Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Glemte å ta bilde av et smykke som jeg kjøpte i København, men jeg fant bilde av det på nettet:

-Dette, enkelt og greit smykke som jeg kan bruke til ganske mange forskjellige antrekk.

Kunne også tenkt meg dette halskjedet. Ser ganske stilig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Så stilig da! Håper du blir fornøyd med dem. Blir nesten litt misunnelig på deg når du får den i grått også... :ler:

Men bor du i Oslo? Har du undersøkt med alle butikkene der? De har dem på Ski storsenter og Strømmen storsenter. Muligens også på Oslo City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bor du i Oslo? Har du undersøkt med alle butikkene der? De har dem på Ski storsenter og Strømmen storsenter. Muligens også på Oslo City.

Nei, bor ikke i Oslo, men på Vestlandet. Men takk for tipset, Ephemera! :)

På lørdag skal jeg på fest til sjefen min. Aner ikke hva jeg skal ha på meg...!!! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Stilige øredobber!

Tror jeg blir nødt til å prøve et løvegult plagg eller tilbehør snart. Jeg liker fargen, men det er ikke alle som kler den og det er ganske mulig at det er meg.. Men prøve - det må jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liiiten tur innom Vero Moda i dag. Klarte ikke å la være å kjøpe disse løvegule øredobbene. Fant ut at jeg måtte ha noe mer som matchet de løvegule pumpsene...! :)

Kjempefine! Skulle hatt et par sånne i forskjellige farger :)

Stilige øredobber!

Tror jeg blir nødt til å prøve et løvegult plagg eller tilbehør snart. Jeg liker fargen, men det er ikke alle som kler den og det er ganske mulig at det er meg.. Men prøve - det må jeg! :)

Jeg prøvde en løvegul tunika på H&M forleden, den så så fin ut på utstillingsdokka, men jeg kledde ikke fargen i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bor ikke i Oslo, men på Vestlandet. Men takk for tipset, Ephemera! :)

Okei :) Du skjønner - jeg sitter med en mail fra Vero Moda i Danmark med oversikt over hvilke butikker som skulle få den inn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Ikke verst, bra jobba...! :fnise:

Frk Grønn og Mediocre: Nei, det er sant det. Det er ikke alle som kler fargen. Da jeg prøvde noe i den fargen for første gang, synes jeg at jeg kledde den. Men tror det var pga. at jeg hadde en del farge etter ferien. Har mistet mesteparten av fargen nå, men jeg tar allikevel sjansen. Får heller "jukse" litt utover høsten/vinteren... :ler:

Prøvde nettopp øredobbene, og de var virkelig kjempestilige på! Fikk lyst på dem i noen flere farger... :sjenert:

Må dessuten finne en topp som jeg kan bruke under denne kjolen/tunikaen. Tror det kunne blitt fint med en topp i løvegult eller brunt under. Eller? :klø:

Tips mottas med takk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Jeg prøvde en løvegul tunika på H&M forleden, den så så fin ut på utstillingsdokka, men jeg kledde ikke fargen i det hele tatt :(

Kan jeg spørre hvilken farge du har på hår, øyne og i huden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blå øyne, håret mitt er mellomblondt med både brune og lyse striper i. Når det gjelder huden min så har jeg vanlig nordisk/lys hud med en undertone av fersken. Eller noe i den dur... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Jeg har blågrønne øyne, brunt hår og huden er vel typisk nordisk, men jeg får lett en gylden farge. Hudtonen heller mer mot det gule enn det rød.. Det beste er kanskje bare å prøve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blågrønne øyne, brunt hår og huden er vel typisk nordisk, men jeg får lett en gylden farge. Hudtonen heller mer mot det gule enn det rød.. Det beste er kanskje bare å prøve :fnise:

Ja, sikkert like greit! :fnise:

Ut i fra den beskrivelsen skulle en vel egentlig tro at du vil kle den fargen! Sannsynligvis bedre enn meg, ihvertfall når jeg er på mitt blekeste...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helga var jeg og kikket litt på et par kjøpesentre. Er på jakt etter ny høst/vinterjakke og ny klokke. Har et gavekort som jeg fikk til burdagen min som jeg hadde planlagt å kjøpe klokke for, men det skal ikke være så lett å finne en. Så nå er det rett før jeg bruker det på klær...!

Var innom H&M en tur og fant ei ganske stilig jakke. Den var i ull og gikk til livet. Hadde 3 store knapper og 3/4 lange ermer. Kjempefin på! Vurderer å kjøpe den... Fant desverre ikke noe bilde av den på nettet.

Her er det jeg kjøpte:

-neglefil

-3-pk strømper

-Sort t-skjorte bh

-Rød skjorte fra 4 You til sambo

-sort vest til å ha utenpå skjorta fra 4 You til sambo

Synes jeg var riktig flink, jeg! Kjøpte bare ting jeg trengte. Og samboeren ble kjempeglad for klærne. Skader ikke med en liten overraskelse i ny og ne...! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Snill du. Nå ble nok samboeren din glad tenker jeg.

Den tunikaen du linker til lenger opp tittet jeg og på, men jeg har en som er ganske lik, så. Den er fin. :)

Tror jeg må innom vero moda og se på øredobber. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken Titt: Mener du tunikaen/kjolen som jeg kjøpte i København?

Har sittet og surfet på nettet litt på barneklær til gutt, synes det er så lite fine klær i kjedebutikkene. Fant følgende fra Småfolk, liker stilen deres:

-Undertøyssett med frosker, så søtt!

-Genser med frosker

-Joggebukse med frosker

Fikk lyst til å kjøpe alt med frosker, jeg...! :rødme:

Ellers så fant jeg følgende:

-Søt pyjamas fra Mini A Ture

-Ytterjakke fra Mini A Ture

I dag har jeg blitt kjempeforkjøla! Er skikkelig uggen i kroppen, får ikke håpe at jeg blir syk nå... :forkjola::fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Frøken Titt: Mener du tunikaen/kjolen som jeg kjøpte i København?

I dag har jeg blitt kjempeforkjøla! Er skikkelig uggen i kroppen, får ikke håpe at jeg blir syk nå... :forkjola::fryser:

Uff. God bedring. trøst deg med at halve Norge er i samme båt. :trist:

Ja, det var den jeg mente. Jeg kjøpte nemlig en lik i paris. Nesten lik i allefall. Et fint plagg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. God bedring. trøst deg med at halve Norge er i samme båt. :trist:

Ja, det var den jeg mente. Jeg kjøpte nemlig en lik i paris. Nesten lik i allefall. Et fint plagg. :Nikke:

Takk for det! :klemmer:

Ja, det er et fint plagg. Eneste problemet er at jeg ikke har noe å ha under som har lange ermer. Tenkte jeg skulle kjøpe en enkel topp med 3/4 eller lange ermer på H&M eller noe i den dur.

Hva bruker du under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Takk for det! :klemmer:

Ja, det er et fint plagg. Eneste problemet er at jeg ikke har noe å ha under som har lange ermer. Tenkte jeg skulle kjøpe en enkel topp med 3/4 eller lange ermer på H&M eller noe i den dur.

Hva bruker du under?

Jeg bruker t-skjorter, langermet tynne gensere eller 3/4 ermer, som du sier. Blir fint det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...