Er det du bruker? Kanskje jeg skal prøve den neste gang...?

----------

I går sprakk jeg litt i forhold til shopping-forbudet mitt før jeg drar til London. Var egentlig ikke en kjempesprekk, men kjøpte en basic genser på Vero Moda som jeg skal ha under den . Gjorde et lite på og ta bilde av toppen, men Lenny på at han skulle være med på bildet..! :ler:

Prøvde også en kjempefin grå tunika/kjole som jeg hadde kjeeempelyst til og kjøpe. Stod over i går, men vi får se hva som skjer til helga. Får lønn på fredag! :danse:

Leste ut boka jeg har holdt på med ei stund nå, "Lucy Sullivan skal gifte seg" av Marian Keyes. Blir ikke så mye lesing med meg, kun litt på senga før jeg legger meg til og sove. Ihvertfall så er jeg på jakt etter nytt lesestoff! Noen som har noen anbefalinger? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjorde et lite forsøk på og ta bilde av toppen, men Lenny insisterte på at han skulle være med på bildet..! :ler:

Så søtt :strix: Kanskje du skal melde han på neste Top Model? Han er tydelegvis glad i kamera! Eller shopping ;)

Eg har også den Marian Keyes boka ståande, men har ikkje fått lese den endå. Var den ok?

Ha ei godnatt, Karamba :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, Karamba. Det er den shampoen og balsamen jeg bruker. Kjempefornøyd! Hadde egentlig ikke tenkt til å bytte, men ble litt nysgjerrig på den olivenserien som Frk. Grønn nevnte.

Haha, søte pusen :)

Den lilla genseren var jammen fin. Kanskje jeg skal ta en liten tur innom Vero Moda :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...