Ambivalent Skrevet 27. februar 2008 #1021 Del Skrevet 27. februar 2008 Egentlig så burde jeg ha gått amok på nettet nå siden dollarkursen er så lav. I dag var den helt nede i 5,22!!! :dåne: Noen som kan anbefale noen amerikanske nettbutikker? Selv digger jeg Revolve Clothing - de har jo alt av merker! Det ganske dyrt der, men med så lav dollarkurs er det kanskje ikke så ille. Og ebay... Oi! Da jeg var på Forever 21 sine sider for bare et par uker sider så shippet de ikke til andre steder enn USA. Men det gjør de altså nå, så kult! My fint, og BILLIG! God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1022 Del Skrevet 28. februar 2008 Selv digger jeg Revolve Clothing - de har jo alt av merker! Det ganske dyrt der, men med så lav dollarkurs er det kanskje ikke så ille. Og ebay... Oi! Da jeg var på Forever 21 sine sider for bare et par uker sider så shippet de ikke til andre steder enn USA. Men det gjør de altså nå, så kult! My fint, og BILLIG! God natt. Revolve Clothing må definitivt sjekkes ut! Ja, det er kjempegøy at Forever 21 også sender til andre land enn kun USA!! Selv om frakten blir på litt blir det allikevel ganske rimelig siden klærne er så billige... ------- I dag er jeg hjemme med sykt barn. Minsten hadde nesten 40 i feber i natt. Fant derfor ut at det var best at jeg holdt han hjemme fra barnehagen i dag. Da klokka var 7 i dag tidlig var han selvfølgelig i topp form, og ville i barnehagen...! Men han fikk litt feber etterhvert. Han hadde 38,5 sist jeg målte ham. Forhåpentligvis er han bedre i morgen. :smile: Var nettopp innom H&M´s nettsider for å se om de hadde lagt ut den røde clutchen og jeansene fra Det Nye, men de var der desverre ikke enda... Forhåpentligvis dukker de opp i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 28. februar 2008 #1023 Del Skrevet 28. februar 2008 Hehe, unger er alltid syke på en helt annen måte enn voksne... Håper han blir bedre fort! Ang. H&M, jeg vil nesten tro at det er i morgen de legger ut nye ting...? Siden den 25%-rabatten varer ut dagen i dag, mener jeg. De pleier jo å komme med nyheter etter at sånne rabatter har "gått ut på dato", gjør de ikke? Men da er det jo rart at det ble sagt at det skulle komme i dag... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 28. februar 2008 #1024 Del Skrevet 28. februar 2008 Hehe, unger er alltid syke på en helt annen måte enn voksne... Håper han blir bedre fort! Ang. H&M, jeg vil nesten tro at det er i morgen de legger ut nye ting...? Siden den 25%-rabatten varer ut dagen i dag, mener jeg. De pleier jo å komme med nyheter etter at sånne rabatter har "gått ut på dato", gjør de ikke? Men da er det jo rart at det ble sagt at det skulle komme i dag... :klø: Jeg tipper det kommer over helga Gleder meg til det kommer nytt, for jeg har jo plykket med med alt jeg vil ha av det som er der nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 28. februar 2008 #1025 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg tipper det kommer over helga Gleder meg til det kommer nytt, for jeg har jo plykket med med alt jeg vil ha av det som er der nå Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1026 Del Skrevet 29. februar 2008 Ang. H&M, jeg vil nesten tro at det er i morgen de legger ut nye ting...? Siden den 25%-rabatten varer ut dagen i dag, mener jeg. De pleier jo å komme med nyheter etter at sånne rabatter har "gått ut på dato", gjør de ikke? Men da er det jo rart at det ble sagt at det skulle komme i dag... :klø: Du hadde nok rett i det, Itla at varene blir lagt ut når rabatten er gått ut. I dag ligger ihvertfall den røde clutchen i nettbutikken. Synes den er kjempestilig! Tror nok jeg må bestille den, ja..! De har den også i sort og olivengrønn. Det var også lagt ut en del nyheter. Var ikke så mye der som jeg falt for, men jeg kunne tenkt meg denne blusen. Den så veldig fin ut! Stearinpikken: Får håpe du finner noe du liker blant nyhetene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1027 Del Skrevet 29. februar 2008 Og da var følgende plagg bestilt: -Bluse -Clutch Tunika til dattera mi Fikk brukt begge rabattkodene! Fant desverre ikke jeansene som jeg så i Det Nye... Lurer på når den kommer på nett...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. februar 2008 #1028 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Bluse Clutch Fikk brukt begge rabattkodene! Da var clutchen reddet i havn hos deg også Jeg har bestilt den blusen jeg også, syns den var veldig fin. Jeg fikk ikke brukt begge rabattkodene. Bare den -50, men jeg klager ikke jeg Endret 29. februar 2008 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1029 Del Skrevet 29. februar 2008 Da var clutchen reddet i havn hos deg også Jeg har bestilt den blusen jeg også, syns den var veldig fin. Jeg fikk ikke brukt begge rabattkodene. Bare den -50, men jeg klager ikke jeg Ja, blusen så veldig fin ut. Hvilken farge bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. februar 2008 #1030 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg bestilte den i grått, men så fjernet jeg den igjen. Er ganske sikker på at jeg ikke får plass til puppene i den, så da droppet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1031 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg bestilte den i grått, men så fjernet jeg den igjen. Er ganske sikker på at jeg ikke får plass til puppene i den, så da droppet jeg det Nei, det er vel ikke så mye vits å bestille den da... Synes ihvertfall den var finest i grått ut i fra bildene. Nå har jeg akkurat vært og hentet pakke fra H&M. Hadde bestilt denne buksa. Buksa går definitivt i retur, den var ikke fin på meg i det hele tatt. Synes dessuten ikke den lignet på buksa på bildet i det hele tatt heller... Tror ikke jeg gidder å bestille bukser lengre fra nettet. Som oftest så er det bomkjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. februar 2008 #1032 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei Karamba Har ikke fått lest shoppingdagbøkene på noen dager.. men nå er det fredag og da tar jeg meg tid Suppen du lagde så veldig god ut! Nam! Endelig har den røde clutchen blitt lagt ut for salg! Den er jo så stilig. Men man bør jo absolutt benytte seg av den lave dollarkursen også! Finnes et hav av kule clutchvesker på eBay, men man må bare lete litt! Du får si fra om du skulle finne på å handle noe fra Forever21. Shippingkostnadene var litt heftige, men klærne er jo veldig billige. Syns de har veldig mye fint på nettsiden, men da jeg var i butikkene i USA ble jeg så frustrert fordi det var så sinnsykt rotete og hang bare 1-2 eksemplarer av hvert plagg så det var umulig å finne frem. Synes kanskje en del av materialene er litt dårlige og ser billige ut, men det er fullt mulig å få tak i noen godbiter Synes forresten jeans med høyt liv er kjempetøft, men det er som du sier ikke alle som kler det. Jeg gjør ikke det Men men, sånn er det bare. Det er ikke alle moter som er for alle! Synd med bomkjøpet. Bukser er ofte vanskelig.. men ikke gi opp! Drømmebuksen finnes der ute;) Oppdaget at jeg plutselig har slitt ut yndlingsbuksen - to store hull på innsiden av lårene.. Ergelig!! Så nå må jeg også ut på buksejakt! Ha en fin helg Karamba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. februar 2008 #1033 Del Skrevet 29. februar 2008 Og da var følgende plagg bestilt: -Bluse -Clutch Dette bestilte jeg også. Tor blusen blir veldig fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1034 Del Skrevet 29. februar 2008 Mischa: Hei Mischa! Så hyggelig at du tar turen innom! Suppa var veldig god, faktisk enda bedre dagen etter! Er det noe jeg er glad i så er det supper. Ihvertfall når det er surt og kaldt vær ute, smaker ekstra godt da! Ja, clutchen er kjempestilig. Gleder meg til jeg får den. Må desverre vente til slutten av mars pga en topp som jeg bestilte til dattera mi som de ikke hadde på lager. Men det er kanskje like greit. Nå lurer jeg på om jeg må kjøpe meg noen røde pumps som matcher... En kan gjøre utrolig mange gode kjøp på Ebay, ja! Har bare et problem og det er at de gangene jeg har prøvd på å handle der så har jeg fått problemer da jeg skulle betale... Har prøvd med alle kortene mine, skjønner ikke helt hva jeg gjør galt. Ellers så hadde jeg nok gått helt amok der inne. Jeg skal være enig i at Forever 21 ikke har den beste kvaliteten. Da vi var i USA så fant jeg faktisk en del plagg der, men jeg så jo det etterhvert som jeg tok plaggene i bruk at de ikke holdt seg fine så lenge... Men de har mye fint!! Ha en fin fredagskveld, Mischa! Stearinpikken: Da har vi noe å se frem til begge to! Når får du pakken? Ha en trivelig fredagskveld, Stearinpikken! -------- Nei, nå må jeg få med meg resten av "Norske talenter"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1035 Del Skrevet 1. mars 2008 I går hadde vi pastaform med kalkunskinke, masse gode grønnsaker og creme fraiche til middag. Smakte utrolig godt! Egentlig en veldig enkel rett der en kan ha i det som en har i kjøleskapet... I dag får vi besøk av et vennepar. Vi skal ha tapas. Skal lage følgende småretter: -Scampi i hvitløk og chili -Kjøttboller med tomatsaus -Chilipølser -Bruschetta med skinke og tomat -Parmaskinke med asparges Noen som har noen andre tapasretter som kan anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1036 Del Skrevet 1. mars 2008 Å, denne kjolen likte jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. mars 2008 #1037 Del Skrevet 1. mars 2008 Den ovnsretten hørtes veldig god ut! Har du en litt mer nøyaktig oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1038 Del Skrevet 1. mars 2008 Den ovnsretten hørtes veldig god ut! Har du en litt mer nøyaktig oppskrift? Her er sånn ca oppskriften, den varierer litt alt etter hva jeg har i huset: Først koker jeg ca en halv pk pastaskruer. Steker deretter følgende grønnsaker noen minutter: -Hvitløk -Løk -Champignon -Brokkoli -Minimais -Gulrøtter i staver -Brokkoli -Squash -Paprika Har tilslutt i terninger av kalkunskinke, blander så i pastaen og til slutt creme fraiche. Smaker til med salt og pepper. Ha blandingen i en ildfast form med ost på toppen. Til variasjon så er det også godt med litt strimlet bacon over osten. Stekes i ovnen i ca 15-20 min på 200 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1039 Del Skrevet 1. mars 2008 Hadde en liten tur innom kjøpesenteret tidligere i dag. Skulle egentlig bare handle noen matvarer til i kveld, men kunne ikke la være å kjøpe: -Urban Elk undertøyssett til minsten, synes det var så søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 1. mars 2008 #1040 Del Skrevet 1. mars 2008 Åh, innimellom skulle jeg ønske jeg hadde barn som jeg kunne kjøpe sånne søte/kule ting til! Digger sånne litt "sære" mønstre, men man får jo knapt nok sånt til voksne. Tror han sønnen din må være et særdeles velkledd barnehagebarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå