Mediocre Skrevet 24. august 2007 #681 Del Skrevet 24. august 2007 God tur og god helg Karamba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 27. august 2007 #682 Del Skrevet 27. august 2007 Håpar du kosar deg i København, Karamba! Skal bli gøy å høyra kva du dreg med deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. august 2007 Forfatter #683 Del Skrevet 30. august 2007 Takk for alle de koselige hilsenene! Vi hadde det kjempegøy i København!! Utrolig koselig by, skal definitivt snart tilbake. Fant mange koselige småbutikker i sidegatene. Var også selvfølgelig innom de obligatoriske kjedebutikkene som TopShop, Zara, Urban Outfitters osv. Vi var også på en guidet kanaltur, anbefales virkelig! Hadde også en tur innom det berømmelige Christiania, har hørt så masse rart om den plassen så vi måtte bare ta turen. Synes ikke det var noe... Ellers så var vi ute på nattklubb på lørdagen. Havnet på en tilfeldig en som var latterlig dårlig!! Det første vi blir spurt om da vi står i kø utenfor er om vi stod på vip-listen. Noe vi selvfølgelig ikke gjorde, måtte derfor stille oss i en helt annen kø. Da vi endelig kom inn viste det seg at hele plassen var delt i to, en for VIP og en for de "vanlige". Det som var så teit var at det var kun en line som skilte dette, så vi kunne se rett inn på de som var på den "riktige" siden. Vi var ikke så lenge på denne plassen, men rett før vi dro derfra hørte vi et brak også så vi en blodig fyr bli kastet ut av fire vakter. Neste dag så vi på forsiden av en avis at det stod at en kjent, dansk komiker hadde gått amok og blitt kastet ut av fire vakter på en nattklubb... Vi var tydeligvis på "riktig" plass allikevel...! Så var det shoppingen da... Det begynte veldig bra, første butikken vi var innom var Pieces. Der fant jeg som følger: -1 par sorte støvletter, akkurat slike jeg ville ha! -løvegule pumps... -Smykke -blå øredobber Deretter sleit jeg litt med å finne noe, fant en kjempefin trenchcoat på Zara som satt som et skudd! Det eneste som var minuset med den var at den var i et stoff som tiltrekker seg støv, lo, hår osv. Fant derfor ut at jeg ikke ville kjøpe den, for jeg hadde nok irritert meg i hjel over stoffet på den. Nå treiger jeg faktisk litt på at jeg ikke kjøpte den, for den var jo så fiiin.... Andre plagg jeg kjøpte: -1 topp fra Top Shop -1 kjole/tunika fra Top Shop -1 topp fra Zara -1 bluse fra H&M (av alle plasser!!) -1 topp fra Vero Moda (kunne ikke la være og ta turen innom...) -mønstrete tørkle fra Vila -1 kjempepraktisk skjærebrett fra Urban Outfitters -blå veske fra H&M (ja, jeg vet...!!) Det var vel alt! Som vanlig endte jeg opp med masse topper, noe jeg egentlig ikke trenge. Men de var utrolig fine! Er veldig fornøyd med alle sammen! Letet og letet etter både bukse og jakke uten å lykkes. Satser på at jeg finner noe her hjemme snart. Hadde håpet på å finne mer, men gadd ikke å kjøpe bare for å kjøpe. Skal få lagt ut bilder i løpet av helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. august 2007 Forfatter #684 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Glemte å skrive i det forrige innlegget mitt at jeg kjøpte en cardigan på Vero Moda i går. Jeg hadde egentlig ventet ganske lenge på at de skulle ta den inn, ville ha den i grått. Men da jeg var på VM i går var de utsolgt for grått, kjøpte derfor en sort en. Skal legge ut bilde av den også i helga. Fikk forresten en liten katalog fra H&M i dag også. Fant selvfølgelig enda mer jeg kunne tenkt meg å bestille: -Grå kjole -trenchcoat, denne så veldig fin ut! Tror jeg må se etter den i butikken.. -Grå cardigan, ligner på den som jeg kjøpte på Vero Moda i går. -lue, ser fin ut på (både cardigan og lue) -strikkekjole Endret 30. august 2007 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. august 2007 Forfatter #685 Del Skrevet 30. august 2007 Og der var visst cardiganen og lua bestilt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banshee Skrevet 30. august 2007 #686 Del Skrevet 30. august 2007 Den trenchcoaten fra H&M har jeg! Synes den er kjempefin og absolutt verdt pengene (har bare hatt den en uke da, men likevel... ). Det går an å brette den opp slik at den er helt lukket i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. august 2007 Forfatter #687 Del Skrevet 31. august 2007 Den trenchcoaten fra H&M har jeg! Synes den er kjempefin og absolutt verdt pengene (har bare hatt den en uke da, men likevel... ). Det går an å brette den opp slik at den er helt lukket i halsen. Den er fin, ja! Så bra, da må jeg definitivt ta en titt i butikkene. Veldig greit at en kan lukke den helt i halsen. Hvilken farge har du? Jeg tror jeg går for sort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. august 2007 #688 Del Skrevet 31. august 2007 Den lua må definitivt jeg også ha!! Kjempesøt! Og trenchcoaten har jeg også lyst til å se på, men må prøve den i butikk. Jeg er helt manisk når det gjelder at ermene må være laaaange på ytterjakker. Noen som vet om ermene er lange på denne? Ellers er den strikkekjolen helt nydelig, men ref. shoppingdagboka mi så har jeg nettopp bestilt to strikkekjoler fra shopbop.com. De kom seg på over tre tusen kroner og blir vel rundt fire tusen med toll og sånn... Så jeg har lovet meg selv å ikke kjøpe flere kjoler på en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 31. august 2007 #689 Del Skrevet 31. august 2007 Den lua må definitivt jeg også ha!! Kjempesøt! Og trenchcoaten har jeg også lyst til å se på, men må prøve den i butikk. Jeg er helt manisk når det gjelder at ermene må være laaaange på ytterjakker. Noen som vet om ermene er lange på denne? Ellers er den strikkekjolen helt nydelig, men ref. shoppingdagboka mi så har jeg nettopp bestilt to strikkekjoler fra shopbop.com. De kom seg på over tre tusen kroner og blir vel rundt fire tusen med toll og sånn... Så jeg har lovet meg selv å ikke kjøpe flere kjoler på en stund... Ermene var "normalt" lange på trenchen. Jeg var rett og slett for lang til den, generelt. Livet kom liksom for høyt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. august 2007 #690 Del Skrevet 31. august 2007 Okei... da kan vel jeg regne med at den blir likedan på meg Men si meg, har de begynt å bruke høyere modeller hos hm nå? Jeg synes både trenchcoaten og strikkekjolen (som Karamba linket til), ser korte ut til modellene, når det står at de er 90 cm. lange i str. M/40. Det er veldig bra hvis det er tilfelle altså - med høyere modeller (Jeg har funnet ut at Asos bruker korte modeller...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 31. august 2007 #691 Del Skrevet 31. august 2007 Okei... da kan vel jeg regne med at den blir likedan på meg Men si meg, har de begynt å bruke høyere modeller hos hm nå? Jeg synes både trenchcoaten og strikkekjolen (som Karamba linket til), ser korte ut til modellene, når det står at de er 90 cm. lange i str. M/40. Det er veldig bra hvis det er tilfelle altså - med høyere modeller (Jeg har funnet ut at Asos bruker korte modeller...). Noe er det. Jeg syns klærne derfra har blitt så store. Lite av det jeg har bestilt passer. Velkommen hjem Karamba. Virker som om du har hatt en fin tur. Mye fint har du kjøpt og. Gleder meg til å se de andre bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 31. august 2007 #692 Del Skrevet 31. august 2007 Høres ut som dere hadde en flott tur til Køben! Er veldig spent på å se de løvegule pumpsene. Artig med litt andre farger på pumps enn bare sort Og det finnes jo så mye annet løvegult for tiden, så det blir nok ikke noe problem å matche de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. september 2007 Forfatter #693 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Ephemera: Ja, ikke sant at den lua ser kjempefin ut!! Var på H&M i går for å se om de hadde fått den inn, noe de ikke hadde. Er så utrolig utålmodig når det gjelder klær... Men de hadde fått inn trenchcoaten! Den var veldig fin på. Likte den i beige best. Følte at den sorte ble litt kjedelig, dessuten så kjøpte jeg meg ei sort jakke i vår. Tror også at støv og slikt vil vise godt igjen på den også. Og som Itla sa, så har den "normalt" lange armer. Frøken Titt: Ja, H&M har definitivt fått større størrelser. Utrolig irriterende!! Skal prøve å få lagt inn bildene i morgen, tror ikke at jeg får tid i dag. Frk Grønn: Ja, vi hadde en veldig fin tur til Køben! Er så fornøyd med de løvegule pumpsene!! Var egentlig helt tilfeldig at jeg kom over dem. Hadde egentlig ingen planer om å kjøpe sko i den fargen, men fant ut at siden jeg allerede har kjøpt 2-3 topper i den fargen så, hvorfor ikke...?! I går var dattera mi og jeg på et kjøpesenter fordi hun skulle kjøpe bursdagsgave til bestevenninna. Hun endte opp med en søt, sort tunika fra Wow. Samtidig fikk jeg henne til å prøve et par jakker som jeg har lurt på å kjøpe til henne. Hadde bl.a. lyst til å kjøpe en jakke som var nesten helt lik denne i København på Zara, men desverre hadde de ikke størrelsen. Hun likte kjempegodt denne fra H&M, men de hadde heller ikke størrelsen hennes. Tror derfor at jeg rett og slett bestiller den på nettet. Kom også over en kjempesøt ytterjakke i ull som hun også likte godt, finner den ikke på nettet. Tror jeg skal kjøpe den til henne i dag dersom de fremdeles har størrelsen inne. I dag har jeg også planer om å kjøpe meg støvler. Kom aldri så langt i København. Fant ikke Ilse Jacobsen-butikken... I kveld skal vi på middag til noen venner. Deretter skal vi ut. Gleder meg! God helg, folkens! Endret 1. september 2007 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. september 2007 Forfatter #694 Del Skrevet 1. september 2007 La nettopp inn enda en bestilling hos H&M. Denne gang et par plagg til dattera mi: -Sort sweatshirt jakke med trekvart lange ermer, synes denne ser så søt ut! -2-pack topper, en lilla og en sort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. september 2007 Forfatter #695 Del Skrevet 2. september 2007 Okey, nå har jeg gjort et forsøk på å ta bilder av plaggene jeg kjøpte i København: -Grå topp med hals og puffermer fra Vero Moda,veldig fornøyd med denne toppen! -Blå topp fra TopShop, denne er råstilig på, elsker ermene på den! -Tunika/kjole fra TopShop, denne må jeg finne et eller annet til som jeg kan ha under -Topp fra Zara, denne toppen var også råstilig på. Litt annerledes på en positiv måte! -Sennepsgul bluse fra H&M, denne kjøpte jeg egentlig til en selekjole som jeg har, men desverre viste deg seg at den ikke passet så godt sammen med denne. Men den var stilig bare som bluse også da... -Sorte støvletter fra Pieces, veldig fornøyd med disse! Gode å gå i er de også! -Løvegule pumps fra Pieces, pumps avbildet forfra, gleder meg til å ta disse i bruk! -Blå veske fra H&M, liker blåfargen! -Mønstrete tørkle fra Vila -Smykke fra Pieces -Blå øredobber fra Pieces Kjøpte meg to tunikaer til kr 49,- på Voice of Europe før jeg dro til København: -Brun tunika -Sort tunika Denne cardiganen kjøpte jeg på Vero Moda for noen dager siden. Kjøpte meg forresten støvler fra Ilse Jacobsen i går. Så nå kan det bare regne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 2. september 2007 #696 Del Skrevet 2. september 2007 De løvegule pumpsene var lekre! Og jeg kunne tenkt meg de sorte støvlettene også, og de blå øreringene. Må nok oppsøke en butikk hvor de har Pieces.. Eller kanskje jeg skulle tatt en helgetur til København Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 2. september 2007 #697 Del Skrevet 2. september 2007 Åh, jeg er heelt enig med Frk.Grønn - de løvegule pumpsene var helt fantastiske!! Kan jeg få tak i de i Oslo eller Stockholm? <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. september 2007 #698 Del Skrevet 2. september 2007 Så mye fin du har kjøpt! Jeg må bare kommentere den cardiganen fra Vero Moda. Jeg falt pladask når jeg så annonsen for den i grått, og det samme hadde jentene som jobbet på en Vero Moda-butikk her i byen gjort. Men for å gjøre en lang historie kort: Det viste seg at ingen butikker i Trondheim skulle få den inn. Jeg fikk høre at de var helt fortvilet fordi den ikke fantes på det norske bestillingsskjemaet. Ingen butikker i Norge ville få den, fikk jeg høre. Og siden jeg skulle til Sverige i sommer, sendte jeg en mail til hovedkontoret til Vero Moda og spurte om de ville få den i Sverige. Da fikk jeg til svar at det var endel butikker i Norge som skulle få den, men at ingen i Trondheim hadde bestilt den :klø: Og etterpå spurte jeg igjen i en annen VM-butikk her i byen som også svarte at de ikke ville få den inn i Norge. Men siden de skulle få den på noen butikker i Oslo, skulle Grace kjøpe den til meg. Men så greide jeg å begrense meg og la være... fordi jeg liksom vil ha side cardiganer... Men jeg har ikke helt glemt den da... Jeg hadde lyst på den både i sort og grått. Grått var vel utsolgt i den butikken du hadde vært i? I alle størrelser? Hvordan er den på? Er så fine ermer på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 2. september 2007 #699 Del Skrevet 2. september 2007 De gule pumps'ene var helt utrolig fine! Jeg ble helt :rødme: i dem Pieces.. Noen norske butikker som fører det merket? Det var noe kjent med det altså.. Den blå vesken likte jeg også veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 2. september 2007 #700 Del Skrevet 2. september 2007 Tydligvis ikke bare jeg som likte pumpsene Jeg liker også pumps som ikke bare er sorte! Synd vi ikke har egen pieces butikk her, men heldigvis en butikk som fører litt mer pieces varer enn veromoda o.l. Vil nesten spørre om dem kan bestille dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå