Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk. Grønn
Nå måååå jeg inn og se på den skolinken din... :sjenert:

Det er faren med å kikke i andres shoppingbøker - man finner så mye man har lyst på selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måååå jeg inn og se på den skolinken din... :sjenert:

Det er faren med å kikke i andres shoppingbøker - man finner så mye man har lyst på selv :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, i dag er jeg sååå trøtt! :Gjesp: Har hatt det kjempetravelt på jobb, hadde en god del ting som jeg måtte bli ferdig med i dag. Skal nemlig ha fri i morgen og på fredag....

Skal bli utrolig deilig med langhelg...! :)

Har ingen spesielle planer, skal bare være hjemme og kose meg sammen med dattera mi. Kanskje vi baker :kokk: litt og tar en liiiten bytur i morgen... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhå, farlig. Der var det mye lekre sko ja ;) Er på utkikk etter et par flate støvletter/skoletter jeg, får se hva som skjer når lønna kommer inn :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en deilig og avslappende langhelg. Torsdag var dattera mi og jeg og shoppet litt, eller rettere sagt; hun shoppet... Jeg var for en gang skyld fornuftig og motsto fristelsene.

Prøvde en kjempefin regnjakke på H&M som satt utrolig fint på. Kjøpte den nesten, men fornuften seiret til slutt.

Ellers så har vi bakt litt og spist masse god mat i helga. Er bare så synd at disse helgene går så fort... :)

Snart er det lønn også, og det ser jeg virkelig frem til denne måneden. Bare så synd at vi nettopp har hatt en verkstedregning på bilen på hele 6 500 kr.. :kjefte: Utrolig sure penger!!

Dessuten har vi forresten begynt å planlegge en liten tur til våren. Samboeren og jeg og et vennepar skal dra til Paris forhåpentligvis i mai måned dersom alt går etter planen. Har alltid drømt om å dra dit... :hjerter_rundt: Er jo veldig lenge til, men det er så moro å ha noe å se frem til!

Ha en fin søndagskveld, folkens! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken regnfrakk? :hoppe:

Det er en regnfrakk på Divided-avdelingen som de har fått inn i forskjellige mønstre nå. Den har litt trenchcoat-aktig fasong, med belte i livet, osv. De har bl.a. en prikkete, og to sorte med noe hvitt mønster i hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har kjempelyst på den sorte med mønsteret. Den kostet kun kr 298,-...

Jeg kjøpte den ikke siden jeg allerede har en som jeg kjøpte på Friis for noen måneder siden, men det som var greit med den fra H&M var at den hadde et mye mykere regnstoff også var hetta mindre. Tror jeg må ha den jeg, klarer ikke la være å tenke på den..! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasiopeia: Jeg liker også bedre ensfarget, hadde nok ikke vært i tvil dersom den hadde vært helt sort... :)

Ephemera: Du får ta turen innom H&M for å se om du liker noen av dem... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jakken skal jammen meg jeg også sjekke ut! :jepp:

Har den nettopp kommet i butikkene?

Ja, det var i butikken jeg så den. Den har ihvertfall ikke kommet på nettet enda... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en liiiten shoppingrunde i ettermiddag. Måtte kjøpe noen småting til sønnen min:

-Sokker

-Belte, noe som viste seg å ikke være så lett å få tak i i hans størrelse...

-Regnbukse

-Tøfler

-8-pk med kleshengere, endelig husket jeg å kjøpe flere...! Får aldri nok av det...

-Isadora Pump´n Plump Lipgloss, ikke imponert over den! Merket ihvertfall ikke noe til noen plump-effekt... :sminkedokke:

-Sorte øredobber fra Vero Moda, likner på de blå som jeg kjøpte tidligere bare at disse er flatere

Nei, nå må jeg få med meg resten av Ghost Whisperer... :goodbye:

Endret av Karamba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en liiiten shoppingrunde i ettermiddag. Måtte kjøpe noen småting til sønnen min:

-Sokker

-Belte, noe som viste seg å ikke være så lett å få tak i i hans størrelse...

-Regnbukse

-Tøfler

-8-pk med kleshengere, endelig husket jeg å kjøpe flere...! Får aldri nok av det...

-Isadora Pump´n Plump Lipgloss, ikke imponert over den! Merket ihvertfall ikke noe til noen plump-effekt... :sminkedokke:

-Sorte øredobber fra Vero Moda, likner på de blå som jeg kjøpte tidligere bare at disse er flatere

Nei, nå må jeg få med meg resten av Ghost Whisperer... :goodbye:

Du kjøpte lipgloss og øredobber til sønnen din? :fnise:

(er i det festlige hjørnet i dag :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frøken Titt

Den regnfrakken har vært i butikkene en stund. Kul den, men de prikkete har jeg ikke sett. For det er jeg ute etter.

ha en littfortidlig-godhelg Karamba! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupper tråden litt - Tweek, de hadde ikke skoene dine på H&M på City da jeg var innom for et par dager siden, så da var det jo ikke verdens undergang at du ikke fikk dratt innom. :)

Karamba: Du får si fra hvordan det går med den plump-lipglossen, jeg er litt nysgjerrig på de produktene jeg også! Men jeg er skeptisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...