Karamba Skrevet 26. september 2007 Forfatter #761 Del Skrevet 26. september 2007 Hei Discokula! Så hyggelig at du stikker innom! Jakka som jeg kjøpte er akkurat passe trang oppe, men så er ikke jeg den som har den største bysten heller da... Den er ganske utsvingt fra livet og ned, så jeg kan tenke meg at den kan se ut som et telt på dersom den er litt i største laget. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med den! Jeg stortrives på jobben. Det blir bare morsommere og morsommere for hver dag som går. Var veldig i tvil da jeg skulle bytte jobb, for man har jo aldri noen garantier om man kommer til å trives. Men noen sjanser må man nå kunne ta. Fikk dessuten lønnsøkning i dag! På hele 45 000,- i året! Er storfornøyd! Fikk faktisk 10 000,- mer enn jeg håpet på. Så nå kan jeg shoppe med god samvittighet... Vannmelonen er en ganske bra bok. Har ikke kommet så langt i den enda, for det er ikke så ofte jeg tar meg tid til å lese. Leser kun på sengekanten, og da blir det som regel ikke mer enn et par kapitler om gangen. Cecilie Ahern har jeg ikke lest noe av. Kanskje jeg skal gå for hun neste gang jeg kjøper meg ny bok?! Hvilken type bøker skriver hun? Samme sjanger som Keyes? Jeg har ikke vært så flink med å legge spor igjen fra meg inne hos deg heller den siste tiden. Lover å skjerpe meg! Må jo også få tilføye at det er utrolig koselig å lese i dagboka di også! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 27. september 2007 #762 Del Skrevet 27. september 2007 Hei Karamba! Først av alt; grattis så masse med lønnsøkning! :-D Jeg må bare kommentere bok spørsmålet selv om du spurte Discokula. Håper det er greit. Cecilie Ahren skriver i samme sjanger som Keyes. Personlig er jeg ikke så veldig begeistret for chic-lit, likte heller ikke boka hennes "ps jeg elsker deg" noe særlig. Hører mange skryter boka opp i skyene, så noe bra må det jo være med den. Det var mine meninger, selv om du ikke ba om dem. Må bare få si at det ser ut som du har en veldig god smak ang klær! Morsomt å se og lese i dagboka di. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. september 2007 Forfatter #763 Del Skrevet 27. september 2007 Hei Trekkoppfuglen! Så hyggelig at du stikker innom dagboka mi! Takk for tilbakemelding angående bok-spørsmålet mitt! Synes det er gøy å høre andres meninger om ting og tang. Personlig liker jeg å lese forskjellige sjangre, men nå for tiden liker jeg denne typen lettleste bøker. Mye pga at jeg har det ganske travelt i disse dager. Gøy å høre at du liker stilen og dagboka mi. Følger også med i din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. september 2007 Forfatter #764 Del Skrevet 27. september 2007 I dag måtte jeg bare ta turen innom H&M og Vero Moda. Fant ut at jeg ville sjekke ut disse buksene som jeg kom over i Itla´s dagbok. Synes de så så stilige ut. Desverre så hadde de ikke fått dem inn. Har enda 2 butikker som muligens kan ha dem. Lever fortsatt i håpet... På Vero Moda kjøpte jeg en blå, strikket cardigan med hette og korte ermer. Ja, jeg vet... Jeg som ikke skulle kjøpe noen flere plagg med korte ermer!! Er ikke så lett det der.. Den ser kjedelig ut på bildet, men var veldig fin på. Likte dessuten blåfargen veldig godt. Måtte også gå til anskaffelse av søte, blå øredobbene. Tror jeg har funnet meg en ny yndlingsfarge, jeg! Mangler bare blå sko nå...! Kjøpte meg også den nye mineralfoundationen til Loreal. Er veldig nysjerrig på hvordan denne er i forhold til f.eks. I.D. sitt. Skal testes ut i morgen tidlig. Noen her som har prøvd den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. september 2007 #765 Del Skrevet 28. september 2007 Kjøpte meg også den nye mineralfoundationen til Loreal. Er veldig nysjerrig på hvordan denne er i forhold til f.eks. I.D. sitt. Skal testes ut i morgen tidlig. Noen her som har prøvd den? Ja, den kjøpte jeg på mandag. jeg er superfornøyd. Var litt usikker på hvilken farge jeg skulle kjøpe. Valgte W1 golden ivory og den passet meg perfekt. Nå er dette den første mineralfoundation jeg har prøvd, så har ingen å sammenligne med. Men er hvertfall veldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 29. september 2007 Forfatter #766 Del Skrevet 29. september 2007 Nå har jeg også fått testet den ut, og jeg må si at jeg er rimelig fornøyd. Det eneste jeg ikke likte var kosten, synes den var litt for hard og for liten. Synes også det var litt dumt at korken var så dyp, er derfor ikke mulig og helle foundation oppi for deretter og få foundationen skikkelig oppi kosten. Men alt i alt er jeg fornøyd. S ynes den var kjempebillig i forhold til I.D. Har dessuten en god kost fra før som jeg kan bruke. Etter resultatet å dømme kommer jeg nok til å forsettte med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #767 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ble dårlig med shopping i helga, kanskje like greit for det begynner å minke på pengene... Var en liten tur i byen sammen med barna og ei venninne på lørdag. Fikk ikke kikket så mye, men var en snartur innom H&M rett før vi skulle hjem. Så etter buksa som jeg snakket om tidligere. De hadde fått den inn, men desverre så hadde de ikke størrelsen min. Er ikke det typisk? Da vi var på vei ut fra H&M så jeg at de hadde fått inn noen prikkete regnjakker som så ganske stilige ut. De var sorte med prikker i rosa, lilla og blått eller noe i den dur. Tror jeg må stikke innom i morgen dersom jeg får tid. Har forresten funnet meg støvletter nå!! Det er noen sorte med reimer nederst på fra Bronx. Er kjempestilige på. Hadde egentlig ikke sett for meg at jeg ville like noe sånt, men de så helt annerledes ut når en har dem på. Tenkte jeg skulle kjøpe dem i morgen. Skal prøve å få lagt ut bilde da... Glemte nesten å fortelle om all den gode maten vi lagde i helga! Vi lagde thai-mat sammen med noen venner. Lagde ca 80 vårruller, synes det er så greit å ha litt i frysa. Andre retter vi lagde var Tom Kha Gai, som er en thailandsk suppe med bl.a. kokosmelk, kylling, koriander, limeblader og sitrongress. Utrolig god! Har dessuten fått en ny yndlingsrett som er kylling-kjøttboller i en saus som er lagd av kokosmelk, grønn currypaste og thailands basilikum. Mmm...! Nå skal jeg snart ha resten av suppa som var igjen fra helga. Er egentlig ikke sulten, for jeg har nettopp lagd og spist en hel del med boller med vaniljekrem-fyll... Barna og jeg har bakt i dag, fant ut at det var så lenge siden sist. Tror jeg må bli litt flinkere på det området... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. oktober 2007 #768 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gleder meg til å se bilder av de støvlettene Så flink du er til å lage mat. Jeg liker ikke vårruller jeg, men den suppa dere lagde høres skikkelig god ut Vi er flere med lite penger. Jeg skjønner altså ikke hvor dem blir av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #769 Del Skrevet 2. oktober 2007 I dag har jeg også bakt boller med vaniljefyll!! Det er så utrolig godt, ungene elsker dem også! Synes det er greit å ha litt i frysa, de va lagde i går forsvant på 1-2-3... Fikk forresten pakke fra H&M i dag, det siste som jeg ventet på: 1.Sort undertøyssett med hvite prikker 2. Grå strikkelue 3.Sort jakke til dattera mi 4.2-pack med topper til dattera mi Dommen: Er ganske fornøyd med undertøyssettet, beholdes. Luen var ikke like fin på som på bildet, ihvertfall ikke på meg. Tror allikevel at jeg beholder den, koster jo nesten like mye å returnere den som lua kostet. Dattera mi ble også veldig fornøyd med både jakka og toppene. Men nå har jeg lyst til å bestille mer... Får aldri nok, jeg...! Er for tiden på jakt etter en god og varm strikkegenser. Er jammen ikke lett å finne det denne sesongen. Noen som har sett noen fine noen plass? Synes det meste har korte ermer i år... Fikk ikke tid til å hente støvlettene i dag, må få gjort det i morgen. Satser på å få lagt inn bilde også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 2. oktober 2007 #770 Del Skrevet 2. oktober 2007 Lua så fin ut Jeg trenger selv en lue, ørene mine blir jo kjempekalde ute. HM har masse fint i år syntes jeg, og mye fine jakker spesielt. Har en bestillig på vei på 1500 kr og så har jeg vel klær til en drøy 1000-lapp til som venter Det verste er jo at jeg har blitt flink til å velge som tviler på at noe går tilbake. Baking er kjempegodt og meg å F har også bakt en del den siste uka, men vi er slappe da. Jeg kjøpte med meg ferdigpakker fra toro med brownie cookies og sjokolademuffins og det var så godt! Etter det har det gått ned 3 pakker til med sjokolademuffins da, saftige og gode, NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #771 Del Skrevet 2. oktober 2007 Lua så fin ut Jeg trenger selv en lue, ørene mine blir jo kjempekalde ute. HM har masse fint i år syntes jeg, og mye fine jakker spesielt. Har en bestillig på vei på 1500 kr og så har jeg vel klær til en drøy 1000-lapp til som venter Det verste er jo at jeg har blitt flink til å velge som tviler på at noe går tilbake. Baking er kjempegodt og meg å F har også bakt en del den siste uka, men vi er slappe da. Jeg kjøpte med meg ferdigpakker fra toro med brownie cookies og sjokolademuffins og det var så godt! Etter det har det gått ned 3 pakker til med sjokolademuffins da, saftige og gode, NAM Ja, H&M har veldig masse fint i år. Finner mer og mer som jeg har lyst på, dessuten får de stadig inn noen nye fristelser. Er vel en liten fare for at jeg kommer til å legge inn enda en bestilling... Du har litt å se frem til du da, som venter på pakke. Du må gi tilbakemelding om alt svarte til forventningene! Toro har faktisk veldig mange gode ferdigpakker. Både muffinsene og browniesene er kjempegode. De smaker jo nesten som hjemmelagd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 2. oktober 2007 #772 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det skal jeg gjøre, det kommer jo en god del denne uka De pakkene smaker kjempegode, men cookiesene ble litt harde da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. oktober 2007 #773 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg venter på det samme undertøyssettet. Lurer på om det kommer i det hele tatt. Så flink du er til å lage mat. Blir helt misunnelig. Jeg er en djevel på kjøkkenet nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #774 Del Skrevet 3. oktober 2007 Frøken Titt: Jeg ventet utrolig lenge på dette undertøyssettet selv, fikk nesten sjokk da jeg til slutt fikk det... Jeg er veldig glad i å lage mat, men det er ikke så ofte det blir til at jeg lager ting som tar lang tid. Det blir helst i helgene, i ukene går det mye i ferdigmat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. oktober 2007 #775 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei hei! Har du planar om å bestilla via HM Rowells no når det er kome rabatt, Karamba? Eg sit og vurderar...bør vel eigentleg ikkje, men har så lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #776 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei hei! Har du planar om å bestilla via HM Rowells no når det er kome rabatt, Karamba? Eg sit og vurderar...bør vel eigentleg ikkje, men har så lyst Oi..! Rabatt!! Det visste jeg ikke var kommet! Hvor mye er den på, og hva er koden? Merkelig at jeg ikke har fått mail om det.... :klø: Jeg har veldig lyst til å bestille en god del til, men egentlig så bør jeg prøve å begrense meg litt. Har kjøpt veldig mye klær nå i høst, ihvertfall i forhold til hva jeg pleier..., eller? Hva har du lyst til å bestille da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. oktober 2007 #777 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, da er det forhåpentligvis bare å glede seg for meg og da. Det ser veldig fint og behagelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #778 Del Skrevet 3. oktober 2007 I dag fikk jeg endelig hentet de nye støvlettene mine! Er kjempefornøyd med dem, ihvertfall så langt...! Her er bilder av dem: -Sorte Bronx støvletter fra siden -Støvletter fra innersiden Har egentlig aldri vært noe særlig begeistret for støvletter med reimer på, men disse falt jeg for etter å ha sett dem på... Kjøpte også dette i dag: -Brun topp fra Vero Moda, kjøpte den til å ha under den lyse selekjolen min... -Grå strikkejakke, denne så bare så god og varm ut... -Grå dressbukse, helt enkel og grei. Var faktisk veldig fin og behagelig på. Var i et utrolig mykt og deilig stoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. oktober 2007 #779 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så fine sakor du har kjøpt deg! Likte spesielt godt toppen og cardiganen. Kva kosta cardiganen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2007 #780 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvor kjøpte du cardiganen? Den var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå