Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi, godt det ikke bare er meg :fnise:

Men, hvordan får du til å bare sitere en liten del av et innlegg, og fremdeles få med navnet på den du siterer? Jeg får ikke det til jeg. Enten får jeg med hele innlegget, eller så får jeg ikke med navnet.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tusle: Når du siterer innlegget så redigerer du vekk teksten du ikke vil ha. Men bare pass på at du ikke tar vekk kodene som lager quoten. (håper du skjønte det, er ikke særlig til å forklare :fnise: )

Til karamba: :vinke:

SÅ utrolig koselig med julebaking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tusle: Når du siterer innlegget så redigerer du vekk teksten du ikke vil ha. Men bare pass på at du ikke tar vekk kodene som lager quoten. (håper du skjønte det, er ikke særlig til å forklare :fnise: )

Takk skal du ha :) Det tenkte jeg ikke på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: Så bra at du fant ut av det med siteringa...! :)

Tweek: Ja, kakebaking er kjempekoselig! Men i år føler jeg at jeg aldri blir ferdig, for vi spiser så altfor mye opp rett etter at vi har bakt det... :fnise: Baker du til jul?

I dag har jeg fått unnagjort en del presanger. Har kjøpt gaver til 3 tantebarn, 1 venninne og søster og bror til sambo. Så nå er jeg godt i gang med julegavehandelen! :nisse:

Var bl.a. innom en møbelbutikk i dag som har masse stilig. Fant et kjempedeilig pledd som jeg kunne tenkt meg, men jeg fant ut at jeg heller kan ønske meg det til jul. Er bare litt redd for at de skal bli utsolgt...

I morgen skal vi på førjulsfest i barnehagen til minsten. Da blir det grøtspising, juleverksted og helt sikkert et lite besøk av nissen. Blir sikkert koselig! :nissevink:

Så forresten at Grey's Anatomy begynner 1 time senere i dag. Synes det var litt bra jeg for da får jeg også med meg CSI, bare jeg ikke sovner på sofaen... :sove::fnise:

Å, nei! Kom plutselig på at jeg glemte igjen og hente H&M-pakken. Den har faktisk ligget på posten i over 1 uke nå!! Tror jeg kommer til og sende alt i retur igjen, for jeg treiger på hele bestillinga. Har også fått en annen pakke som jeg ikke vet hvem er fra. Antakeligvis så er det sikkert en eller annen bokklubb-pakke som jeg har glemt og avbestille... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten at Grey's Anatomy begynner 1 time senere i dag. Synes det var litt bra jeg for da får jeg også med meg CSI, bare jeg ikke sovner på sofaen... :sove::fnise:

Jeg hadde nettopp kokt opp vann til te, og gjort meg klar for sofaen med Grey's, og DA så jeg at det ikke gikk før en time senere :kjefte: Kunne sett CSI, det er kjempebra, men den kanalen skurrer sånn, så nå tror jeg det blir natta på meg :)

Kos deg på førjulsfest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg baker ikke til jul nei ;)

Jeg drar til mormor og blir liten jente der jeg står med kakemannformene og så får jeg med masse hjem. Utover dette kjøper jeg litt sjokoladeflarn. Jeg spiser ikke så mye kaker o.l for jeg er ikke så glad i det.

Jeg tenkt ofte sånn eg også at ejg vil ha ting, men jeg kan ønske meg det til jul. Tingen er at jeg trenger penger, men alle syntes det er så kjedelig å gi penger så jeg får hyllefyll istedet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mediocre: Ja, det kan være utrolig irriterende når de endrer sendetidspunktene slik uten at en har fått det med seg...!

Jeg sovnet selvfølgelig på sofaen rett etter at CSI begynte, så det fikk jeg ikke med meg. Voknet rett før Grey's begynte, gikk så og la meg og så resten fra senga... Synes egentlig det var en ganske kjedelig episode i går, det kan jo kanskje være fordi jeg var trøtt.. :fnise:

Vi hadde det forresten kjempehyggelig på førjulsfesten i dag. Lagde julekort, spiste grøt, kjørte hest og kjerre og gikk rundt juletreet. Også kom selvfølgelig nissen! :nissevink:

Tweek: Koselig og bake med mormoren sin da! Det har faktisk jeg også som tradisjon. Baker hvert år krumkaker sammen med henne.

Ja, det er sant det at de fleste foretrekker og gi en ting i stedet for penger til jul. I min familie er det nesten motsatt. Får som regel alltid penger av min far, mor (de er skilt), mormor og bestemora til samboeren. I tillegg så får vi nesten alltid gavekort av noen onkler og tanter også så det blir nesten litt kjedelig, men kanskje allikevel greit. Får ihvertfall kjøpt det en vil da. Bedre det en å få skapfyll som du sier.

Ha en fin kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått kjøpt enda en :gave: . Fikk endelig tatt en avgjørelse når det gjaldt gaven til dattera vår. Kjøpte følgende:

-Creative Zen mp3-spiller, håper hun blir fornøyd med den...

-nydelig gullkjole fra Wow

Var en tur innom Asos tidligere i dag. Fant ut at jeg ville bestille disse, synes de er så søte. Prisen på dem var kun kr 72,-, mens frakta var på hele 217,-!!! :sjokk:

Tror jeg dropper dem... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ute og handlet julegaver i går, så kom jeg over denne søte cardiganen. Tror jeg skal kjøpe den til minsten... :)

Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til sambo til jul. Som regel så ender jeg opp med klær hvert år, men synes det er litt kjedelig. Lurer litt på om jeg skal kjøpe GPS til bilen... :klø:

Ha en fin tirsdagskveld folkens! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Jeg tror MP3-spilleren blir en hit hos datteren din :) Synes alltid det er vanskelig å finne julegave til samboeren min, men hadde vi hatt bil hadde GPS vært en veldig god idé :jepp:

Det finnes så mye fine klær til små barn for tiden! Skulle nesten ønske jeg hadde en liten å kjøpe klær til :fnise:

Ha en fin kveld du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den MP3-spilleren er stilig, den slår nok an skal du se:)

Jeg syns Mannen er den vanskeligste å finne gave til, aner ikke hva jeg skal kjøpe til min. GPS er jo en fiffig dings å ha, men det har vi fra før. GPS er veldig kjekt, og jeg har brukt vår endel, en bra investering det altså.

Ha en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Grønn og Tusle: Så hyggelig og høre at dere tror MP3-spilleren blir en hit! Får satse på det... Dersom ikke, så er det ikke verre enn at den kan byttes.

Har ikke hatt tid til og se så mye etter GPSen, men jeg må gjøre det i helga. Synes det virker kjempegreit og ha når en skal på bilferie, noe vi kanskje skal til sommeren.

Ha en fin førjulstid, begge to! :nissegutt:

Nå er jeg kjeeeempetrøtt...!! Skal øyeblikk krype til køys. :søvn:

I dag har det gått i ett. Først jobb fra 7-16, deretter juleavslutning på skolen med dattera vår. De fremførte et kjempesøtt og morsomt skuespill. Etter juleavslutningen kjørte jeg rett på magedanstrening. Da jeg kom hjem tok jeg en rask :dusje: før jeg kjørte på kjøpesenteret for og handle inn til helga. Greit og bli ferdig med det...

Var en snartur innom Bianco. Kjøpte noen kjempefine turkise pumps med åpen tå. De var nedsatt og kostet kun 200 kr. Klarte ikke å dy meg da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken Titt

Hei Karamba. :) Lenge siden jeg har vøært innom andres dagbøker nå, så nå var det på tide.

Gøy med salg på kule ting da. Gøy å finne kupp.

Jeg har ikke fått oppdatert meg med alt siden sist jeg leste her, men håper du har en fin førjulstid. Virker da sånn. Bra :D

Innom med et god jul :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikkje halde meg så veldig oppdatert her inne den siste tida :( Skal lesa litt i dagboka di no når herlege, rolege romjulsdagar kjem for tur :)

Kan tenka meg du har alt under kontroll før den store kvelden er her for fullt. Skal verte artig å høyre kva du får, du har så god smak at det er alltid gøy å sjå kva du investerar i og ønskar deg :) Ha ein fin kveld med familien din! Goood jul :klem::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hyggelig julehilsener, alle sammen! :klem: Håper dere har kost dere masse i julen og ha en fortsatt fin romjul! :nisse:

Nå er det evigheter siden jeg har vært her inne på KG!! Har hatt meg en liten pause nå når det har vært jul... :tree:

Jeg har ihvertfall storkost meg i jula sammen med familien min. Har spist altfor masse god mat, tror jeg har lagt på meg litt... Buksene føles ihvertfall litt trangere. :rodme:

Jeg fikk kjempemasse fint til jul:

-Rød brødrister :juhu:

-Gavekort på kr 1000,- fra Vero Moda

-Rørepinner

-Duftlys

-Papaya Body-butter fra Body Shop, lukter helt fantastisk! :hjerte:

-Kokebok med Thai-mat, jippi!! :sikle:

-kyllingflokk fra Kirkens Nødhjelp

-Telysestaker

-Termobolle med skål og øse

-Tiramisu-kaffe

-Gavepakning med Kylie-parfyme og bodylotion, skal byttes, likte ikke duften :spy:

-Brødfjøl som dattera mi hadde lagt på sløyden

-Små, hvite porsjonsskåler, evt. dipskåler

-kjempedeilig pledd

-sort lysestake med 4 armer

-Eva Solo coffee-maker i rødt

-Ego Multi Bowl with multi spoon

-fikk også litt penger fra besteforeldre

Ha en fin kveld, alle sammen! :nissevink: Skal prøve å få oppdatere meg i de andre shopping-dagbøkene i løpet av kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det ønskelista hos H&M da:

-Rød jakke

-Gul og hvitmønstrete bluse, vet ikke helt om jeg kommer til og kle denne...

-Grå cardigan

-Bukse med vide ben

-Kjole, denne var så søt, men jeg finner den kun i denne fargen...

-Blå kjole

-Mørkgrå kjole

-Bluse

Det var det jeg fant til nå... Er vel en liten fare for at jeg finner enda mer... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...