Pasjonsblomst Skrevet 1. mars 2008 #1041 Del Skrevet 1. mars 2008 hehe, det undertøysettet var kult ja... Hmm.. hvis jeg får barn så blir det jo å spre MITT klesbudsjett ut på barna også.. (dvs jeg håper jo at pappaen hjelper til også).. Viktig at både mor og barn ser bra ut.. (mor mest kanskje?, hun har iallfall stort behov for å føle seg vel..) ungene bryr seg vel kanskje mest om andre ting.. Men noen barn vet altfor godt hva de vil ha også da.. f.eks små prinsesser på 3 år og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1042 Del Skrevet 6. mars 2008 I dag har vi hatt besøk av en agent som selger klær fra merket Samsøe & Samsøe på jobb. Vi hadde muligheten til å kjøpe klær fra høstkolleksjonen til innkjøpspris, og det var jo nesten for godt til å være sant...! Selvfølgelig fant jeg meg noen plagg; -en nydelig grå ytterjakke i ull. Kjempefint snitt! -Stilig kjole/tunika -Grå cardigan -hettegenser til samboeren -kjempefin skjorte, også til sambo Får ikke klærne før i august/september, men gjett om jeg gleder meg!! Husker dere den jeansen med sleng og litt høyt liv til kr 199,- fra H&M som var avbildet helt fremme i Det Nye? Jeg har så lyst på den buksa! Har vært i alle H&M-butikkene her jeg bor, men selvfølgelig så var de utsolgt...! Men de får visst inn flere på onsdag. Skal definitivt ta turen da! Fikk forresten ny H&M-katalog i posten i dag med enda flere fristelser. Hvor skal dette ende?! Jeg som hadde planlagt å ikke shoppe noe særlig fremover... Var også en tur innom Vero Moda i dag. Fant en kjempefin sort trenchcoat som jeg har kjempelyst på! Den hadde et litt annerledes snitt en den tradisjonelle trenchen. Men så var det det at jeg allerede har kjøpt to vårjakker da... Har liksom ikke samvittighet til å kjøpe enda en. Er så typisk at jeg skal finne flere jakker når jeg allerede har kjøpt...! Gleder meg til helga! I morgen skal jeg på fest med jobben min. Blir sikkert kjempegøy! Vet ikke helt hva jeg skal ha på meg, men finner vel ut av det. På lørdag skal vi på fest til ei venninne av meg. Samboeren hennes fyller år og skal feire dagen. Må få kjøpt presang i morgen. Tror vi skal kjøpe en bok med drinkoppskrifter og en coctail-shaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 9. mars 2008 #1043 Del Skrevet 9. mars 2008 Har du fått HM-pakke enda? Jeg har fått og blusen var kjempefin! Den var veldig strechy, men veldig behagelig å ha på og var lekker til den røde clutch veska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1044 Del Skrevet 10. mars 2008 Har du fått HM-pakke enda? Jeg har fått og blusen var kjempefin! Den var veldig strechy, men veldig behagelig å ha på og var lekker til den røde clutch veska Nei, jeg har ikke fått pakken enda. Tror ikke jeg får den før i neste uke pga en topp som jeg bestilte som de ikke hadde inne. Men så moro å høre at blusen var så fin, da! Da gleder jeg meg enda mer til pakken kommer! Clutchen var også like fin som på bildet? Prøvde forresten noen røde pumps (var ikke bilde i rødt) på lørdag. Synes de var så søte! Fant ut at jeg må nesten ha et par som matcher den røde clutchen... Kjøpte et par ting: -Sort enkel polo fra Vila, skal bruke den til å ha den under en grå selekjole -Kremfarget topp fra Vero Moda, likte armene på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 10. mars 2008 #1045 Del Skrevet 10. mars 2008 Åh, lekre sko, og veldig fin topp fra Vero Moda! *lyst til å løpe i butikken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 10. mars 2008 #1046 Del Skrevet 10. mars 2008 Clutchen var fin, men det er veldig vanskelig å lukke og åpne. Den er litt stor for mitt bruk ettersom jeg kun har nøkler, kortlommebok, lipgloss og mobil med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. mars 2008 #1047 Del Skrevet 10. mars 2008 Selvsagt må vi ha sko som matcher clutchen! Jeg har et par røde pumps, men tror ikke det er riktig rødfarge. En god unnskyldning til å kjøpe nye sko (Men ikke før i april, for jeg har shoppestopp denne måneden..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 10. mars 2008 #1048 Del Skrevet 10. mars 2008 Selvsagt må vi ha sko som matcher clutchen! Jeg har et par røde pumps, men tror ikke det er riktig rødfarge. En god unnskyldning til å kjøpe nye sko (Men ikke før i april, for jeg har shoppestopp denne måneden..) Man trenger da ingen grunn for å kjøpe nye sko Jeg går etter "jo fler jo ber" (Skrevet på dialekt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1049 Del Skrevet 11. mars 2008 Åh, lekre sko, og veldig fin topp fra Vero Moda! *lyst til å løpe i butikken* Ja, jeg tror jeg blir nødt til å kjøpe det paret når jeg får lønn mot slutten av uka... Toppen var kanskje en smule krøllete på bildet..., men den er veldig fin på! Clutchen var fin, men det er veldig vanskelig å lukke og åpne. Den er litt stor for mitt bruk ettersom jeg kun har nøkler, kortlommebok, lipgloss og mobil med meg Det var jo litt kjedelig at den var vanskelig å lukke og åpne. Forhåpentligvis blir den bedre etterhvert! Da er den forhåpentligvis stor nok til meg, jeg har bare små clutcher fra før av som ikke rommer alt stæsjet mitt. Har faktisk to røde clutcher fra før, men de er ganske små... Selvsagt må vi ha sko som matcher clutchen! Jeg har et par røde pumps, men tror ikke det er riktig rødfarge. En god unnskyldning til å kjøpe nye sko (Men ikke før i april, for jeg har shoppestopp denne måneden..) Ja, ikke sant vi må ha sko som matcher! Godt det ikke er bare meg som er av den oppfatning... Jeg hadde også planer om å ikke shoppe (noe særlig) denne måneden, men det har allerede sklidd litt ut...! Man trenger da ingen grunn for å kjøpe nye sko Jeg går etter "jo fler jo ber" (Skrevet på dialekt) ------------- I dag har jeg vært på legevakten med minsten. Stakkaren har hatt feber siden natt til lørdag! Ble litt bekymret i dag, da han begynte å bli verre igjen. Han hoster kjempemasse, enkelte ganger brekker han seg, stakkar! Legen fant ihvertfall ut at han har skarlagensfeber. Dette er et hudutslett i forbindelse med halsbetennelse, forårsaket av streptokokkbakterier. Han må derfor gå på penicillin i 10 dager. Får håpe formen kommer seg ganske raskt... Nå skal jeg sette meg i sofaen med Det Nye som jeg fikk i posten i dag, kose meg med noen lapper med rømme og syltetøy og en kaffe latté.. Senere skal jeg se Frustrerte Fruer! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. mars 2008 #1050 Del Skrevet 11. mars 2008 Å nei, gooood bedring til minsten Hva syns du om det "nye" DetNye? Jeg har bare skummet igjennom, men syns det så meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #1051 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Takk for det, Tusle! Synes også at det "nye" DetNye så meget bra ut! Ser bl.a. frem til å lese reisereportasjer av Sigurd Sollien. Synes han er morsom! Har ikke kommet så veldig langt i bladet enda. Bladde meg først frem til "klar, ferdig, vår!" sko-sidene. Ble i grunnen litt skuffet over det de hadde plukket ut der. Var ikke så mye som falt i smak der. Men det er nå godt at vi alle har ulik smak...! Endret 11. mars 2008 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 11. mars 2008 #1052 Del Skrevet 11. mars 2008 Stakkar liten! Håper penicillinen hjelper og at han slipper å være syk i påsken. Jeg fikk DetNye i går og er veldig fornøyd med den nye "looken" Og så var det så mye stoff i det! :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. mars 2008 #1053 Del Skrevet 12. mars 2008 Nam, nå har jeg lest om de gode rettene du lager igjen Tapas er så godt. Jeg har ikke fått prøvd meg på så mange retter selv, men har laget en del ulike potetretter.. med hvitløk, tomat, krydder.. Kjempesøtt undertøy med elg-motiv! Det var bare herlig. Gøy at det finnes så mye kult tøy til barn nå Da jeg var liten var det bare kjedelige, tradisjonelle klær.. føltes sånn hvertfall Ikke det at man bryr seg så mye om mote når man er liten, men når man først skal ha på seg noe skader det vel ikke å se litt kul ut Ahh jeg vil også kose meg med det Det Nye. Jeg har nok fått det men det ligger hjemme hos foreldrene mine, det blir sendt til min gamle adresse. Sløve meg har ennå ikke meldt flytting men da har jeg noe å glede meg! Jeg er til tider litt skuffet over artiklene om mote. Noen ganger plukker de ut klær og tilbehør som ikke appellerer til meg over hodet.. Men men, er ikke så lett å forstå seg på disse stylistene og moteredaktørene Håper minsten er blitt bedre Har hatt skarlagensfeber selv da jeg var liten og det var ekstremt ubehagelig! Stakkars liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1054 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Mischa: Ja, ikke sant tapas er utrolig godt! Maten forrige helg ble supergod! Vi lagde Scampi med hvitløk og chili, asparges med serranoskinke, bruschetta med tomat og serranoskinke, chilipølser, kjøttboller med tomatsaus og godt brød. Ja, det er utrolig masse fint tøy til barn nå. Føler jeg kjøper meg ihjel på klær, det er jo så utrolig masse fristelser... Jeg kan være enig i at Det Nye ikke alltid har så gode mote-artikler. Men det hender jo at de slår til..! Synes allikevel at det er et kjempebra blad, de har som oftest bra artikler om både reise, skjønnhet, mat osv. Noe for enhver smak! Skulle nesten tro at jeg prøvde å selge abonnement på Det Nye sånn som jeg skryter...! Mischa og Frk Grønn: Minsten er mye bedre i dag, heldigvis! Har vært feberfri i nesten hele dag. Ser ut som penicillinen virker. Satser på at det fortsetter i morgen. Hva er planene deres for påsken da? Ha en fin onsdagskveld! -------------- Dagens kjøp: -Søt påske-orkidé, måtte bare ha denne..! -Sorte pumps fra Bronx Var forresten innom H&M i dag og prøvde jeansene til kr 198,- som var avbildet i Det Nye. Synes de var langt fra så fine som de var på bildet! De så faktisk billige ut...! Typisk! Nei, nå må jeg få med meg resten av Ugly Betty...! Endret 12. mars 2008 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1055 Del Skrevet 12. mars 2008 En liten sniktitt på H&M-høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1056 Del Skrevet 12. mars 2008 En liten sniktitt på H&M-høsten Gleder meg allerede..!! Mange fine kjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. mars 2008 #1057 Del Skrevet 12. mars 2008 En ny sesong har knapt startet, men allikevel higer jeg etter de kommende Mye fint fra H&M til høsten også! Men jeg foretrekker å bruke litt mindre og litt lettere klær. Trenger en pause fra tjukke jakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. mars 2008 #1058 Del Skrevet 13. mars 2008 Nei, nei, nei. Sommer først nå, jenter Er det fordi vi har kjøpt alt vi har lyst på fra denne kolleksjonen at vi lengter etter den neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1059 Del Skrevet 13. mars 2008 Nei, nei, nei. Sommer først nå, jenter Er det fordi vi har kjøpt alt vi har lyst på fra denne kolleksjonen at vi lengter etter den neste? Mulig du er inne på noe der, ja...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. mars 2008 #1060 Del Skrevet 13. mars 2008 Og i dag har det kommet flere nye ting på HM.com *minner seg selv på shoppestoppen denne måneden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå