Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det, Tanita, Itla og Trekkoppfuglen! Blir nesten litt rørt, jeg...! :rodme: Så utrolig hyggelig med slike tilbakemeldinger! :)

---------

I dag kom pakken fra H&M som jeg bestilte i forrige uke. Som tidligere fortalt bestilte jeg en cardigan og et skjerf til samboeren som en del av :gave: bursdagsgaven. Var veldig spent på om dette ville falle i smak! Da han åpnet pakken var han først litt skeptisk og måtte innrømme at dette hadde han nok aldri gått og kjøpt selv. Etter å ha prøvd det på fant han ut at det var jo faktisk ganske stilig, så han ville beholde det! :tommelopp:

Sammen med gavene kom også en joggebukse til minsten og en gratis fleecejakke til meg selv. Den var faktisk ganske ok. :)

Har vært og handlet litt mat til helga i kveld. Var helt tom for idéer til middag, så jeg tenkte jeg skulle ta en titt i Nigella-kokebøkene og se om det er noe som frister der... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går kjempefint med Lenny! Han er så søt og snill at! :hjerte: Gleder meg til det klorestativet kommer, avbestilte det ikke allikevel. Fant ut at det så mye morsommere ut! Fikk melding i går om at det var sendt.

Hadde en liten hendelse med Lenny tidligere i dag. Vi hadde ham ute i hagen vår, plutselig hørte han en brå lyd som sannsynligvis skremte ham litt. :redd: Han klatret derfor opp i det største treet vi har i hagen, og han klatret nesten til topps! :overrasket: Problemet ble etterhvert at han gikk ut på noen tynne greiner som ga litt etter da han balanserte på dem. Det endte med at han mistet balansen og ble hengende etter bare forbeina. Samboeren min stilte seg rett under så da han glapp taket så tok heldigvis samboeren min i mot. Det hadde sikkert gått greit uansett for treet er ikke så mange meterene høyt, men det så litt skummelt ut for den lille pusen vår da det stod på som verst..! :fnise:

Hvordan går det med Tassen og Tussi da? Er Tussi frisk nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går kjempefint med Lenny! Han er så søt og snill at! :hjerte: Gleder meg til det klorestativet kommer, avbestilte det ikke allikevel. Fant ut at det så mye morsommere ut! Fikk melding i går om at det var sendt.

Hadde en liten hendelse med Lenny tidligere i dag. Vi hadde ham ute i hagen vår, plutselig hørte han en brå lyd som sannsynligvis skremte ham litt. :redd: Han klatret derfor opp i det største treet vi har i hagen, og han klatret nesten til topps! :overrasket: Problemet ble etterhvert at han gikk ut på noen tynne greiner som ga litt etter da han balanserte på dem. Det endte med at han mistet balansen og ble hengende etter bare forbeina. Samboeren min stilte seg rett under så da han glapp taket så tok heldigvis samboeren min i mot. Det hadde sikkert gått greit uansett for treet er ikke så mange meterene høyt, men det så litt skummelt ut for den lille pusen vår da det stod på som verst..! :fnise:

Hvordan går det med Tassen og Tussi da? Er Tussi frisk nå?

OI! Skummelt da, men bra at samboeren ordnet opp!

Lenny skal være utekatt etterhvert altså?

Tussi er bedre nå. Tror hun ble dårlig av maten. Hun fikk en boks med sånn "våtmat" i går og hun har ikke kastet opp etter det.. Hun var litt kosete tidligere i dag også, så det kommer seg.. :)

Tassen er gæærn! Han raser rundt her og koser seg masse... Elsker å kose med "mamma" og "pappa".. I går når vi hadde lagt oss, rev han ut antenneledningen til tv`n på soverommet, så jeg måtte ut i stua for å fikse. Da skjønte han tydeligvis at dersom han gjorde det en gang til, kom vi ut igjen.. Selskapssyk! Etter 5 turer ut for å fikse ledningen, teipet samboeren den fast... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wkimsy: Ja, det er meningen at Lenny skal være en utekatt etterhvert.

Så bra at Tussi er på bedringens vei!

Tassen høres ut som en morsom katt! :fnise: Er helt utrolig hvor mye sprøtt de finner på når de er kattunger..!!

Lenny har fått en forkjærlighet for garderobeskapet vårt ute i gangen. Han elsker å ligge blant alle skoene. Vet ikke om det er lukta som tiltrekker ham eller hva det nå er...! :ler:

Har du fått klorestativet nå da? Jeg har enda ikke sett noe til det... Men det dukker vel sikkert opp i løpet av uka. :jepp:

Tanita: Ja, jeg synes den kjolen ser kjempefin ut! Har ikke bestilt den. Desverre så er den over tollgrensa og i tillegg så synes jeg frakten til Asos er altfor dyr... ;)

Prøver å være litt økonomisk for tiden... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått klorestativet nå da? Jeg har enda ikke sett noe til det... Men det dukker vel sikkert opp i løpet av uka. :jepp:

Jepp, hentet det i dag! Det var helt supert... Se bilde i boka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wkimsy: Fikk også klorestativet i dag. Kjempefornøyd med det! Det var faktisk større enn hva jeg så for meg at det var. Lenny har lekt masse med det i dag, han elsker spesielt musa som henger øverst...! :lur:

Glad at jeg ikke avbestilte det, for det var vel verdt pengene!

Har blitt litt shopping i dag, ikke til meg selv men til barna. Begge to har fått seg nye sykler så nå er de så fornøyde at! Minsten er så stolt at han var nesten umulig å få av sykkelen i dag da det var tid for kveldsmat.. :fnise: Så i morgen skal sambo og han sykle til barnehagen. :)

denne stilige jakka i dagboka til Tanita i dag. Fikk kjempelyst på den! Er bare så dumt at jeg allerede har bestilt meg ei jakke... <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sur.gif' alt=':sur:'> Tror jeg drøyer det til jeg får den så får vi se... Likte også disse, men da jeg sjekket nærmere på H&M's sider så synes jeg ikke at den var så fin allikevel. Likte ikke det fastsydde sjalet... Det viste jo ikke på det andre bildet. Men det er vel kanskje bare og fjerne det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig Lenny er som får seg fint klatrestativ! Sånt er nok gøy for han! Mus øverst??? Jaktinstinktet hans får nok noko å bryne seg på der, ja :)

Syklar til begge ungane? Så gøy! Det er alltid gøy med sin fyrste sykkel, er det fyrste sykkelen til dottera di også? Kan tenkje meg det var gøy for minsten spesielt :) Korleis var jentesykkelen? Rosa? :) Kanskje ei lita blomsterkorg framme på styret? :hjerter_rundt: Nei, eg skal ikkje ha meg barnesykkel :ler:

Fine jakke den fyrste du linka til! Er litt usikker på formen...men den ser veldig kul ut på modellen! Den andre likte eg ikkje såå godt, noko rart med det der sjalet som er fastsydd... Skal du ha deg ny jakke i år?

Hatt ein fin start på veka?

Ha ein fiiiin tirsdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanita: Beklager litt sent svar, har hatt meg en liten pause på KG. Klorestativet er 124 cm høyt, så det er i grunnen passe høyt for en katt.. Og gjett om Lenny bruker det masse. Var veldig spent på det, men han har lagt sin elsk på det fra dag 1. :)

Frk Grønn: Det går fint med meg! Har hatt det litt travelt de siste ukene med masse jobb og mye som har skjedd på privaten, så derfor har KG desverre blitt litt nedprioritert. :sjenert: Og hvordan står det til med deg?

Årolilja: Ja, du skal være sikker på at jaktinstinktet hans kommer frem med den musa! :jepp: I tillegg så elsker han og sove på toppen av det, så det var virkelig et godt kjøp!

Nei, det er ikke første sykkelen til dattera mi. Hun er 12 år nå, så det har blitt noen sykler oppover årene. Nå har hun fått seg "voksen-sykkel" og er så stolt at. Hun hadde en prinsesse-periode for noen år siden der hun hadde en rosa sykkel slik som du beskriver. Var så søtt at! :rødme:

Ja, jeg skal være enig i det med den jakka med det fastsydde sjalet. Det så litt rart ut med det. Jeg skal ha meg ny jakke i høst/vinter, klarer i grunnen aldri og la være selv om jeg har ørten ytterjakker. Det er jo så moro med noe nytt. Jeg drar til London om 2 uker, så da satser jeg på å finne en stilig der. :) Skulle ikke du også til London snart?

-------

Har hatt ei fantastisk deilig helg med nydelig vær og godt lag hjemme! :sol: Vi hadde venner på grillmat på lørdag, og det var kjempevellykka. Vi satt ute og koste oss til langt på natt. Lagde oss Strawberry Daiquiries etter maten, og det er jo alltid en fulltreffer.

Ellers så er det ikke så mye nytt på shopping-fronten. Sparer for harde livet til London-turen, så jeg satser på at jeg kommer sterkere tilbake da..! :wink: (så mange morsomme nye smileys som har kommet da..!! :romeo: Måtte bare teste noen... :fnise: )

Fikk jo en liten tilleggskatalog fra H&M i forrige uke, så det blir jammen meg ikke lett å la være og bestille noe nå.. :huh: Har veldig lyst på følgende:

-Bluse

-Kjole, men muligens i en annen farge

-Cardigan

-Bluse med kinakrage, har en lignende med korte ermer som jeg er veldig fornøyd med!

-Midjekort cardigan

Men nå er det kanskje på tide og krype til køys... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten glemt og fortelle at vi i forrige uke endelig fikk booket hotell til London-turen. (I dag er det bare 2 uker til jeg drar!! :hoppe: ) Vi skal bo på et rimelig hotell i Kensington. Vi fant ut at vi ville bo billig og heller ha mest mulig penger og shoppe for. :lur: Tror det kan bli en bra plass å bo på.

Eller så kommer vi antageligvis til å gå på musical den ene dagen. Vi lurer litt på "We will rock you", har fått anbefalt den av flere. Noen her som har sett den, eller som evt. har andre og anbefale?

Noen ønsker fra Asos:

-Kjole

-Teadress, kanskje noe å ha på seg til "Afternoon Tea"?

-sko

Jeg kjøpte forresten nye sko til minsten i går. Det ble et par Hummel-sko på ham. Finner ikke bilde på nettet, men skal få tatt et bilde av dem snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Ikke alltid så lett å holde tilbake når det kommer ny katalog fra H&M. Jeg måtte bestille jakke når rabatten kom, og da ble det selvfølgelig et par plagg til :sjenert:

Dere reiser jo på et ganske perfekt tidspunkt når det gjelder shopping, for høstkolleksjonene er jo på full fart inn. Og London har jo mye spennende å by på som vi ikke har her hjemme.

Jeg drakk mango daiquiri på Naxos, og det var skikkelig nammis! Men strawberry daiquiri er nummer 1 :skaal:

Nå er det ikke lenge igjen til helg! Har du noen planer?

Ha en fin torsdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så nydelig tea dress! : :hjerter: Den ville nok ta seg svært godt ut på afternoon tea, ja. :)

Musicals har jeg dessverre ikke peiling på, har faktisk aldri vært på musical i London... :sjenert: Men jeg kan anbefale en ballett i Covent Garden-operaen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå...!!! :kjefte: Jeg blir så forbanna!! Hadde nettopp skrevet et langt innlegg og lagt inn en del bilder også får jeg beskjed om at "siden ikke kan vises" når jeg skal poste innlegget...!!! :frustrert:

I dag har jeg og handlet inn mat til helga. Før jeg gikk inn på dagligvaren så måtte jeg bare en liten tur innom Vero Moda... :sjenert: Og gjett om de hadde fått inn masse fint! Prøvde et par topper, bl.a. en lilla-rutete tunika som var ganske fin på. Kjøpte den nesten, men så fant jeg ut at jeg heller vil vente til jeg drar til London. Er jo morsommere og kjøpe masse klær som man ikke får tak i her hjemme. Mulig jeg kommer til å treige, men... :fnise:

Da jeg shoppet mat så kjøpte jeg en av yndlingsisene mine fra Hennig Olsen; Gelatto Italiano varianten Lampone Bringebærsorbet. Den er bare sååå god! Har nettopp spist en skål, og har lyst på enda en...! :sikle: Kjøpte også et nytt blad som er kommet på markedet, "Sans for Opplevelser". Så at det handlet om reise, mat og kultur. Kanskje det er litt interessant! Vi får se.. Fikk også Det Nye i posten i går, så nå har jeg litt lesestoff til helga! :lese:

Han endelig fått lagt inn litt bilder på laptopen:

-Luskende Lenny, tok nettopp dette bildet da han lusket litt bak laptopen min.. :fnise:

-Hummel-skoene som jeg kjøpte til minsten i går

-De nydelige klematisene som vi har på terassen

-Lenny in action på det nye klatrestativet sitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...