Karamba Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #1101 Del Skrevet 24. mars 2008 I dag har vært en helt fantastisk flott dag! Det snødde :snø: kjempemasse hos oss i går kveld og natt, så endelig fikk vi såpass med snø slik at det gikk an både å ake og gå på ski!! :juhu: Har vært ute med barna i akebakken i hele dag. Vi har storkost oss! Kjempeflott avslutning av påsken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 24. mars 2008 #1102 Del Skrevet 24. mars 2008 Har visst shoppet litt til i dag...: -Billetter til Norwegian Wood!! Gleder meg sånn...!! :juhu: Skal bli moro å få høre Queens Of The Stoneage, Madrugada, Counting Crows, Allanis Morisette m.fl. Det MÅ jo bare bli bra! Desverre fikk vi ikke billetter til torsdagen. Den var utsolgt, så da går vi glipp av Foo Fighters... Kunne virkelig tenkt meg og hørt dem også. Men uansett så er jeg kjempefornøyd med et 3-dagers pass! :banantroll: Har billetter til fredagen selv:) Er superduperfan av Jimmy Eat World, har sett de to ganger allerede, men ser dem gjerne en gang til! Og så er mannfolket stor fan av QOTSA, men jeg synes de er råe jeg også, samtidig som han liker Jimmy, så da passet den dagen skikkelig bra for oss!:D Gleder meg masse og håper på solskinn den dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. mars 2008 #1103 Del Skrevet 25. mars 2008 Grattis med billetter til Norwegian Wood Det blir sikkert kjempegøy! Synes det er skikkelig bra line-up i år - var veldig fan av Alanis Morissette for ca 10-12 år siden Man kan vel kalle det ungdomsopprøret mitt. Har sett henne live en gang i Spektrum for noen år siden og hun er veldig flink! Ikke helt min type musikk lenger, men tror likevel Norwegian Wood blir knall! Godt å høre noen setter pris på snøen :snø: Det gjorde nemlig ikke jeg. Jeg har pakket ned alle vinterstøvlene mine, så dette passet veldig dårlig *lengte etter vår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #1104 Del Skrevet 25. mars 2008 SuperMe: Så moro at du også skal på Norwegian Wood! Jimmy Eat World kjenner jeg ikke så godt til, men de få sangene jeg har hørt av dem synes jeg er bra! Skal definitivt høre mer på dem før Norwegian Wood! Får håpe det blir solskinn både fredag, lørdag og søndag! Mischa: Ja, de har virkelig gjort en bra jobb de som har booket band til Norwegian Wood i år! Var også stor fan av Alanis Morisette for en 10-12 år siden. Egentlig veldig lenge siden jeg har hørt noe fra henne, men jeg tror det kan bli moro og høre henne igjen. Har hørt at hun skal være bra live, ja! Du er ikke alene om å lengte etter våren! Men synes det var koselig at vi fikk litt snø i påsken allikevel. Den trenger ikke bli liggende så altfor lenge, men lenge nok til at ungene får akt fra seg... ------- Gjett om det var hardt å stå opp i dag tidlig!! Skulle gjerne hatt 1 uke til med ferie...! Kjente jeg var skikkelig støl i kroppen etter akingen i går. Tror det er på tide og begynne å trene nå, ja...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #1105 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Salg hos Asos nå! Selvfølgelig så har de satt ned prisen på genseren som jeg bestilte før påske... Riktignok bare med 10% mer i rabatt enn det jeg fikk, men litt irriterende for det! Endret 25. mars 2008 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 25. mars 2008 #1106 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) SuperMe: Så moro at du også skal på Norwegian Wood! Jimmy Eat World kjenner jeg ikke så godt til, men de få sangene jeg har hørt av dem synes jeg er bra! Skal definitivt høre mer på dem før Norwegian Wood! Får håpe det blir solskinn både fredag, lørdag og søndag! Kan anbefale at du ser Jimmy Eat World når du først er der, de har sanger som passer til ethvert humør!:D Salg hos Asos nå! Selvfølgelig så har de satt ned prisen på genseren som jeg bestilte før påske... Riktignok bare med 10% mer i rabatt enn det jeg fikk, men litt irriterende for det! Vurderte å finne meg noe der, men så at man måtte kjøpe for over £50 for å få gratis frakt, og da må man vel fortolle i tillegg, så da gadd jeg ikke:\ Endret 25. mars 2008 av superMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1107 Del Skrevet 26. mars 2008 Kan anbefale at du ser Jimmy Eat World når du først er der, de har sanger som passer til ethvert humør!:D Vurderte å finne meg noe der, men så at man måtte kjøpe for over £50 for å få gratis frakt, og da må man vel fortolle i tillegg, så da gadd jeg ikke:\ Det skjønner jeg. Er utrolig kjedelig med den tollen...! ----- Innom Lindex´ nettsider for første gang, etter å ha sett en reklame for et ganske stilig antrekk: -Bluse med puffermer -Stilig skjørt -Rutete kjole -Skjørt med høyt liv Lindex er vel egentlig ikke min favorittbutikk, men jeg synes de har fått en del stiligere klær den siste tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1108 Del Skrevet 26. mars 2008 Glemte og skrive at jeg kjøpte nytt pledd på lørdag. Kjøpte det hvite, har sort fra før... Synes de har masse fint på Living, men det er ikke så mye av sortimentet deres som ligger på nettet... -Taklampe, denne hadde vært perfekt i yttergangen hos meg. Har en lignende i stua over spisebordet. Veldig fornøyd med den! -lysekrone -Gulvlampe, denne har jeg i stua -Domino reol, denne ønsker jeg meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 27. mars 2008 #1109 Del Skrevet 27. mars 2008 Herlig pledd! Og den første lampa var skikkelig wow - Glam! Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1110 Del Skrevet 27. mars 2008 Tnita: Ja, ikke sant den lampa er stilig! ----- Ble litt nysjerrig på Benefit sine produkter etter jeg har vært innom hos Itla. Prøvde meg derfor på en liten bestilling... -Big Beautiful Eyes Palette Håper de leverer ganske raskt! Er litt utålmodig... Nei, på tide å komme seg til køys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1111 Del Skrevet 27. mars 2008 Må bare få kommentere denne stilige kjolen som Engla linket til i dag. Råstilig!! Vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. mars 2008 #1112 Del Skrevet 28. mars 2008 Nydelige ting, både paletten og kjolen! Hvor er kjolen fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #1113 Del Skrevet 28. mars 2008 Nydelige ting, både paletten og kjolen! Hvor er kjolen fra? Kjolen er til salgs hos Branten.com. Bea Szenfeld er designeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #1114 Del Skrevet 28. mars 2008 Drømmer meg bort litt, jeg...: -Kjole fra Donna Karan, nydelig! -Kjoler fra Giles og Proenza Schouler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanka Skrevet 28. mars 2008 #1115 Del Skrevet 28. mars 2008 Kjolene var bare helt nydelig - tenk å få iført seg en av de... Ser for meg at jeg fint kunne hatt den fra Giles i brullypet jeg er invitert til i juni! Tror det hadde vært noe... Men ser vel også for meg at prisen ikke helt tillater det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 28. mars 2008 #1116 Del Skrevet 28. mars 2008 Åh, ja, nydelige kjoler! Den som hadde en stor, fet lommebok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #1117 Del Skrevet 29. mars 2008 Vanka og Itla: Ja, ikke sant kjolene var nydelige! Men desverre så ligger de langt over mitt klesbudsjett... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1118 Del Skrevet 30. mars 2008 I dag fikk jeg mail fra Asos om 25% i påskerabatt dersom en bestille før den 24. mars. Tenkte jeg skulle slå til og endelig få kjøpt poloen som jeg lenge har hatt lyst på: -Grønn polo fra JJ Park I går fikk jeg endelig pakken fra Asos!! Gjett om genseren var fin da!! Er kjempefornøyd! Det som også var veldig greit med genseren var det at den sløyfe-dingsen som er i halsen med de rysjene på kan tas av slik at den blir en helt klassisk pologenser. Det eneste som var kjedelig var at pakken ble stoppet i tollen. Måtte betale hele 168 kr i mva og 97 kr i fortollingsavgift... Ganske sure penger! Synes jeg var riktig flink i går. Fikk endelig malt 2 strøk på kjøkkenet. Ble veldig bra. Malte det i fargen Latté. Og siden jeg malte hele dagen, så sparte jeg nok litt penger også siden jeg ikke var i en eneste butikk i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanka Skrevet 30. mars 2008 #1119 Del Skrevet 30. mars 2008 de er så sure de pengene der... moms og toll! Men sånn er det nå engang bare! Jeg passer alltid på å bestille fra både lookfantastic og asos når jeg drar til Stockholm til bestisen min. Ganske greit så slipper man disse "ekstrautgiftene". Greit noen ganger å droppe lørdagsshoppingen, blir jo noen penger spart ut av det. Selv har jeg også ligget unna butikkene (kun dager igjen til lønn og da er kassa som regel ganske skral) denne helgen. Har vært ute på noen visninger, men ikke så enkelt det der, det er jo snakk om masse penger. Sambo og jeg lurer på hva vi egentlig ønsker oss, et oppusningsprosjekt eller noe vi bare kan flytte rett inn i... Egentlig spiller det ingen rolle bare jeg får to soverom og helst en balkong. Er forsåvidt litt usikker på dette med å pusse opp, jeg skal vel klare det, men sambo er ikke den typiske handyman (skikkelig kontorrotte :gjeiper: ) og jeg vet ikke om jeg orker å styre med det alene... Men vi finner vel ut av det (forhåpentligvis snart, for jeg vil ha en litt større leilighet sånn at jeg kan ta imot litt besøk fra familien). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1120 Del Skrevet 31. mars 2008 Vanka: Så heldig du er som har muligheten til å bestille via venninna di som bor i Sverige, da! Du sparer nok en del penger på det, ja... Så dere er på jakt etter leilighet? Er ikke så lett det å finne noe som har alt det en drømmer om til en overkommelig pris. Vi kjøpte oss et eldre hus for et par år siden. Så nå pusser vi opp sånn litt etter litt. Det er kostbart å pusse opp, men allikevel ikke så dyrt som å kjøpe nytt. Grunnen til at vi kjøpte et eldre hus var beliggenheten og ikke minst tomten. Dessuten var ikke huset i så aller verst stand. Samboeren min er heller ingen handyman, men heldigvis har jeg en snill onkel som er snekker og som har hjulpet oss med det som han/vi ikke klarer og gjøre selv. Lykke til med leilighetsjakten! -------- Har hatt en fin, men travel helg. Vi hadde besøk av venner lørdagskveld. Lagde thai-mat: Tom Kha Gai-suppe, Biff Satay og vårruller. Smakte helt nydelig! Lagde så mye suppe at jeg hadde rester både i går og i dag. I går var dattera vår med i en konkurranse på et idretts-stevne, så da gikk mesteparten av dagen der. Deretter bar det videre på jobb etter at vi hadde vært hjemom og spist middag. Dagens kjøp: -Redken Fresh Curls Shampoo -Redken Fresh Curls Anti Frizz Shiner, denne har jeg ikke testet før... Fikk forresten pakken fra LF i dag. Heldigvis slapp jeg unna tollen. Den lå akkurat så vidt litt over toll-grensa.. Anti Frizz Shineren virket veldig grei. Prøvde den så vidt litt tidligere. Nei, nå må jeg jobbe litt. Har heldigvis muligheten til å jobbe hjemmefra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå