Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Discokula og Tweek: Jeg kjøpte cardiganen på Risøe, den kostet 599 kr. Har aldri kjøpt noe der før, så det skal bli spennende å se hvordan kvaliteten på klærne derfra er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøffe støvletter, Karamba! :jepp:

Cardiganen var veldig fin, det samme var buksene. Jeg sier det igjen: du handler mye fint! :jepp:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Takk for det. Hyggelig å høre! :)

Tweek: Det var dumt at dere ikke har den butikken der du bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å legge inn enda en bestilling hos H&M siden det er rabatt der nå... :sjenert: Burde strengt tatt ikke kjøpe noe mer, men dersom jeg ikke klarer å dy meg har jeg lyst på følgende:

-Blå genser

-Pologenser til å ha under genseren over

-Lue

Var nettopp en tur innom Det Nye´s nettsider. Kikket bl.a på alle de nydelige kjolene til Valentino... :klappe: Likte spesielt den røde kjolen med hvite prikker og den gule som også hadde prikker. Skulle ønske jeg hadde masse, masse penger...

Kikket også på bildene av pumps, og jeg falt pladask for det første paret. Grå pumps fra H&M av alle plasser. De var jo bare rålekre!! Noen som har sett dem i butikkene? Der var også et par burgunderrøde pumps med høy hæl fra H&M som var stilige. Håper de får dem inn i butikkene her som jeg bor... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å legge inn enda en bestilling hos H&M siden det er rabatt der nå... :sjenert: Burde strengt tatt ikke kjøpe noe mer, men dersom jeg ikke klarer å dy meg har jeg lyst på følgende:

-Blå genser

-Pologenser til å ha under genseren over

-Lue

Var nettopp en tur innom Det Nye´s nettsider. Kikket bl.a på alle de nydelige kjolene til Valentino... :klappe: Likte spesielt den røde kjolen med hvite prikker og den gule som også hadde prikker. Skulle ønske jeg hadde masse, masse penger...

Kikket også på bildene av pumps, og jeg falt pladask for det første paret. Grå pumps fra H&M av alle plasser. De var jo bare rålekre!! Noen som har sett dem i butikkene? Der var også et par burgunderrøde pumps med høy hæl fra H&M som var stilige. Håper de får dem inn i butikkene her som jeg bor... :)

Kjempefine ting fra H&M! Har lest at flere var fornøyd med den genseren, og den så jo veldig fin ut. Pologensere var noe jeg skulle hatt også, fint basisplagg :)

Ha en kjempefin helg Karamba! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den pologenseren har jeg prøvd å bestille mange ganger men enten så kommer det ikke før om en mnd og det gidder jeg ikke vente på eller så er det utsolgt!

Jeg har så lyst på de burgunderrøde lakkpumpsen fra HM! Det er de jeg håper at kommer når rebattperioden er over for da kommer det alltid noe nytt. Tviler på at HM her i byen får dem inn og det er irriterende for de har jo mye fine sko jo!

Endret av Tweek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mediocre: Mener å ha lest jeg også at de som har kjøpt den er fornøyd med den. Blir nok til at jeg bestiller den... :sjenert:

Tweek: Ja, vi får leve i håpet om at skoene kommer på nett når rabattperioden er over. Tviler på at de kommer i butikkene der jeg bor også... De er ihvertfall kjempestilige! :)

Dere må ha en riktig god helg! :klemmer:

Måtte ta meg en snartur innom Vero Moda i dag også. Klarte ikke å la være å kjøpe denne rålekre toppen... Den var kjempefin på! :)

Endret av Karamba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig den var :-D Litt dumt da den er sånn krølle topp.

God helg til deg også :klem:

Ja, det er sant det. Jeg får være flink å stryke den før jeg bruker den. Er det noe jeg hater så må det være å stryke, er utrolig dårlig på det... :murvegg:

Glemte forresten å skrive til deg at den pologenseren som du har bestilt flere ganger har jeg. Jeg kjøpte den i sennepsgul, og har faktisk brukt den en god del. Veldig greit basisplagg. Har du sjekket om de har den inne i butikkene da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pologenseren har jeg prøvd å bestille mange ganger men enten så kommer det ikke før om en mnd og det gidder jeg ikke vente på eller så er det utsolgt!

Jeg har så lyst på de burgunderrøde lakkpumpsen fra HM! Det er de jeg håper at kommer når rebattperioden er over for da kommer det alltid noe nytt. Tviler på at HM her i byen får dem inn og det er irriterende for de har jo mye fine sko jo!

Jeg bestilte en sånn pologenser nå i dag, og da sto det leveringstid i midten av oktober, mao ikke lenge! Bare å bestille ;)

De skoene har jeg også lyst på! Mener kanskje jeg har sett dem på en H&M i Bergen... Kjempefine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant det. Jeg får være flink å stryke den før jeg bruker den. Er det noe jeg hater så må det være å stryke, er utrolig dårlig på det... :murvegg:

Glemte forresten å skrive til deg at den pologenseren som du har bestilt flere ganger har jeg. Jeg kjøpte den i sennepsgul, og har faktisk brukt den en god del. Veldig greit basisplagg. Har du sjekket om de har den inne i butikkene da? :)

Ja, stryking. Det er jo noe vi alle liker å gjøre :fnise:

Jeg har også den pologenseren i sennepsgul og den er veldig fin syntes jeg. Fin form og behagelig :) Men har bare funnet den i grå og gul i butikken. Er ikke så lett å finne noe der for HM-butikkene er så rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stryking. Det er jo noe vi alle liker å gjøre :fnise:

Jeg har også den pologenseren i sennepsgul og den er veldig fin syntes jeg. Fin form og behagelig :) Men har bare funnet den i grå og gul i butikken. Er ikke så lett å finne noe der for HM-butikkene er så rotete.

Ja, jeg skal være enig i det. HM-butikkene er veldig rotete. Derfor er det så greit å handle på nett. :)

Ser forresten nå at den fargen jeg ville ha på den pologenseren er utsolgt i min størrelse. :sur: Hvorfor bestilte jeg den ikke da de hadde den inne..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte selvfølgelig den blååååå genseren veldig godt.

Fine kjøp.

Ha en nydelich søndagsmorgen. :)

Tror jeg har funnet en ny favorittfarge...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frk. Grønn

Så fine sko, Karamba! Jeg fant også noen jeg vil ha (men jeg bør vel holde meg litt på matta foreløpig, hehe). Kunne tenkt meg disse. Jeg har jo ingen blå sko i samlingen min fra før, så.. :sjenert:

:fnise:

Synes nettsiden virker troverdig og seriøs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Du bestilte jakka, ja! Den så veldig fin ut, håper du blir fornøyd med den! :)

Frk Grønn: De var kjempefine de blå skoene!

Kunne også tenkt meg blå sko, det er vel kun den fargen jeg mangler nå... :fnise:

Syntes de hadde mange fine ankelboots i den nettbutikken, kunne også tenkt meg de pumpsene som jeg linket til over i sort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...