Ephemera Skrevet 9. oktober 2007 #801 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå måååå jeg inn og se på den skolinken din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. oktober 2007 #802 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå måååå jeg inn og se på den skolinken din... Det er faren med å kikke i andres shoppingbøker - man finner så mye man har lyst på selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #803 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå måååå jeg inn og se på den skolinken din... Det er faren med å kikke i andres shoppingbøker - man finner så mye man har lyst på selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #804 Del Skrevet 10. oktober 2007 Å, i dag er jeg sååå trøtt! Har hatt det kjempetravelt på jobb, hadde en god del ting som jeg måtte bli ferdig med i dag. Skal nemlig ha fri i morgen og på fredag.... Skal bli utrolig deilig med langhelg...! Har ingen spesielle planer, skal bare være hjemme og kose meg sammen med dattera mi. Kanskje vi baker litt og tar en liiiten bytur i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 10. oktober 2007 #805 Del Skrevet 10. oktober 2007 Shopping i morgen altså? Ny nettbutikk. Stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. oktober 2007 #806 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ååååhå, farlig. Der var det mye lekre sko ja Er på utkikk etter et par flate støvletter/skoletter jeg, får se hva som skjer når lønna kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #807 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har hatt en deilig og avslappende langhelg. Torsdag var dattera mi og jeg og shoppet litt, eller rettere sagt; hun shoppet... Jeg var for en gang skyld fornuftig og motsto fristelsene. Prøvde en kjempefin regnjakke på H&M som satt utrolig fint på. Kjøpte den nesten, men fornuften seiret til slutt. Ellers så har vi bakt litt og spist masse god mat i helga. Er bare så synd at disse helgene går så fort... Snart er det lønn også, og det ser jeg virkelig frem til denne måneden. Bare så synd at vi nettopp har hatt en verkstedregning på bilen på hele 6 500 kr.. Utrolig sure penger!! Dessuten har vi forresten begynt å planlegge en liten tur til våren. Samboeren og jeg og et vennepar skal dra til Paris forhåpentligvis i mai måned dersom alt går etter planen. Har alltid drømt om å dra dit... Er jo veldig lenge til, men det er så moro å ha noe å se frem til! Ha en fin søndagskveld, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 14. oktober 2007 #808 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvilken regnfrakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #809 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvilken regnfrakk? Det er en regnfrakk på Divided-avdelingen som de har fått inn i forskjellige mønstre nå. Den har litt trenchcoat-aktig fasong, med belte i livet, osv. De har bl.a. en prikkete, og to sorte med noe hvitt mønster i hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har kjempelyst på den sorte med mønsteret. Den kostet kun kr 298,-... Jeg kjøpte den ikke siden jeg allerede har en som jeg kjøpte på Friis for noen måneder siden, men det som var greit med den fra H&M var at den hadde et mye mykere regnstoff også var hetta mindre. Tror jeg må ha den jeg, klarer ikke la være å tenke på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 14. oktober 2007 #810 Del Skrevet 14. oktober 2007 Åh, den ja. Jo - den er fin, men liker ikke mønsteret. Synes de skulle hatt en ensfarvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. oktober 2007 #811 Del Skrevet 14. oktober 2007 Den regnfrakken vil jeg også se på!! Har ikke lyst på en med prikker, men mønstret hørtes fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #812 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kasiopeia: Jeg liker også bedre ensfarget, hadde nok ikke vært i tvil dersom den hadde vært helt sort... Ephemera: Du får ta turen innom H&M for å se om du liker noen av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 15. oktober 2007 #813 Del Skrevet 15. oktober 2007 Den jakken skal jammen meg jeg også sjekke ut! Har den nettopp kommet i butikkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #814 Del Skrevet 15. oktober 2007 Den jakken skal jammen meg jeg også sjekke ut! Har den nettopp kommet i butikkene? Ja, det var i butikken jeg så den. Den har ihvertfall ikke kommet på nettet enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #815 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Var på en liiiten shoppingrunde i ettermiddag. Måtte kjøpe noen småting til sønnen min: -Sokker -Belte, noe som viste seg å ikke være så lett å få tak i i hans størrelse... -Regnbukse -Tøfler -8-pk med kleshengere, endelig husket jeg å kjøpe flere...! Får aldri nok av det... -Isadora Pump´n Plump Lipgloss, ikke imponert over den! Merket ihvertfall ikke noe til noen plump-effekt... -Sorte øredobber fra Vero Moda, likner på de blå som jeg kjøpte tidligere bare at disse er flatere Nei, nå må jeg få med meg resten av Ghost Whisperer... Endret 17. oktober 2007 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. oktober 2007 #816 Del Skrevet 18. oktober 2007 Var på en liiiten shoppingrunde i ettermiddag. Måtte kjøpe noen småting til sønnen min: -Sokker -Belte, noe som viste seg å ikke være så lett å få tak i i hans størrelse... -Regnbukse -Tøfler -8-pk med kleshengere, endelig husket jeg å kjøpe flere...! Får aldri nok av det... -Isadora Pump´n Plump Lipgloss, ikke imponert over den! Merket ihvertfall ikke noe til noen plump-effekt... -Sorte øredobber fra Vero Moda, likner på de blå som jeg kjøpte tidligere bare at disse er flatere Nei, nå må jeg få med meg resten av Ghost Whisperer... Du kjøpte lipgloss og øredobber til sønnen din? (er i det festlige hjørnet i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 18. oktober 2007 #817 Del Skrevet 18. oktober 2007 Den regnfrakken har vært i butikkene en stund. Kul den, men de prikkete har jeg ikke sett. For det er jeg ute etter. ha en littfortidlig-godhelg Karamba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 18. oktober 2007 #818 Del Skrevet 18. oktober 2007 Siste dag med rabattkoden. Vi får vel sjekke i morgen tidlig om skoene er kommet :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 18. oktober 2007 #819 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kupper tråden litt - Tweek, de hadde ikke skoene dine på H&M på City da jeg var innom for et par dager siden, så da var det jo ikke verdens undergang at du ikke fikk dratt innom. Karamba: Du får si fra hvordan det går med den plump-lipglossen, jeg er litt nysgjerrig på de produktene jeg også! Men jeg er skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 18. oktober 2007 #820 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nei, et hadde nok vært mer stress en glede. Dessuten skjer det jo ofte at bildene til HM er finere en den virkelige tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå