Karamba Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #1081 Del Skrevet 19. mars 2008 Var en tur innom Bianco i dag for å se om de hadde fått inn dette paret med ballerinaer. Noe de ikke hadde. Noen som har sett dem i noen Bianco-butikk? Fant noen andre par som jeg kunne tenkt meg: -Prikkete pumps med åpen tå, synes disse var ganske morsomme! Hadde vært stilig sammen med den røde clutchen...! For de som er glad i rosa så hadde de dem også i denne fargen.. -Røde pumps, tror jeg har fått dilla på rødt...! Tror jeg må ha et av parene over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #1082 Del Skrevet 19. mars 2008 Nå fikk jeg lyst på laks, jeg også! Og påskesnop Kanskje best å spise litt middag før jeg går på butikken og handler snop Kjedelig med foten til samboeren din. Typisk at slikt skjer når man minst trenger det. Men jeg er sikker på at du er en handy dame som klarer å ordne opp God påske, Karamba! Ja, det kan sikkert være en fordel og spise middag før en handler snop! Takk for påskehilsen! God påske til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. mars 2008 #1083 Del Skrevet 19. mars 2008 De sorte og rosa med prikker var dødssøte! Hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #1084 Del Skrevet 19. mars 2008 De sorte og rosa med prikker var dødssøte! Hva koster de? Tror de kostet rundt kr 400,-. På nettsiden står det kun i danske kroner, der står de til DKK 350,- så da stemmer det vel at de koster noe mer i norske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #1085 Del Skrevet 19. mars 2008 Kjoledilla: -Søt kjole -Enda en kjole -Blomstrete kjole -Prikkete kjole -Kjole fra French Connection, denne har jeg hatt lyst på lenge... -Victoriana Mesh Insert Dress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 19. mars 2008 #1086 Del Skrevet 19. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 19. mars 2008 #1087 Del Skrevet 19. mars 2008 Er innom og titter litt og ønsker deg en god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #1088 Del Skrevet 20. mars 2008 Gossipgirl: Takk! Så hyggelig at du liker shoppingdagboka mi! Kommer helt sikkert til å følge med i di dagbok også! Hvordan jeg finner linkene? Når jeg finner et bilde jeg vil ha link til så høyre-klikker jeg med musa på bildet. Går så på egenskaper og her finner du adressen til bildet. Kopierer så denne og trykker på den grønne knappen med en + på her inne på KG og limer inn adressen. Håper du skjønte dette... Kanskje litt tungvint forklart..! :gjeiper: Tnita: Hyggelig at du stikker innom! God påske til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. mars 2008 #1089 Del Skrevet 20. mars 2008 Ha en riktig god påske, du alltid glamorøse Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 20. mars 2008 #1090 Del Skrevet 20. mars 2008 Var en tur innom Bianco i dag for å se om de hadde fått inn dette paret med ballerinaer. Noe de ikke hadde. Noen som har sett dem i noen Bianco-butikk? Fant noen andre par som jeg kunne tenkt meg: -Prikkete pumps med åpen tå, synes disse var ganske morsomme! Hadde vært stilig sammen med den røde clutchen...! For de som er glad i rosa så hadde de dem også i denne fargen.. -Røde pumps, tror jeg har fått dilla på rødt...! Tror jeg må ha et av parene over... Så mange fine sko! Jeg elsker sånne hæler, da føler jeg meg litt mer trygg, har litt mer balanse føler jeg Skal man ha dem på på byen er det litt greit med sko som ikke vingler også (Selv om det strengt tatt ikke er skoene som vingler). Kjoledilla: -Søt kjole -Enda en kjole -Blomstrete kjole -Prikkete kjole -Kjole fra French Connection, denne har jeg hatt lyst på lenge... -Victoriana Mesh Insert Dress Åh, så mye fint! Jeg har funnet mye fint av kjoler på Asos i det siste, men siden det er så dyr frakt har jeg egentlig slått det fra meg, men nå ble jeg så fristet av den nest øverste kjolen. Fikk en rabattkode (easterstyle) for noen dager siden da, 15% så er ikke allverden, men kanskje nok til at jeg bestiller en kjole Ha en finfin påske Karamba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1091 Del Skrevet 21. mars 2008 Tusle: Takk for det! God påske til deg også! Håper du koser deg masse i påsken... Mediocre: Du er ikke alene om å like slike hæler. Synes også de er utrolig mye bedre å gå på i forhold til vanlige hæler. Mye stødigere..! Ja, jeg har også funnet masse fint hos Asos i det siste. Men som du sier så er det synd at frakten er så dyr. Jeg måtte bare slå til da jeg fikk rabattkode fra dem for et par dager siden. Rabatten er på 25% og koden er: EASTERTREAT. God påske, Mediocre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. mars 2008 #1092 Del Skrevet 21. mars 2008 Og jeg har fått kode fra Asos på 20 %, EASTERSHOP Søren, jeg bestilte igår, med min kode, men nå kunne jeg jo fått 5 % mer rabatt med din Jeg bare måtte ha denne! Det er mye mer jeg har lyst på der også, men en ting er frakten, en annen ting er jo at mva og toll kommer i tillegg også, så det baller endel på seg... Jeg fant forresten ut at det ikke går an å legge til noe på ordren? Jeg fant et par armbånd i "sølv" etterpå, som jeg også gjerne skulle hatt med, men jeg fant ut at det da måtte postes som en ny ordre? Noen av dere som vet? Kanskje det går an å slette ordren min og bestille på nytt - med din kode, Karamba, og med armbåndene i tillegg? Ellers er det en evighet siden jeg har skrevet i min egen shoppingdagbok og da blir det liksom så mye å oppdatere... men jeg må ta meg sammen og skrive noen ord der en dag. For jeg har slett ikke sluttet å shoppe - tvert imot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1093 Del Skrevet 21. mars 2008 Og jeg har fått kode fra Asos på 20 %, EASTERSHOP Søren, jeg bestilte igår, med min kode, men nå kunne jeg jo fått 5 % mer rabatt med din Jeg bare måtte ha denne! Det er mye mer jeg har lyst på der også, men en ting er frakten, en annen ting er jo at mva og toll kommer i tillegg også, så det baller endel på seg... Jeg fant forresten ut at det ikke går an å legge til noe på ordren? Jeg fant et par armbånd i "sølv" etterpå, som jeg også gjerne skulle hatt med, men jeg fant ut at det da måtte postes som en ny ordre? Noen av dere som vet? Kanskje det går an å slette ordren min og bestille på nytt - med din kode, Karamba, og med armbåndene i tillegg? Ellers er det en evighet siden jeg har skrevet i min egen shoppingdagbok og da blir det liksom så mye å oppdatere... men jeg må ta meg sammen og skrive noen ord der en dag. For jeg har slett ikke sluttet å shoppe - tvert imot Så koselig å høre fra deg igjen, Ephemera! Lenge siden sist nå! Synes det er på tide at du oppdaterer dagboka di, savner innleggene dine! Det var dumt at du ikke fikk med deg 25% rabatten hos Asos før du bestilte... Men som du sier så kan det kanskje være en mulighet å slette ordren og deretter bestille på ny. Det eneste er vel at du allerede har betalt for kjolen, men du får det nok refundert. De pleier å være greie å ha med å gjøre... Jeg har aldri prøvd å legge noe til på en ordre, så det vet jeg ikke om går an. Fin kjole du har bestilt, forresten! Hvor mye kostet den? Har du måttet betale toll på det som du har bestilt tidligere fra Asos? Er litt sure penger det! Jeg har ikke bestilt noe som har vært over tollgrensa fra Asos før, så jeg er spent nå om jeg må betale toll. Typisk min flaks så må jeg vel det... Er du hjemme i påsken? Du må ihvertfall ha en fortsatt god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1094 Del Skrevet 21. mars 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt Matis-produkter på nettet? Utenom Ebay da... -------- Nå har jeg nettopp spist frokost. Har hatt nystekte rundstykker med spekeskinke og eggerøre. Også en kaffe latté... Menyen vår for de neste dagene er som følger: Torsdag: Lammegryte med dill. Dessert: nystekt eplekake Fredag: pinnekjøtt med kålrotstappe. Dessert: Dronning Maud Pudding Lørdag: Indonesisk eller malaysisk mat. Har ikke bestemt meg for hvilken rett enda. Søndag: Kalkunfilet med et eller annet godt som tilbehør. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1095 Del Skrevet 21. mars 2008 har du oppdaterte bilder av katten? Den var jo så søt :rødme: Her er bilde av pusen vår. Det ble ikke så veldig bra, siden den helst ville ligge og sove da jeg skulle ta bilder av den... ----- Noen flere bilder: -Påskestemning -Solbrille-etui fra H&M La Redoute: -Hvit langskjorte, denne så behagelig ut! -Bluse -Bluse med knytebelte -Ermeløs tunika -60-talls inspirert kjole -Cardigan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 21. mars 2008 #1096 Del Skrevet 21. mars 2008 Hihi, katten så skikleig morsk ut! Det var som katten vi hadde. Den var ikke så fotogen men live var den verdens søteste! Har en god påske karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1097 Del Skrevet 21. mars 2008 Hihi, katten så skikleig morsk ut! Det var som katten vi hadde. Den var ikke så fotogen men live var den verdens søteste! Har en god påske karamba Ja, den så ganske morsk ut på bildet! Var mye enklere å ta bilde av den da den var mindre. Den var så mye nysjerrigere da. Nå vil den bare sove, og når jeg gjør et forsøk på å ta bilde av den så er det så vidt den gidder å åpne øynene... God påske til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #1098 Del Skrevet 22. mars 2008 Å, for et fantastisk nyydelig vær vi har hatt i dag!! Vi har vært masse ute i dag og kost oss i det fine været... I tillegg så har vi endelig fått kjøpt inn nye gulvlister til stua, som samboeren har lovet å få satt opp i morgen. Jeg skal male kjøkkenet i mens, så får vi se om vi får gjort alt vi har planlagt nå de 2 siste dagene av påsken... Nå gleder jeg meg sånn til denne filmen kommer på kino... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #1099 Del Skrevet 22. mars 2008 Dagens kjøp: -Redken Fresh Curls Shampoo -Redken Fresh Curls Anti Frizz Shiner, denne har jeg ikke testet før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #1100 Del Skrevet 22. mars 2008 Har visst shoppet litt til i dag...: -Billetter til Norwegian Wood!! Gleder meg sånn...!! :juhu: Skal bli moro å få høre Queens Of The Stoneage, Madrugada, Counting Crows, Allanis Morisette m.fl. Det MÅ jo bare bli bra! Desverre fikk vi ikke billetter til torsdagen. Den var utsolgt, så da går vi glipp av Foo Fighters... Kunne virkelig tenkt meg og hørt dem også. Men uansett så er jeg kjempefornøyd med et 3-dagers pass! :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå