Mediocre Skrevet 15. januar 2008 #961 Del Skrevet 15. januar 2008 I går fikk jeg pakken fra H&M, endelig!! :juhu: Er i grunnen ganske fornøyd: -Den røde jakka var kjempefin på, så den beholdes. -Kjolen med sommerfuglermer så kjempefin ut da jeg tok den ut fra pakken. Tok den på og da jeg så den forfra så var jeg ikke i tvil om at jeg skulle beholde den. Helt til jeg så den fra siden :hår: , ikke fin i det hele tatt. Så ut som jeg med en mammakjole og var gravid i 6. måned...! Den var altfor vid!! Returneres. Egentlig veldig skuffende, for denne var jeg nesten sikker på at jeg ville like... -Den blå buksa så ganske kul ut, men jeg må bytte den i en størrelse større... -Cardiganen beholdes, var veldig fin på Har i grunnen lyst til å legge inn enda en bestilling med en gang. Har du fått den røde jakka nå, Discokula? Og har du fått den blå buksa, Mediocre? I kveld får vi besøk av to vennepar. Vi har invitert dem på middag. Vi skal ha 4 retter med thaimat. Gleder meg!! Jeg og den ene venninna mi er virkelig hektet på thaimat, det er jo så utrolig godt. Deretter skal vi spille brettspill eller noe i den dur... Nå må jeg få gjort noe i huset... God helg! :rosasmil: Ååå nå fikk jeg lyst på den røde jakka! Kanskje jeg må vente til den kommer i butikken.. Jeg har fått buksa ja, det vil si, mamma har fått den, men jeg skal hente den i morgen Var den liten i størrelsen? Likte egentlig kjolen også jeg, vet du om noen av vår-klærne har kommet ut i butikkene Karamba? Evt når? Kanskje jeg må innom H&M for å sjekke i morgen Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. januar 2008 #962 Del Skrevet 15. januar 2008 Aurelia: Hvilke andre thai-retter pleier du å lage? Hm.. green curry er gjengangeren for å si det slik! Men har prøvd pad thai et par ganger (en av mine yndlingsretter), uten å få til helt vellykket resultat. Må jobbe litt med den. Lagde and i curry og ananas saus, det var godt det! rund og søt smak. Hmm.. og litt sånne vanlige kyllingretter, med sitronsaus, med sitrongress og koriander osv osv... elsker thai mat begge vi to her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #963 Del Skrevet 15. januar 2008 Mediocre: Ja, buksa var litt liten i størrelsen. Hvis ikke så må det være jeg som har lagt på meg... Jeg har ikke vært så mye i butikkene og kikket i det siste, men var en liten tur innom H&M i dag. Hadde sønnen min med meg, så derfor ble det bare en liten svipp innom. Så ut som de har begynt å få noe inn. Så bl.a. den grønne jakka og denne tunikaen som jeg har lyst på. Den så ganske fin ut, men fikk ikke tid til å prøve den... Aurelia: Går mye i curry her i huset også. Pad thai har jeg faktisk aldri smakt. Har vurdert og lage det flere ganger, men så har det alltid blitt til at vi har lagt andre ting. Lager også ofte Tom Kha Gai og kylling Satay. Vi er veldig glad i thaimat begge to her også, i tillegg så har vi et vennepar som også liker det godt. Lager derfor mye mat sammen med dem i helgene. I dag var det ei jente som ble fornøyd. Var en tur og shoppet med dattera mi i dag. Hun fikk endelig kjøpt seg de etterlengtede Vansene sine. Kjøpte seg også en jeans på H&M som var veldig fin på. Jeg lurer litt på og kjøpe meg disse skoene til å ha på jobb. Føler jeg går mye i de samme parene på jobb. Er greit å ha noen som ser ok ut til å variere litt med. De så så greie ut med den høyden på hælen... Får se hva det blir til, klarer ikke å bestemme meg helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. januar 2008 #964 Del Skrevet 16. januar 2008 [Jeg lurer litt på og kjøpe meg disse skoene til å ha på jobb. Føler jeg går mye i de samme parene på jobb. Er greit å ha noen som ser ok ut til å variere litt med. De så så greie ut med den høyden på hælen... Får se hva det blir til, klarer ikke å bestemme meg helt. Oi! Fiiiiine Finner aldri sånne sko når jeg leter etter de. Men, når jeg ikke har penger, da blir de servert på sølvfat - typisk Jeg syns du skal kjøpe de, og fortelle meg om de er gode å gå i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. januar 2008 #965 Del Skrevet 16. januar 2008 Så bra at den røde jakken passet, den ser så tøff ut.. Tror jeg må snuse etter den i butikken snart! Dere høres ut som dere er så flinke til å lage spennende mat Jeg trenger nok litt mer øving på kjøkkenet Er ikke noe særlig glad i kokosmelk eller koriander (enda), så thai-mat er ingen favoritt hos meg, men jeg elsker indisk jeg da! Skal snart prøve meg på thai-mat igjen, har planer om en tur på Yaya's i Oslo.. men satser på at de har et eller annet uten kokosmelk til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. januar 2008 #966 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Så bra at den røde jakken passet, den ser så tøff ut.. Tror jeg må snuse etter den i butikken snart! Dere høres ut som dere er så flinke til å lage spennende mat Jeg trenger nok litt mer øving på kjøkkenet Er ikke noe særlig glad i kokosmelk eller koriander (enda), så thai-mat er ingen favoritt hos meg, men jeg elsker indisk jeg da! Skal snart prøve meg på thai-mat igjen, har planer om en tur på Yaya's i Oslo.. men satser på at de har et eller annet uten kokosmelk til meg! De har jo mange retter uten kokosmelk og koriander også! Du får prøve, det er ganskje kjapt og greit å lage det meste!! Hmm.. Yaya.. tror jeg lette etter den restauranten i Oslo engang.. alene på hotell med jobb, ville ha thai-mat.. fikk beskjed om den restauranten.. og gikk og gikk og gikk.. og fant den ikke.. og ble såååååå sulten.. endte opp på en teit italiensk i stedet. Jeg lette borte med Aker Brygge.. ehh men det var håpløst-.- SÅ HVOR LIGGER DEN?????? *grrr.. nå kom jeg på hvor irriterende det var* Og de skoene var utrolig lekre, stilige og klassiske! Veldig jobb-sko ser jeg for meg.. Ville gått for dem visst jeg var deg! Endret 16. januar 2008 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. januar 2008 #967 Del Skrevet 16. januar 2008 Skoene er absolutt GOGOGO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #968 Del Skrevet 16. januar 2008 Tusle: Er det ikke typisk da, at en aldri finner sko når en er på jakt etter noen...! Tror nok kanskje at jeg kommer til å kjøpe dem. Synes de så ut som sko som en både kan ha til jobb og andre anledninger. :rosasmil: Rosenrød: Ja, jeg tror nok det blir GOGOGO!!... Mischa og Aurelia: På Yaya's har jeg vært!! Kjempestilig plass med veldig god mat! Vi var på den som ligger på Majorstua. Her er hjemmesiden deres. Menyen deres er også å finne på nettet. Anbefaler virkelig stedet. Det var veldig autentisk til hvordan det er i Thailand. Føltes nesten som man satt på en strandrestaurant. De hadde mange stilige effekter... Ja, det er sant som Aurelia skriver at man er ikke nødt til å like hverken koriander eller kokosmelk for å like thaimat. Veldig mange retter har disse ingrediensene, men det er også masse godt uten. Når det gjelder indisk mat så har jeg ikke smakt så mange retter, men det er mye godt å velge i her også. Tror bare jeg har prøvd å lage indisk en gang, og det er en del år siden. Har du noen gode retter som du kan anbefale, Mischa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #969 Del Skrevet 17. januar 2008 Var nettopp en tur innom Asos. Fant bl.a. den stilige kjolen som jeg kunne tenkt meg: -Nydelig kjole fra French Connection -Polka dot topp fra JJ Park -Polo fra JJ Park Har lyst til og bestille alt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. januar 2008 #970 Del Skrevet 17. januar 2008 Hopp og hei, Karamba! Må jo innom til ho som har linka til verdas kulaste kjole! Eg likte kjempegodt den kjolen der!! Eg må innom og sjå kva den kostar... Den grøne poloen var også superkul! Har du tenkt å bestilla det, Karamba? Så flink du er som lagar så god mat, kjenner eg får vatn i munnen ofte når eg les her inne. Du diskar jo opp med dei lekraste rettar, heldige gjestar du har! Oi, kan tenka meg du har ei kul dotter med stilig jeans og vans Tenk så gøy når ho kjem på ditt "shoppingnivå"! Når de kan gå i samme butikkane ilag! Eg vil ha ei dotter!! Så stilige sko til å ha på jobb (og ja, dei kan jo brukast til alt mogleg eigentleg )! Dei likte eg, perfekt hælhøgde. Sei ifrå dersom du bestem deg for dei No sit eg og ventar på Uti Vår Hage 2 med Harald Eia, Bård Tufte Johansen og Atle Antonsen. Syns sist episode var kjempeartig. Harald Eia gjer seg bra som blond dama Ser du på det? Ha ein fin kveld og ein flott start på helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #971 Del Skrevet 17. januar 2008 Hopp og hei, Karamba! Må jo innom til ho som har linka til verdas kulaste kjole! Eg likte kjempegodt den kjolen der!! Eg må innom og sjå kva den kostar... Den grøne poloen var også superkul! Har du tenkt å bestilla det, Karamba? Så flink du er som lagar så god mat, kjenner eg får vatn i munnen ofte når eg les her inne. Du diskar jo opp med dei lekraste rettar, heldige gjestar du har! Oi, kan tenka meg du har ei kul dotter med stilig jeans og vans Tenk så gøy når ho kjem på ditt "shoppingnivå"! Når de kan gå i samme butikkane ilag! Eg vil ha ei dotter!! Så stilige sko til å ha på jobb (og ja, dei kan jo brukast til alt mogleg eigentleg )! Dei likte eg, perfekt hælhøgde. Sei ifrå dersom du bestem deg for dei No sit eg og ventar på Uti Vår Hage 2 med Harald Eia, Bård Tufte Johansen og Atle Antonsen. Syns sist episode var kjempeartig. Harald Eia gjer seg bra som blond dama Ser du på det? Ha ein fin kveld og ein flott start på helga Å, det var bra at du minnet meg på Ut i vår hage!! Det hadde jeg glemt. Fikk ikke med meg første episode, men ja jeg skal se på det. Ja, dattera mi blir bare mer og mer opptatt av klær og moter. Hmm..! Skjønner ikke hvorfor...! Det kommer nok sikkert til å bli gøy når vi kan shoppe i de samme butikkene, ja! Men jeg vet ikke helt om jeg ser frem til at hun roter til hele klesskapet mitt...! Hun har allerede begynt å trippe rundt i pumpsene mine. Bare så synd at de enda ikke passer! Har veldig lyst til å bestille klærne, men synes de kostet litt for mye. Ihvertfall med tanke på at det antakeligvis kommer toll på dem i tillegg. Men kanskje jeg bestiller et av plaggene. Ha en fin kveld du også, Discokula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. januar 2008 #972 Del Skrevet 18. januar 2008 Blusen og poloen var knallfine!! Hva var prisen på plaggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #973 Del Skrevet 18. januar 2008 Blusen og poloen var knallfine!! Hva var prisen på plaggene? De koster £65 pr plagg. Kunne fint betalt den prisen dersom det ikke hadde kommet frakt og toll i tillegg, men det blir litt drøy pris inkl alt synes jeg. Men kanskje jeg bestiller et av plaggene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. januar 2008 #974 Del Skrevet 18. januar 2008 det var jo kjipt... at du finner drømmeplaggene men at de føles litt uoppnåelige.. Ikke bare idyll den internettshoppinga! Var kule klær, selv om det ikke var helt min stil. Men sikkert perfekt for deg! har du mest lyst på kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #975 Del Skrevet 19. januar 2008 Aurelia: Ja, er det ikke typisk da at det en finner som oftest er dyrt..! Det var vel egentlig kjolen jeg likte best, men har i grunnen kjempelyst på alle plaggene. Tror jeg må tenke litt på det, om jeg skal bestille eller ei. Prøver liksom å være litt mer økonomisk for tiden... I dag har jeg kjøpt meg ny toaster. Det er vel egentlig en kombinert toaster og vaffeljern med mikkemus motiv. Synes den var litt stilig... Fikk litt penger til jul og fant ut at siden vi trengte ny toaster så kunne jeg bruke noen av pengene på dette. Ha en fortsatt god helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #976 Del Skrevet 20. januar 2008 Nå har jeg endelig fryseren full av vårrulller igjen. I går hadde vi (igjen..! ) besøk av et vennepar. Lagde hele 130 vårruller!! Vi spøker med at vi nesten er en vårrull-fabrikk. Det tar tid, men jammen er det verdt strevet! Synes det er så utrolig godt med vårruller med søt chilisaus... Vi lagde også de kyllingbollene i currysaus og basilikum som jeg noterte oppskriften på tidligere. Har nettopp spist restene til frokost... I dag får vi også middagsgjester. Vi får besøk av broren til samboeren og dama som bor utenbys. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt, og som virker veldig enkelt å tilberede. Det var ei venninne som tipset meg som hadde prøvd denne retten. Hun sa det var kjempegodt. Kylling med saltstenger. Skal gi dere tilbakemelding om det ble vellykket. Må også en liten tur på jobb i kveld. Har utrolig mye som jeg må ha ferdig i løpet av neste uke... Ha en fin søndag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 20. januar 2008 #977 Del Skrevet 20. januar 2008 Karambas shoppingdagbok. Dagboka som gjør deg sulten. Skjorten fra asos var nyyyydelig. Den fikk jeg lyst på selv også. Helt skjønn. Jeg er altfor mye inne på asos og snuser for tiden. Dumt at det er så dyrt der, for klærne er ikke så ille, nei, også finner man så mye fint og. Kos deg med gjester i kveld! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #978 Del Skrevet 20. januar 2008 Karambas shoppingdagbok. Dagboka som gjør deg sulten. Skjorten fra asos var nyyyydelig. Den fikk jeg lyst på selv også. Helt skjønn. Jeg er altfor mye inne på asos og snuser for tiden. Dumt at det er så dyrt der, for klærne er ikke så ille, nei, også finner man så mye fint og. Kos deg med gjester i kveld! God søndag! Ja, det har blitt mye matprat i dagboka mi den siste tiden. Kanskje litt for mye...! Har veldig lyst på skjorta, kjolen og poloen. Skulle vært på salg det også!! Hvorfor finner jeg meg aldri ting på salg...! Maten ble forresten kjempegod. Kan anbefale kyllingfilet panert med saltstenger! Ok, nok matprat for denne uka... Ha en fin søndagskveld du også, Frøken Titt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 20. januar 2008 #979 Del Skrevet 20. januar 2008 Hihi, du kan jo starte med matprat igjen i morgen, da, for denne uka er jo på det nærmeste slutt. Men det så veldig godt ut med saltstang-kylling - jeg har laget omtrent det samme med Ritz-kjeks noen ganger, veldig godt det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #980 Del Skrevet 20. januar 2008 Hihi, du kan jo starte med matprat igjen i morgen, da, for denne uka er jo på det nærmeste slutt. Men det så veldig godt ut med saltstang-kylling - jeg har laget omtrent det samme med Ritz-kjeks noen ganger, veldig godt det også! Du avslørte meg der, Itla! Ritz-kjeks hørtes også spennende ut. Det skal jeg huske på. Alltid morsomt og prøve nye ting! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå